10 najbolj zabavnih poletnih iger

Vsak teden
nova zgodba!

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo v tvoj nabiralnih dostavili sveže vsebine o igrifikaciji, dobrih praksah in občasno še kakšno igro. 

 

Poletje je odličen čas za sprostitev, zabavo in osvajanje nagrad. Da ti v vročih poletnih dneh ne bo dolgčas, smo zbrali na kup najbolj zabavne poletne igre. Nekaj jih lahko igraš kar v zavetju svojega hladnega doma ali pod borovcem na plaži, ostale pa moraš obiskati na zanimivih lokacijah Slovenije. Izlet in igra v poletnem času? Popoln dan – iščeš 1, dobiš 2!

V preteklosti smo že zbrali nekaj najboljših namiznih in mobilnih iger ter iger, ki jih lahko narediš doma kar ti sam. Tokrat pa sem se osredotočila na poletne igre, ki v času počitnic nudijo obilo zabave, hkrati pa pripomorejo k spoznavanju informacij o raznoraznih izdelkih ali turističnih destinacijah.

Pravzaprav gre za oglase v obliki igre oziroma oglasne igre. Podjetja in turistične destinacije tako na zabaven način promovirajo svoje izdelke/lokacije s pomočjo specifičnih elementov, vključenih v igro. S tem motivirajo in navdušujejo svoje uporabnike, da o igri in oglaševanih izdelkih govorijo, hkrati pa povečujejo prepoznavnost blagovne znamke/destinacije.

1. Coca Cola App: ‘Fanta Snack Catcher’ in ‘Sort It’

Fanta Snack Catcher
Sort It

V Coca-Cola aplikaciji so poleg že poznanega zbiranja kod, ki jih lahko pretvoriš v coinse, pripravili zabavne poletne igre, kot je osvajanje virtualnih prigrizkov ali igra razvrščanja žog, katerih namen je seveda promocija njihovih pijač – od Coca Cole do Fante Orange Zero. Na tak način uporabnike nagovarjajo k FANTAstični zabavi, le ti pa posledično preživijo več časa z njihovo blagovno znamko.

Verjetnost, da bodo na plaži, ob kosilu ali večerji naročili eno izmed njihovih pijač je toliko večja.

Aplikacijo si je možno naložiti v Google Play.

2. B Surf

Online surfanje je odlična poletna igra, ki nagovarja mlajšo publiko.

Poleti 2020 je svetovno znana blagovna znamka Burberry predstavila igro B Surf – vodno dirkalno igro, ki igralcem omogoča, da se potopijo v drzen svet Burberryjeve poletne kampanje TB Summer Monogram. B Surf je prva igra te blagovne znamke, ki je primerna za več igralcev. Igralci lahko izberejo desko za deskanje in izbrani lik oblečejo v oblačila iz kolekcije Burberry TB Summer Monogram, preden izzovejo svoje prijatelje s celega sveta na dirko surfanja.

Igralci imajo celo priložnost, da z igro osvojijo resnične nagrade, vključno z monogramirano desko za surfanje in kape Burberry. Lahko pa odklenejo tudi digitalne nagrade, kot so ekskluzivni obrazni filter in AR obarvan lik.

3. Buzzy Bee Runner

IMB Banka organizira filmske večere na prostem po vsej Avstraliji z namenom, da bi povezovali različne skupnosti ljudi. V letu 2020 so poskrbeli, da so se obiskovalci lahko, medtem ko so čakali na pričetek filma, zabavali z igro Buzzy Bee Runner.

Na filmskem platnu in tablah na lokaciji so postavili QR kode. Igralci so lahko kodo skenirali s svojim telefonom in se začeli igrati. Za zmagovalca so imeli pripravljene lestvice najboljših in nagrade v realnem svetu. Vsako noč ob 20. uri se je igra končala in pet najboljših igralcev je prejelo avtomatičen e-mail, kjer so prejeli kupon za brezplačne kokice.

Rezultat je bila resnično angažirana publika, pri kateri so se vsi borili za prvo mesto. Kampanja je tekla tako dobro, da jo je IMB Banka še naprej uporabljala skozi celotno turnejo po državi.

4. Cool Spot

V devetdesetih je Cool Spot igral v več oglaševalskih igrah, pa tudi v svojih 7 oglasih na televiziji. (Cool) Spot je maskota 7 Up – ameriške blagovne znamke brezkofeinske pijače z okusom limone in limete. Gre za človeku podobno različico rdeče pike v logotipu 7 Up.

V igri lahko Spot teče, skače in napada s streljanjem mehurčkov v katero koli smer. Spot mora rešiti druge ”spots” (ki so po izgledu podobne njemu) iz njihovih kletk. Da bi to naredil, mora igralec zbrati določeno število ”spots”, ki se spreminjajo (običajno povečujejo) z napredovanjem igre.

Cool Spot se je uvrstil na 88. mesto na seznamu najboljših Super Nintendo-vih iger vseh časov.

5. Pokémon Go!

Redko katere poletne igre zasvojijo svet tako kot je to storila igra Pokémon Go!
  • Število igralcev: 1
  • Primerno: za vse nad 13. letom starosti

Pokémon Go je brezplačna aplikacija za pametne telefone, ki je svet obsedla poleti 2016. Združuje digitalno igro z resničnim svetom. Igra uporablja tehnologijo sledenja in kartiranja lokacij za ustvarjanje obogatene resničnosti, kjer igralci lovijo in trenirajo Pokémonove like na resničnih lokacijah. Ko se uporabniki približajo dovolj blizu območja, se Pokémon prikaže na zaslonu telefona in uporabniki vanje vržejo Poké žoge, da jih zajamejo. Cilj je zbrati čim več različnih likov.

Uporabniki lahko za prijavo uporabljajo svoj Google profil, lahko pa ustvarijo tudi Pokémon Trainer Club profil, ki ima dodatne ugodnosti (naročnina na novice in kode za igre).

6. Mikulove vragolije

Digitalizacija gradu Kostel_Mikulove vragolije
Kviz in obogatena resničnost s 360° fotografijami
  • Število igralcev: 1
  • Dolžina igranja: 10 – 30 minut
  • Primerno: za vse, ki imajo pametni telefon

Igra je dobila ime po premetenem kostelskem vragu, o katerem zapisana legenda pravi, da je rad kakšno ušpičil – med drugim je s fižolčki nagajal svoji gospodinji. Skozi igro se moraš spopasti z vražjimi izzivi, Mikulov vragec pa te ves čas nagovarja. Tvoja naloga je, da pravilno rešiš vse izzive in tako pomagaš prebivalcem Kostela, da dokončno premagajo Mikulovega vraga in ga preženejo iz Kostela. Sproti pa se naučiš še še malo kostelskega narečja.

Gre za zabavno doživetje na gradu Kostel – drugemu največjemu grajskemu kompleksu v Sloveniji. Igra predstavi lokalne zgodbe Kostela in omogoča spoznavanje gradu preko najsodobnejših tehnoloških rešitev. Uporabnik se tako sreča s 3D zajemom gradu, z obogateno resničnostjo in 360° fotografijami.

7. Pivovarjevo zlato

Igra pobega
  • Število igralcev: 2 – 5
  • Dolžina igranja: 60 minut
  • Primerno: za odrasle in otroke v spremstvu odraslih

V Laškem se lahko odpraviš na igro pobega po kateri ti bo sigurno zadišalo eno pivo.

Pivovarjevo zlato je napeta igra pobega, ki se nahaja v hiši, v kateri je bil zvarjen prvi vrček piva. Je prva soba pobega na temo pivovarstva na svetu. Gre za izvirno preizkušnjo, povezano z resnično zgodovino in pivom. Med igro bodo na preizkušnji prav vsi vaši čuti. Naloga tebe in tvoje ekipe je, da odklenete pot do pivovarjevega zlata, rešite uganke in namige, ter pravočasno najdete ključ.

8. Legendarni spopad v deželi Petra Klepca

Risanka o Petru Klepcu s tekmovalnim kvizom
  • Število igralcev: 2 in več
  • Dolžina igranja: 20 – 30 minut
  • Primerno: za osnovnošolske otroke in družine

Gre za prikupno risano animacijo s prav posebnim kvizom znanja, ki na zabaven in vključevalen način predstavi Osilnico, njeno okolico in druge splošne teme. Udeleženci se znajdejo v legendarnem spopadu v deželi Petra Klepca, kjer se najprej borijo za zmago v digitalnem svetu, potem pa preidejo še v fizični svet, kjer morajo po svojih najboljših močeh zgraditi svoj tabor.

Da je zabava zagotovljena, so udeleženci razdeljeni v dve ekipi, ki med seboj tekmujejo. Želja po pravilnih odgovorih je tako večja, končna zmaga pa toliko slajša. 

9. Slovenski planinski muzej

Virtualni vzpon na Triglav
  • Število igralcev: od 1 – 5 (odvisno od aktivnosti)
  • Dolžina igranja: od 5 minut do več ur (odvisno od aktivnosti)
  • Primerno: za vse starosti (z izjemo virtualne realnosti, ki ni primerna za otroke mlajše od 8 let)

V prvem igrificiranem muzeju na svetu se je možno preizkusiti s številnimi zabavnimi izzivi:

  • Triglavski izziv, kjer le z mišljenjem ”out of the box” prideš do nagrade,
  • pobeg v bivak, kjer je potrebno razbrati skrivnostne kode, se izogniti pastem in prepadom, najti pravi bivak in se rešiti. Ne gre za klasičen “escape room”,  temveč za inovativen način prehajanja skozi igro,
  • nevihte v gorah, kjer doživiš kako nepredvidljive in nevarne so lahko spremembe vremenskih razmer v gorah,
  • virtualni polet na Triglav, kjer poletiš nad najvišjimi slovenskimi vrhovi. Čaka te najdaljši virtualni zipline na svetu – spust z vrha Triglava in pristanek v Slovenskem planinskem muzeju.

Muzej je namenjen druženju, kulturi in izobraževanju v planinskem in turističnem duhu. Z interaktivnimi vsebinami podajajo informacije o gorskem svetu na zabaven način in spodbujajo ustvarjalnost svojih obiskovalcev. Je odlična lokacija za izlet in zabavo v vseh vremenskih razmerah!

10. Escape Treasure Hunt

soba pobega
Igra skritega zaklada
  • Število igralcev: do 30
  • Dolžina igranja: 60 minut
  • Primerno: za otroke in odrasle

V Višnji Gori je igra Escape Treasure Hunt prava atrakcija. Odvija se na tamkajšnjem bazenu, ki v poletnih mesecih postane zbirališče starih in mladih, ki si želijo osvežitve in aktivne popestritve svojega vsakdana. Udeleženci preko lova na zaklad spoznajo zanimivosti in zgodovino tega kraja in kopališča.

Za vsakogar, ki še nima planov za poletje, so te poletne igre sigurno zanimive ideje za ustvarjanje novih spominov!

Če želiš kakšno izmed oglasnih iger ustvariti tudi sam, pa nas lahko kontaktiraš in ti priskočimo na pomoč. 

DELI ZAPIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Nina Križaj

Nina Križaj

KOMENTIRAJ ZAPIS

Bi takšne in podobne vsebine naslednjič kar v svoj e-nabiralnik? Prijavi se na Escapebox e-novice.

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

MEDIJI O NAS

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

🎉

Želite e-vodič s primeri iz prakse?

Igrifikacija prodaje v RETAIL sektorju s primeri iz prakse!