Film Escape Room 2019
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Film Escape Room presega vsa pričakovanja (analiza filma)

Čeprav bi moral v kino dvorane po svetu priti že novembra, je bil film Escape Room v določenih državah v Evropi predavjan šele po novem letu.

V Sloveniji se je začel predvajati 7. februarja in že navdušuje gledalce širom naše države. No in tudi precej širše.

Izredno nizek budget filma Escape room

Film je imel za ameriške razmere izredno nizek, že kar smešen, budget. 9 milijonov dolarjev, ki pa jih je uspela ekipa pretvoriti v izredno zgodbo in premišljene uganke.

Trenutno velja za drugi najboljši zaslužkarski film letošnjega leta z nekaj več kot 90 milijoni prihodkov.

Kot velik Escape room navdušnec, sem tudi sam komaj čakal na premiero in se dogodka in se že prvi dan predvajanja udeležil projekcije v dvorani Kolosej v BTC City.

Takole v zgodbo vabi uradni napovednik za film Escape room

Zgodba Escape Room filma

Na začetku spoznamo zgodbe nekaterih od naših glavnih junakov, ki prejmejo skrivnostno vabilo v sobo pobega ter obvestilo, da je nagrada za zmagovalca $10.000.

Sliši se kot zanimiv in simpatičen način kako preživeti popoldan, vendar že po nekaj minutah ugotovijo, da so posledice neuspešno rešenih nalog precej bolj resne kot v dejanskih sobah pobega.

Predvsem na začetku ne manjka tudi duhovitih vložkov, ki so nasmejali dobršen del dvorane, sploh pa tiste, ki so že obiskali kakšno sobo pobega.

Z vsako predvajano minuto pa postaja film vedno bolj napet, ne manjka tudi preobratov ter nepričakovanih scen, ki ne bodo pustili, da se ob ogledu preveč sprostite.

Nekateri so ga oklicali za sodobno različico kultnega filma Cube.

Komu je film Escape Room namenjen?

V filmu Escape Room boste uživali tisti, ki ste:

  • ljubitelji ugank in zagonetk,
  • že odigrali kakšno sobo pobega,
  •  za ljubitelje trilerjev,

Prvotni naslov za film, ki ga je zamenjal “Escape room” je bil “The Maze”.

Zakaj priporočamo ogled filma Escape Room?

  • zabavni dialogi, ki nas bodo spomnili na trenutke v sobi pobega
  • ker lahko med igro sami ugotavljate kako bi rešili uganke
  • adrenalinski in zanimivi trenutki, ki si sledijo skozi celoten film

Film je bil posnet z 9 milijoni dolarjev in že v prvem mesecu ustvaril več kot 90 milijonov dolarjev prometa.

Kaj bi lahko bilo boljše?

Predvsem zaključek filma bi lahko bil precej bolj premišljen. Seveda vas bo ta še vedno šokiral in ustvaril znani “wow” učinek, ki ga vsi tako zelo obožujemo v sobah pobega. A vseeno se nam zdi, da bi konec lahko pisci scenarija še bolj premislili. Morda bi morali obiskati še kak Escape Room 🙂

Zaključek

Če imate radi napete filme, kjer sestavljate zgodbo, rešujete uganke in niste prepričani kakšen bo konec vam ogled filma vsekakor priporočamo. Še pred ogledom pa vam svetujemo obisk prave sobe pobega.

V primeru, da boste prej obiskali escape room pa bo tovrstna izkušnja k filmu dodala še nov aspekt doživetja.

DELITE ZAPIS

Share on facebook
Objavi na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Povej na Linkedinu
Share on email
Pošlji prijatelju
Marko Maučec

Marko Maučec

Ko je pred nekaj leti ustanovil enega prvih Escape roomov pri nas, si ni predstavljal, da bo njegovo življenje postalo ena velika igra. Ob uspešnem lansiranju nekaj slovenskih podjetij in mentoriranju start-upom še vedno najde čas za nenhne izboljšave uporabniške izkušnje v sobi pobega Mindmaze.

POVEJTE SVOJE MNENJE

PREBERITE ŠE

O nas

Escapebox Gamification je prva slovenska gamification agencija. Ukvarjamo se z igrifikacijo marketing kampanj, team building aktivnostmi in optimiziacijo poslovnih procesov.

SWP marketing, kreativne marketing rešitve, d.o.o., Matična številka: 8394822000DŠ: 13693263, IBAN SI56 6100 0002 1564 223 (odprt pri DH d.d.) .

Operacija Escapebox  – pop up komercialne sobe pobega, je prejemnik sredstev EKP 2014‑2020, hvala za zaupanje:

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.