ford-escape
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Ford Escape Room doživetje [New York kot soba pobega]

O tem, da se da z zakonitostmi igrifikacije izboljšati poslovne rezultate smo na našem blogu že pisali, danes pa vam predstavljamo izjemno uspešno in učinkovito zgodbo, ki so jo izpeljali onkraj luže. Ford Escape Room doživetje verjetno velja za eno najbolj izvirinih Escape iger od sedaj.

Ford je s premišljeno strategijo uporabil zakonitosti igrifikacije in tehnologije dokazal, da se k testnim vožnjam lahko pristopi tudi precej drugače kot smo vajeni.

Ni naključje, da so se za tovrsten “pobeg” odločili ravno pri Fordu. Želeli so namreč inovativno kampanjo ob promociji svojega novega modela Ford Escape. Težko bi našli model, ki bi mu bolj učinkovito dodali elemente escape rooma.

Pa začnimo na začetku. Ste že slišali za igro soba pobega? Verjetno, saj so v zadnjih nekaj letih dobesedno eksplodirale po vsem svetu, izjema pa seveda ni niti Slovenija. Ravno nasprotno pravzaprav. Slovenija v svetu slovi kot država z največjim številom escape room iger na prebivalca. Ob enem pa imamo pri nas kakovost sob na enem najvišjih, če ne kar najvjišjem, nivoju.

Kaj pravzaprav je Escape Room oziroma soba pobega?

Soba pobega oziroma Escape Room je interaktivna igra, kjer skupino prijateljev, znancev ali sodelavcev zapremo v sobo, ki je polna namigov, ugank in izzivov. S pravilnim reševanjem pa se ekipa v skrbno določenem času (običajno gre za eno uro dolge igre) iz sobe tudi reši.

Igre, namigi in uganke so del interierja in morajo biti v zgodbo vključene tako, da se igralci popolnoma potopijo v samo zgodbo, vsebino in igralno mehaniko.

Ford Escape Room doživetje

Sobo pobega za Ford Escape je podjetje so-ustvarilo z verjetno največjim imenom sob pobega na svetu (poleg Escapeboxa, seveda, khm) Victorjem Blakeom. Victor v svetu Escape Roomov velja za pionirja iger pobega. Svojo prvo je ustanovil že sedaj davnega leta 2013 v New Yorku.

Pri Fordovem Escape modelu je Victor poskrbel za načrtovanje igre in prostora. Ta pa je bil v vseh pogledih precej bolj veličasten, kot smo ga vajeni v običajnih igrah pobega.

Velikost sobe se je namreč razprostirala na kar 3200 kvadratnih metrih v središču New Yorka. Ja, prav si prebral. 3200 kvadratnih metrih!

1000 srečnim izbrancem, ki so se v igro lahko prijavili preko spletne strani so omogočili to nepozabno izkušnjo.

Obiskovalci pa niso sobe reševali na način, kot smo ga vajeni v običajnih sobah pobega. Ne ne, tu so si za rešitev morali pomagati kar s funkcijami in tehnologijami avtomobila Ford Escape.

Logično, uporabniki se ne zmenimo za lastnostni izdelka, dokler nam te ne pomagajo v vsakdanjem življenju.

Obiskovalci se niso kaj prida zmenili za specifične tehnologije, dokler teh niso uporabili v resničnih situacijah, ki so jim pomagale pobegniti iz sobe pobega.

Mehanika igre Ford Escape Room

Na izviren, kreativein in predvsem učinkovit način so obiskovalci preko elementov igrifikacije spoznavali tehnologije in tehnične lastnosti vozila. Med drugim, so za rešitev ugank uporabili:

  • remote start motorja (vklop motorja s Ford aplikacijo)
  • narekovanje besedila avtomobilskemu asistentu, ki to besedilo pretvori v sms ali email (deluje seveda bolje v angleškem jeziku)
  • samodejno parkiranje
  • senzorji za približevanje …

Predstavljajte si, da odidete na običajno predstavitev novega vozila in njegovih funkcij. Prostrona dvorana, udobni sedeži, okusni prigrizki in power point ali video predstavitev. Odlično, a zagotovo niti približno tako vključevalno, unikatno in zabavno kot Ford Escape doživetje, kjer so uporabniki iz prve roke spoznavali tehnične lastnosti, s katerimi so igro pobega sploh lahko rešili. Izjemno!

Kdaj pa se pri vas nazadnje ustvarili kampanjo, ki je sezula vašo ciljno publiko?

Menite, da se v vaši branži to ne da izpeljati dovolj učinkovito? Da nimate “escape” produkta, okrog katerega bi lahko zgradili zgodbo? Pomislite še enkrat. Omejitve so samo v glavah, zato smo prepričani, da lahko tudi za vašo blagovno znamko, izdelek ali storitev ustvarimo igro, ki bo navdušila vaše obiskovalce.

Preverite naše pretkle ustvarjene zgodbe v zavihku projekti.

DELITE ZAPIS

Share on facebook
Objavi na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Povej na Linkedinu
Share on email
Pošlji prijatelju
Blaž Pregelj

Blaž Pregelj

Koncertni navdušenec, ki si vstopnice zadnjih deset let plačuje z razvojem digitalnih projektov in produktov ter načrtovanjem spletnih strani. Strateško svetovanje o upravljanju in rasti zaposlenih, igrifikacija procesov in priprava razvojnih konceptov pa je strast, ki jo vztrajno razvija že zadnjih nekaj let. Uspešno je pomagal pri vpeljavi igrificiranih koncpetov in kampanj tako v velikih, srednjih kot malih podjetjih.

POVEJTE SVOJE MNENJE

PREBERITE ŠE

O nas

Escapebox Gamification je prva slovenska gamification agencija. Ukvarjamo se z igrifikacijo marketing kampanj, team building aktivnostmi in optimiziacijo poslovnih procesov.

SWP marketing, kreativne marketing rešitve, d.o.o., Matična številka: 8394822000DŠ: 13693263, IBAN SI56 6100 0002 1564 223 (odprt pri DH d.d.) .

Operacija Escapebox  – pop up komercialne sobe pobega, je prejemnik sredstev EKP 2014‑2020, hvala za zaupanje:

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.