Gamification Slovar 2019
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Ultimativni gamification slovar 2019

Gamification slovar je namenjen lažjemu razumevanju terminologije iz sveta igrifikacije. Slovar se bo vseskozi dopolnjeval in nadgrajal. Vabljeni, da v komentarjih zapišete svoje mnenje o izrazih, jih pomagate dopolniti in predlagate svoje predloge.

 

Gamification Slovar 2019

Gamification – Igrifikacija Igrifikacija je uporaba zakonitosti, psiholoških učinkov in mehanik iger (online, športnih, na srečo, real life, escape …) v neigralnih kontekstih za animacijo (aktivacijo) ciljne skupine (zaposleni ali kupci) oziroma za reševanje konkretnega problema.
Game thinking Game thinking pomeni reševanje izzivov skozi zakonitosti in metodologijo igre.
Igralna mehanika Igralna mehanika je sistem po katerem igralci sodelujejo v igrificirani situaciji. Mehanika vnaprej predvidi vse možne odklone in poti, ki jih igralci lahko izberejo in temu primerno odgovarja z novimi igralnimi elementi. Set pravil in pogojev, ki določijo uporabnikovo aktivnosti
Igralna estetika Igralna estetika je izkušnja končnega uporabnika (UX)
Igralni elementi Igralni elementi so deli, ki sestavljajo igro in ki jih posamezno lahko uporabimo v drugačnih kontekstih (badgi, leadbord, misije, …)
Leadboard Leadboard je razpredelnica zmagovalcev je motivacijski seznam (celoten ali delni) igralcev, na katerem so razvrščeni po vnaprej določenem vrstnem redu (točke, zmage, krogi, …)
Badgi Badgi so nagrade/trofeje so vnaprej določeni uspehi in nagrade, ki jih tekmovalci prejmejo, ko dosežejo definiran cilj.
Igralci/tekmovalci Igralci/tekmovalci so osebe, ki zavestno sodelujejo v igrificiranem konceptu, se zavedajo pravil, dolžnosti in nagrad, ki jih sodelovanje prinaša
Intrinzično (nagrajevanje) Intrinzično (nagrajevanje) je interna lastna motivacija igralca zato, da nekaj naredi:
– povezljivost – družbena povezanosti z drugimi
– avtonomija – svobodba odločanja, da lahko izbere svojo pot delovanja/igranja
– mojstrstvo – doseg nečesa, osvojitev novega znanja, stopnje
– namen:
– občutek, da se igra razvija (scenarij, naracija)
– občutek, da sodelujemo pri nečem večjem od nas
– občutek altruizma, da z delovanjem pomagamo nekomu drugemu
Ekstrinzično (nagrajevanje) Ekstrinzično (nagrajevanje) so zunanji motivatorji za sodelovanje/doseganje ciljev (denarne nagrade)
Engagement Vključenost uporabnika – meri se v % oziorma kot stopnja. Pomeni, koliko uporabnikov se je aktivno vključilo v proces/kampanjo/izdelek od vseh. Dobro je imeti tudi konkretno vrednost, kaj vključenost pomeni (npr, vzeli izdelek v roko in z njim rokovali več kot 20 sekund = uspešen engagement). Če je ta cilj izpolnilo 20 uporabnikov od 100 lahko potrdimo, da je bil Engagement Rate 20 %.

 

 

Oglejte si nekaj izmed omenjenih izrazvo še v sami praksi. Oglejte si Escapebox projekte.

DELITE ZAPIS

Share on facebook
Objavi na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Povej na Linkedinu
Share on email
Pošlji prijatelju
Blaž Pregelj

Blaž Pregelj

Koncertni navdušenec, ki si vstopnice zadnjih deset let plačuje z razvojem digitalnih projektov in produktov ter načrtovanjem spletnih strani. Strateško svetovanje o upravljanju in rasti zaposlenih, igrifikacija procesov in priprava razvojnih konceptov pa je strast, ki jo vztrajno razvija že zadnjih nekaj let. Uspešno je pomagal pri vpeljavi igrificiranih koncpetov in kampanj tako v velikih, srednjih kot malih podjetjih.

POVEJTE SVOJE MNENJE

PREBERITE ŠE

O nas

Escapebox Gamification je prva slovenska gamification agencija. Ukvarjamo se z igrifikacijo marketing kampanj, team building aktivnostmi in optimiziacijo poslovnih procesov.

SWP marketing, kreativne marketing rešitve, d.o.o., Matična številka: 8394822000DŠ: 13693263, IBAN SI56 6100 0002 1564 223 (odprt pri DH d.d.) .

Operacija Escapebox  – pop up komercialne sobe pobega, je prejemnik sredstev EKP 2014‑2020, hvala za zaupanje:

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.