BLOG

igrifikacija in vedenje uporabnikov

Kako igrifikacija vpliva na vedenje uporabnikov?

Na kak┼íen na─Źin lahko igrifikacija vpliva na vedenje uporabnikov? Kako lahko igrifikacija vpliva na uporabnikovo motivacijo in pomaga pri opravljanju vsakodnevnih opravil, ki se jih pogosto le s te┼żavo lotimo ali pa (pre)hitro obupamo, hkrati pa poskrbi za vi┼íjo stopnjo vklju─Źenosti uporabnikov?

Beri naprej Ôćĺ
igrifkacija v oglaševanju

Igrifikacija v ogla┼íevanju: vrste pristopov in na─Źini uporabe

Igrifikacija ogla┼íevanja je na na┼íem blogu dobila ┼że vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij oz. sektorjev. V tokratnem zapisu pa bom predstavil, katere vrste igrifikacije v ogla┼íevanju poznamo in na kak┼íen na─Źin lahko posamezno metodo uporabi┼í v svojih komunikacijskih strategijah in ogla┼íevalskih kampanjah. Igrifikacija v ogla┼íevanju – vrste: transmedija, oznam─Źena igrifikacija: brandifikacija (brandification), oglasne igre (advergames), do┼żivetveni marketing, ARG (Igre z obogateno resni─Źnostjo). Igrifikacija v ogla┼íevanju ni nikakr┼íen nov

Beri naprej Ôćĺ
oglasne igre ali igrifikacija?

Zakaj in kako oglasne igre pomagajo pri vklju─Źenosti uporabnikov pri ogla┼íevanju

Oglasne igre v ogla┼íevanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vklju─Źitvenem komuniciranju s ciljnimi publikami. Se kdaj spra┼íujete, ali va┼íe tr┼żno komuniciranje moti potro┼ínike? ─îe uporabljate digitalno ogla┼íevanje in tradicionalne marketin┼íke prakse, potem bi se morali zamisliti. Kar 27 % internetnih uporabnikov v letu 2020 ┼że uporablja Adblock in druge tovrstne sisteme za prepre─Źevanje prikaza oglasov. Le Adblock Plus ima ve─Ź kot 300 milijonov uporabnikov, ki

Beri naprej Ôćĺ
tesla promocija v igri

Kako in zakaj je Tesla kot glavni promocijski kanal za nova modela izbral igro?

Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v priljubljeni igri Game for Peace, rezultat pa je bilo ve─Źje ┼ítevilo testnih vo┼żenj in nakupov. Vas zanima, zakaj? Avtomobilska bran┼ża je pri promociji novih modelov le redko izredno inovativna in nepredvidljiva. ─îe omenjeno v nekaterih primerih ne velja za fizi─Źne predstavitve in zunanje ogla┼íevanje, pa se avtomobilske znamke na digitalnih kanalih po pravilu poslu┼żujejo preverjnih

Beri naprej Ôćĺ
trendi igrifikacije

Trendi igrifikacije za leto 2021

─îe so se marketin┼íki guruji ┼íe v za─Źetku prej┼ínjega desetletja spra┼íevali, ali je igrifikacija na njihovem podro─Źju le muha enodnevnica ali pa morda trend, ki bo za─Źrtal smernice znam─Źenja, ogla┼íevanja in prodaje, je danes odgovor na dlani. Igrifikacija je izredno priljubljen in u─Źinkovit na─Źin vklju─Źevanja uporabnikov, ki ga uporablja vse ve─Ź malih in velikih podjetji. ┼áe preden pa si ogledamo, kak┼íni aktualni trendi igrifikacije so, nekaj o tem, kaj igrifikacija sploh je. Kaj je igrifikacija?  Igrifikacija

Beri naprej Ôćĺ
kviz funnel

Kaj je kviz prodajni lijak (quiz funnel)?

Kviz prodajni lijak je vsebinska in vklju─Źitvena (engagement) nadgradnja raz┼íirjene metodologije prodajnega lijaka. Prera┼í─Źa v izredno mo─Źan in uporaben na─Źin za komunkacijo s spletnimi uporabniki. Predvsem pa njihovo poznavanje in segmentacijo. V spodnjem zapisu bomo pogledali kaj to kviz prodajni lijak je, kako se razlikuje od klasi─Źnega prodajnega lijaka in kako ga lahko v svojih spletnih aktivnostih uporabite v naslednji kampanji. Kazalo vsebine Prodajni lijak oz sales funnel Kaj je kviz prodajni lijak oziroma quiz

Beri naprej Ôćĺ
igrifikacija v ban─Źnem sektorju

Igrifikacija v ban─Źnem sektorju: Ko banka poskrbi, da se njeni uporabniki zabavajo

Na hitro bi se zlahka strinjali, da igrifikacija v svetu denarja in pla─Źilnih in┼ítrumentov nima kaj iskati. Banka, vsaj tradicionalna, imaja tisti svoj ra─Źun z valutami dru┼żabnosti obi─Źajno bolj prazen. Ni pa nujno, da bo tako ve─Źno. Ali da je sploh ┼íe. In, kot smo se v ┼żivljenju ┼że ve─Źkrat prepri─Źali, kontrasti delujejo. Pa naj spomnim ┼íe na nekaj: ob─Źasno si banka za┼żel svoje uporabnike prepri─Źati v uporabo kake novosti, denimo mobilne denarnice. Tega se

Beri naprej Ôćĺ
ruska_kapelica_Escapebox

Ruska kapelica v obogateni AR resni─Źnosti

Kako je Ruska kapelica z na┼ío pomo─Źjo dobila povsem novo dimenzijo turisti─Źne predstavitve? V zadnjih mesecih smo s turizmom Kranjska Gora raziskovali, na─Źrtovali in razvijali projekt, s katerim bi obiskovalcem zgodbo Ruske kapelice pribli┼żali na zanimiv in interaktiven na─Źin. Cilj projekta je bil, da obiskovalcem, ki v kapelico ne morejo vstopiti, ker je ta odprta le ob slovesnih prilo┼żnostih, ponudimo mo┼żnost, da zgodbo spoznajo na bolj zanimiv na─Źin kot le s prebiranjem besedila na info

Beri naprej Ôćĺ
fizične trgovine - igrifikacija

Vodi─Ź za retail trgovine: Z igrivimi trenutki do bolj┼íega poznavanja in vi┼íje vklju─Źenosti kupcev

Igrifikacija je lahko izredno u─Źinkovito orodje za pove─Źanje obiska v reatil trgovini.   Ljudje smo po svoji naravi tekmovalna bitja – ┼żelimo si zmag in motivirajo nas nagrade, pa najsi bodo te denarne, fizi─Źne ali zgolj v obliki prilo┼żnosti za samohvalo. In to dejstvo s pridom izkori┼í─Źa igrifikacija. V tokratnem blog zapisu si bomo ogledali, zakaj bi morale biti za trgovce na drobno, ki si ┼żelijo dose─Źi ve─Źjo prepoznavnost, vi┼íjo stopnjo vklju─Źenosti uporabnikov ter zvestej┼íe

Beri naprej Ôćĺ

Kako ustvariti u─Źinkovit in zabaven online Adventni koledar za marketing kampanjo?

Zapis je drugi v seriji zapisov o igrifikaciji v adventnih marketing kampanjah – za─Źeli smo s petimi odli─Źnimi idejami z navdih. Najde┼í jih tule. Je v otro┼ítvu decembrska jutra tudi tebi popestrilo vsakodnevno odpiranje okenc in presene─Źenj, ki jih je skrival adventni koledar? ┼Że desetletja se ga namre─Ź vsak december v razli─Źnih oblikah razveseli na milijone ljudi po vsem svetu. Je univerzalen, skrivnosten, poln presene─Źenj in seveda zabaven. Kaj je adventni koledar, verjetno ne potrebujem

Beri naprej Ôćĺ
božična marketing kampanja Escapebox

Bo┼żi─Źna marketing kampanja: 5 idej za advent 2020

Ste se v va┼íem podjetju ┼że vpra┼íali, kak┼ína bo izgledala leto┼ínja bo┼żi─Źna marketing kampanja va┼íe blagovne znamke? V tem zapisu bom predstavil nekaj idej, ki vam bodo pomagale navdu┼íiti uporabnike, jih v kampanjo vklju─Źiti ve─Ź in jih spoznati bolje, s ─Źimer jih boste ponovno nagovorili s ┼íe bolj relevatno vsebino. Adventni ─Źas na spletu je … nor! No, ne samo na spletu, kakopak, ampak danes se bomo posvetili spletnim uporabnikom in njihovem vedenju. ─îe smo

Beri naprej Ôćĺ

QUIZBOX: Poznaš Slovenijo bolje od soseda?

Leto┼ínje poletje, ki ga bodo nedvomno zaznamovali turistni─Źni vav─Źerji, je kot nala┼í─Ź, da preveri┼í znanje o svoji domovini. 12 regij, 12 vpra┼íanj. ─îe ti uspe pravilno odgovoriti na vsaj ┼íest vpra┼íanj, si zmagal/a. Ve─Źini ni uspelo.

Beri naprej Ôćĺ

Osebnostni kviz: z igro do boljšega poznavanja svojih uporabnikov

Ali ve┼í, da je najuspe┼ínej┼íi osebnostni kviz, ki ga je v prej┼ínjem desetletju objavil digitalni mogotec Buzzfeed, re┼íilo skoraj 49 milijonov ljudi? ─îemu so osebnostni kvizi tako priljubljeni in kako jih izkoristiti v prid svojega posla?  Osebnostni kviz ni ni─Ź novega – kot mulci smo tovrstne kvize re┼íevali pri ÔÇťodlo─ŹanjuÔÇŁ o svoji bodo─Źi karieri, prisotni so pri kadrovskih odlo─Źitvah, ┼żenske lifestyle revije pa svoje bralke z njimi nagovarjajo ┼że od nekdaj. Kaj pa danes? Bodi

Beri naprej Ôćĺ
Nalo┼żbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Medvedova cesta 28,
1000 Ljubljana
info@escapebox.si