BLOG

segmentacijski kvizi v turizmu

Segmentacijski kvizi v turizmu za boljše poznavanje gostov

Segmentacijski, osebnostni in kvizi znanja turističnim destinacijam pomagajo spoznati in razumeti bodoče goste. Če jih pri vas še niste prizkusili, vam predstavljamo vrste, načine in dobre prakse segmentacijskih kvizov za potrebe turističnih destinacij in atrakcij. Obiskovalci turističnih atrakcij so različni. Prihajajo iz različnih regij. So v različnih življenjskih obdobjih. Imajo različne prihodke, želje, pričakovanja in prioritete. To so zagotovo dejavniki, ki vplivajo na izbiro obiska ali aktivnosti na turistični destinaciji. Bolj kot svoje goste poznate,

Beri naprej →

Zakaj so oglasne igre vedno bolj priljubljeno marketinško orodje?

Kaj so oglasne igre oziroma advergames in zakaj jih morate poznati, če zares stremite k uporabniški vključenosti?   V času, ko nas na vsakem spletnem koraku bombandira vrsta digitalnih oglasov, katerim se, roko na srce, pogosto izognemo z ad blockerji, je iskanje novih, izvirnejših načinov nagovarjanja uporabnikov vedno pogostejša praksa. Povprečen uporabnik posameznemu digitalnemu oglasu namreč nameni le zares majhen drobec svoje pozornosti. Povprečen uporabnik je dnevno izpostavljen od 6.000 do 10.000 oglasnim sporočilom. Sodobni

Beri naprej →
treasure hunt ljubljana

Team building po Coroni: kako ga izvajati in katere igre izbrati?

Medtem, ko se svet okrog nas spet počasi vrača na stare tirnice, pa mnogo dejavnosti s svojimi gosti in uporabniki, vseeno še nekaj časa ne bo tako blizu kot pred Corona pandemijo. Med njih zagotovo spadajo tudi team building aktivnosti, igre in programi. Kakšne bodo torej team building aktivnosti po coroni? Vseeno ostaja kar nekaj programov, ki jih lahko oziroma morate preizkusiti s svojimi sodelavci, saj so varne, zabavne in ustrezajo priporočilom po epidemiji. Ne

Beri naprej →
Kako je COVID-19 spremenil digitalne navade uporabnikov

Kako je COVID-19 spremenil digitalne navade uporabnikov?

Prvi meseci letošnjega leta so s širjenjem virusa COVID-19 v naša življenja vnesli skorajda tektonske spremembe, tudi na področju digitalnih navad uporabnikov. Delo od doma je zahtevalo virtualne sestanke, tudi druženje ob pivu se je preneslo na splet. Kako je torej Corona virus spremenil in še spreminja digitalne navade uporabnikov? Tovrstnih sprememb je bilo vse prej kot malo, je pa trenutne digitalne navade uporabnikov na datareportal.com po poročilu Digital 2020 April Global Statshot Report zelo

Beri naprej →
Igrifikacija UGC kampanj: Escapebox

UGC kampanja: Ultimativni vodič s primeri iz prakse

Uporaba vsebin, ki jih ustvarijo uporabniki (UGC), se v marketing in branding kampanjah vztrajno povečuje. Eden od ključnih razlogov, da je UGC kampanja ali natečaj za marsikatero podjetje (blagovno znamko) smiselna, je zagotovo porast družbenih in komunikacijsih platform, na katerih se uporabniki navdušujejo nad različnimi stvarmi. Profil na vsaj enem družbenem omrežju ima v Sloveniji kar 82 % prebivalcev. Po zadnjih podatkih skoraj 1,25 milijona Slovencev del svojega časa nameni druženju, komuniciranju ali igranju iger

Beri naprej →
mobilne igre

Mobilne igre v času karantene: trendi, zanimivosti in predlogi za igranje

Karanteni, ki je postala že stalnica našega vsakdana, za zdaj kar ni videti konca – zato tudi naša ekipa vsak dan išče nove načine, kako si popestriti čas med štirimi stenami. Raziskali smo mobilne igre in dogajanje okrog njih v času karantene. Če smo bili pred pričektkom raziskovanja prepričani, da so trendi za mobilne igre v teh časih ugodni, so nekatere ugotovitve presenetile tudi nas.  Med drugim smo skupaj prišli do zaključka, da je to

Beri naprej →
team building na daljavo

Team Building na daljavo? Ideje za zabavno druženje s sodelavci

Team Building na daljavo oziroma remote team building je odgovor za mnoge ekipe, ki v času, ko nas je večina primorana v delo od doma, iščejo učinkovite načine za sprostitev in razvedrilo. Februarja tega, da bo večina svetovnega gospodarstva čez noč prisiljena v delo na daljavo, verjetno ni pričakoval skorajda nihče.  In ne gre tu le za delo;  poleg ustreznih procesov, opreme in komunikacije, ki so nujni  za čim manj stresno delo, sodelovanje na daljavo

Beri naprej →
vr tehnologija v praksi

Kako VR tehnologija izboljšuje in lajša naša življenja?

Na kakšne načine se VR tehnologija uporablja v praksi? Kakšne izzive smo kot družba že prešli ravno, ali pa tudi zaradi te tehnologije? Na kaj paziti ob integraciji obstoječih procesov z VR tehnologijo?  To je le nekaj vprašanj, na katere bom poskušal odgovoriti v tem, zame prvem, zapisu. Kot arhitekt se z VR tehnologijo srečujem pogosto. Toda arhitektura še zdaleč ni edina panoga, kjer smo VR tehnologijo vzeli za svojo in jo integriralai v poslovne,

Beri naprej →
naredi sam namizno igro

Naredi sam: namizne, družabne in miselne igre, ki jih lahko narediš doma

Naredi sam: namizne, družabne in miselne igre, ki jih lahko narediš doma. Napeti časi zahtevajo igrive rešitve. In ja, biti (samo) doma prej ali slej zagotovo postane, no, pač rahlo dolgočasno. Ali pa vsaj enolično. Prosti čas lahko zato s svojimi najbližjimi preživiš tudi ob izdelavi družabnih iger, za njih pa uporabiš različno odpadno empalažo.  Ker je preganjanje dolgčasa na zabaven in igriv način naša glavna misija, smo pobrskali po našem arhivu, spominu in malo

Beri naprej →
namizne igre

Najboljše namizne igre: kaj izbrati in igrati leta 2020?

Namizne igre človeka spremljajo dlje kot pisana beseda. Najstarejša najdba namizne igre namreč sega v davno leto 5000 pred našim štetjem. Ja, ni napaka. 5000 pred našim štetjem so na pokopališču Başur Höyük na jugovzhodu Turčije našli 49 majhnih vklesanih in poslikanih kamnov, ki bi jih danes poimenovali igralne kocke. No, kdo pa pravi, da jih niso tako že tudi takrat 🙂  Da smo se ljudje še preden smo znali strukturirano uporabljati in zapisati besede,

Beri naprej →

Igrifikacija v turizmu: trendi in primeri iz prakse

Igrifikacija v turizmu se je pojavila oziroma razvila kot odziv turističnih destinacij k višji vljučenosti, boljši prepoznavnosti in močnejši lojalnosti obiskovalcev. Učinki igrifikacije, o katerih smo na našem blogu že pisali, namreč merljivo in učinkovito spodbujajo daljši čas preživet na turistični atrakciji, povišujejo vračanje obiskovalcev in občutno pripomorejo k aktivaciiji (UGC, če želite) uporabnikov pri oddaji vtisov na mnenjske portale ali omrežja (facebook, instagram, tiktok, twitter tripadvisor, booking, yelp …). A za omenjene pozitivne učinke je

Beri naprej →
escape room za otroke

Escape Room za otroke: 5 razlogov za obisk

Da je Escape Room lahko odlična aktivnost za otroke verjetno ni potrebno posebej poudarjati. V sobah pobega se otroci učijo sodelovanja, razmišljanja izven okvirjev, logičnega sklepanja in še precej drugih izredno uporabnih veščin. Še vedno je seveda na prvem mestu zabava, druženje, smeh in WOW trenutki, ki jih otroci doživjo v sobah pobega. Ker smo v naših dveh sobah Alkimistova sobana in Okupirana Ljubljana v Escape Room Mindmaze-u do sedaj navdušili že kar nekaj tisoč

Beri naprej →
psihološki učinki v escape room 1

Psihološki učinki v Escape Room igrah

Psihološki učinki v Escape Room igrah oziroma kako enostavno pretentati običajne človeške možgane. Človeški možgani so zares zanimivi. Kot najbolj kompleksen in zapleten organ v človeškem telesu in so odgovorni za nešteto akcij, reakcij, impulzov in pretvarjanje dražljajev. A kljub temu, se lahko zmedejo v precej enostavnih situacijah. Oziroma bolje, jih lahko zmedemo. Takšne situacije seveda s pridom izkoriščaj zabavne atrakcije kot so igre pobega, iluzionisti in čarodeji. Če te zanima, na kakšen način se

Beri naprej →
escapebox _ TOP 5 VR iger

Najboljše VR igre za drugačen Team Building

V tem zapisu boste dobili nekaj idej za drugačen team building, kot ste ga bili vajeni do sedaj. Predstavil vam bom možnosti za zabavno VR doživetje, ki si ga bo vaša celotna ekipa zelo dobro zapomnila. O team building igrah smo do sedaj govorili na precej različnih načinov. Od tega, česa nikakor ne smete narediti, da vaše team building aktivnosti kolegom ne bodo bolj v breme kot užitek. Pa katere so najbolj priljubljena team building

Beri naprej →
yu-kai chou

[INTERVJU] Yu-Kai Chou: pionir igrifikacije in Ocatlysis frameworka

Yu-Kai Chou v svetu  igirifkacije velja za eno ključnih imen, ki pojem igrifikacije ustvarja in dopolnjuje že od njegovih zgodnjih začetkov. Že od leta 2003. Nir Eyal, Jeff Gates, Michael Wu in drugi, so ga poimenovi kot enega najbolj veščih svojega področja (gamification guru if you will), to je igrifikacija. Prav tako je avtor enega bolj vidnih in znanih modelov (frameworkov) Octalysis. po njem mnoga podjetja in agencije učinkovito in analitično v svoje in naročnikove

Beri naprej →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Medvedova cesta 28,
1000 Ljubljana
info@escapebox.si