Razgovor za službo je (lahko tudi) igra: Heineken Go Places

Vsak teden
nova zgodba!

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo v tvoj nabiralnih dostavili sveže vsebine o igrifikaciji, dobrih praksah in občasno še kakšno igro. 

 

Da razgovor za službo sestavlja intervju, verjetno ni nič nenavadnega. Da je ta v celoti digitalen in oddaljen verjetno prav tako ne. Da pa je celoten proces invervjuja izpeljan na način zares intrigantne igre odločitev, pa verjetno pritegne tvojo pozornost. Če je (še) ne, jo Heinekenov “The Interview” v spodanjih vrsticah zagotovo bo.

Blagovne znamke oziroma korporacije Heineken verjetno ni potrebno prav na dolgo predstavljati. Tista blagovna znamka piva, ki nemalokrat navduši s svojimi oglasi in ki nas pred vsako resno nogometno tekmo opominja, kako zelo drugače se je družiti brez zelene stekleničke v roki. Sicer pa blagovna znamka Heineken, s svojo mrežo več kot 250 blagovnih znamk v več kot 70 državah velja za eno največjih globalnih korporacij. Temu primerne so tudi njihove promocijske aktivnosti. Med drugimi tudi način iskanja novih kadrov.

Drugačen razgovor za službo kot ste ga vajeni – Heineken The Interview

V sodelovanju z nizozemsko kreativno agencijo Cloudfactory in produkcijskim studiem Superhero Cheesecake so ustvarili zares edinstven, predvsem pa interaktiven razgovor za službo Heineken Go Places.

Agenciji so pozvali, naj potencialnim zaposlenim pokaže, da je podjetje Heineken več kot le prepoznavna blagovna znamka piva. Podjetje z edinstveno osebnostjo in visoko kulturo. Intervju Go Places in podporno spletno mesto predstavljata ravno to. Z dejanskimi zaposlenimi v podjetju Heineken iz celega sveta kot igralci.

Potek in delovanje

Ideja v svoji osnovi je precej preprosta – ustvariti interaktiven razgovor za službo, kjer se kandidati iz celega sveta prijavijo in predstavijo potencialnim zaposlenim v podjetju Heineken. Vse na zabaven, hiter in inovativen način. Podjetje pa preko ene vstopne točke prejme segmentiran nabor kandidatov iz katerega lahko hitro in pregledno izluščijo tiste, ki se najbolj skladajo s kulturo in filozofijo podjetja. Preprosto? Precej.

razgovor za službo Heineken Go Places

A kot vedno, hudič se skriva v detajlih. In če spletni aplikaciji Go Places česa ne manjka, so to do potankosti izpiljeni detajli, ki izkušnjo postavljajo na sam vrh spletnih doživetij.

Veliko pove že sam podatek, da so interaktiven spletni razgovor za službo razvili leta 2016 in je še vedno aktiven in živ.

Tehnična izvedba in sestava intervjuja

Sama spletna stran je sestavljena iz dveh stebrov. Intervjuja, ki ga dopolnjuje tudi vsebinski manifest in zgodb ter odzivov zaposlenih v podjetju. Če so že tudi sami odzivi zaposlenih v podjetju prava vsebinska gmota, je resnična posebnost spletne aplikacije vendarle osrednji intervju.

Ta se zdi kot ena zares dolga, brezhibno povezana video celota z vmesnimi vprašanji za uporabnika na drugi strani. Toda tako elegantno povezati video vsebine in anketna oz kviz vprašanja je brez pardona impresiven razvijalski rezultat.

Film in spletna vsebina sta brezhibno povezani. Ne zdi se vam, da morate izstopiti iz filma, če želite sodelovati v intervjuju. Minimalističen oblikovalski pristop in igriv vmesnik omogočata, da na nevsiljiv in zares vključitven nain navduši in zabava gledalca.

Poleg tega je video posnetek prilagojen vsaki državi in določenim trenutkom dneva 🤯. Na primer, na začetku videoposnetka anketar pokaže uro z dejanskim trenutnim časom na prosilčevi lokaciji. Tudi izbira lokalnega piva in jedi v videu temelji na lokaciji posameznega uporabnika. Tehnično to pomeni, da v ozadju aplikacije obstaja ogromno kratkih video klipov, ki jih je bilo treba dinamično povezati na podlagi lokalnih podatkov.

Intervju je sestavljen iz 12 kratkih vprašanj. Gledalec ima na voljo dva odgovora in pet sekund časa, da odgovori na vprašanje. Na sredini je vključena še “hitrostna serija” petih vprašanj z le tremi sekundami za odgovor. To pomeni, da celoten intervju sestavljata dva sklopa:12 in 5 vprašanj, ki pa se med seboj razlikujejo.

Na koncu uporabniku določijo enega od štirih segmentov, ki ga je oblikoval z odgovori. Uporabnike prav tako povabijo k oddaji svojega CV-ja oziroma Linkedin profila, s čimer v podatkovno bazo dopolnijo s še bolj formalistično vsebino. Če bi jo nekje v procesu razgovora potrebovali.

Učinki in rezultati

Kot že omenjeno je virtualni razgovor za službo, pet let po objavi še vedno dostopen, živ in še kako aktualen.

Preko LinkedIna so prejeli več kot 300% več prošenj za zaposlitev kot v preteklih letih. Povprečni čas obiska spletne strani je več kot 5 minut. Omemb o nagradah, ki jih je rešitev prejela pa verjetno ni treba izgubljati besed; The FWA, Awwwards, SpinAwards in Eurobest.

DELI ZAPIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Blaž Pregelj

Blaž Pregelj

Koncertni navdušenec, ki si vstopnice zadnjih deset let plačuje z razvojem digitalnih projektov in produktov ter načrtovanjem spletnih strani. Strateško svetovanje o upravljanju in rasti zaposlenih, igrifikacija procesov in priprava razvojnih konceptov pa je strast, ki jo vztrajno razvija že zadnjih nekaj let. Uspešno je pomagal pri vpeljavi igrificiranih koncpetov in kampanj tako v velikih, srednjih kot malih podjetjih.

KOMENTIRAJ ZAPIS

Bi takšne in podobne vsebine naslednjič kar v svoj e-nabiralnik? Prijavi se na Escapebox e-novice.

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

prodajni kvizi v kozmetiki in osebni negi

Prodajni kvizi – Shoppable quiz v kategoriji kozmetika in osebna nega

Prodajni kvizi postajajo običajen osrednji del prodajnih lijakov in spletnih strategij. V tem zapisu pa bomo pogledali na kakšen način in v kakšni obliki se prodajni (shoppable) kviz pojavi v kategoriji nege in počutja. Na kakšen način lahko prodajni kviz pomaga pri prodaji ličil, izdelkov za nego obraza in las, pa oči in kože, bižuteriji, zdravi prehrani in seveda britvicah.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

prodajni kvizi v kozmetiki in osebni negi

Prodajni kvizi – Shoppable quiz v kategoriji kozmetika in osebna nega

Prodajni kvizi postajajo običajen osrednji del prodajnih lijakov in spletnih strategij. V tem zapisu pa bomo pogledali na kakšen način in v kakšni obliki se prodajni (shoppable) kviz pojavi v kategoriji nege in počutja. Na kakšen način lahko prodajni kviz pomaga pri prodaji ličil, izdelkov za nego obraza in las, pa oči in kože, bižuteriji, zdravi prehrani in seveda britvicah.

VEČ →

MEDIJI O NAS

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

🎉

Želite e-vodič s primeri iz prakse?

Igrifikacija prodaje v RETAIL sektorju s primeri iz prakse!