BLOG

prodajni kvizi v kozmetiki in osebni negi

Prodajni kvizi – Shoppable quiz v kategoriji kozmetika in osebna nega

Prodajni kvizi postajajo običajen osrednji del prodajnih lijakov in spletnih strategij. V tem zapisu pa bomo pogledali na kakšen način in v kakšni obliki se prodajni (shoppable) kviz pojavi v kategoriji nege in počutja. Na kakšen način lahko prodajni kviz pomaga pri prodaji ličil, izdelkov za nego obraza in las, pa oči in kože, bižuteriji, zdravi prehrani in seveda britvicah.

Beri naprej →
igrifikacija marketing dogdkov

Igrifikacija marketing dogodkov

Igrifikacija marketing dogodkov je več kot le zabava in igra – lahko je pomemben del celotne strategije dogodka in ključni prispevek k uspehu dogodka. Marketing dogodki niso več zgolj obisk, pač pa angažiranje publike pred, med in po dogodku. Kako torej narediti marketing dogodek tak, da bo vključeval udeležence na zanimiv način? Kako narediti dogodek o poteku katerega bodo gostje želeli deliti svoje navdušenje tudi na družbenih omrežjih? Najboljše in nepozabne igre so tiste, ki

Beri naprej →
fmcg igrifikacija

Čudovito dolgočasni svet blaga široke potrošnje oz. kako z igro do bolj čustvenih odzivov v FMCG svetu

FMCG je segment, v katerem upanje, da je tvoja embalaža privlačnejša od konkurence preprosto ni več dovolj. Kako pa se torej lotiti igrifikacije? Spoznajte nekaj najbolj zabavnih primerov iz sveta FMCG igrifikacije. Če spremljate naše zapise, ste verjetno že zaslutili, da je le malo področij, kjer z igrifikacijo ne moremo doseči primernih učinkov. Saj ne, da si s takimi trditvami zgolj prebrisano širimo biznis, a po dolgem razmisleku bi med neprimerne sodile le kake pogrebne

Beri naprej →
10 poletnih iger [Escapebox]

10 najbolj zabavnih poletnih iger

Poletje je odličen čas za sprostitev, zabavo in osvajanje nagrad. Da ti v vročih poletnih dneh ne bo dolgčas, smo zbrali na kup najbolj zabavne poletne igre. Nekaj jih lahko igraš kar v zavetju svojega hladnega doma ali pod borovcem na plaži, ostale pa moraš obiskati na zanimivih lokacijah Slovenije. Izlet in igra v poletnem času? Popoln dan – iščeš 1, dobiš 2! V preteklosti smo že zbrali nekaj najboljših namiznih in mobilnih iger ter

Beri naprej →
instagram story

Igrificirana Instagram zgodba: Kako navdušiti svoje sledilce?

Ko se je poleti 2016 na Instagramu prvič pojavila Instagram zgodba, je ta novost več sto milijonom uporabnikom ponudila možnost, ki jo je do tistega trenutka nudil Snapchat: objavo fotk in kratkih videov, ki po 24 urah izginejo. Hkrati je narava zgodb uporabnikom Instagrama končno omogočila objavo materiala, ki morda ni dovolj “seksi” za objavo na njihovem feedu.  Od splavitve Instagram zgodb je minilo že več let, te pa so v tem času postale poligon

Beri naprej →

Segmentacijski kviz v oglaševanju

Segmentacijski kviz v oglaševanju je uporabno orodje za boljše poznavanje uporabnikov, bolj osebno komuniciranje in pridobivanje informacij na zabaven in vključevalen način. V tem blogu si lahko preberete: Kaj je segmentacijski kviz v oglaševanju? Po kakšnih ključih lahko segmentiramo uporabnike? Kako se lotimo segmentacijskih kvizov? Na kaj moramo paziti pri segmentaciji? Kaj nam omogočajo segmentacijski kvizi v oglaševanju? Kaj storiti potem, ko uporabnik reši segmentacijski kviz? Top 5 primerov segmentacijskih kvizov iz prakse Kaj je

Beri naprej →
razgovor za službo Heineken Go Places

Razgovor za službo je (lahko tudi) igra: Heineken Go Places

Da razgovor za službo sestavlja intervju, verjetno ni nič nenavadnega. Da je ta v celoti digitalen in oddaljen verjetno prav tako ne. Da pa je celoten proces invervjuja izpeljan na način zares intrigantne igre odločitev, pa verjetno pritegne tvojo pozornost. Če je (še) ne, jo Heinekenov “The Interview” v spodanjih vrsticah zagotovo bo. Blagovne znamke oziroma korporacije Heineken verjetno ni potrebno prav na dolgo predstavljati. Tista blagovna znamka piva, ki nemalokrat navduši s svojimi oglasi

Beri naprej →
Igrifikacija_v_trgovinah_na_drobno

Igrifikacija v trgovinah na drobno

Igrifikacija je izredno uporaben način za navduševanje, segmentacijo in kreativno komuniciranje z uporabniki tudi v trgovinah na drobno. Oglejte si, kako lahko učinke uporabite v svoji trgovini in obiskovalcem ponudite bolj celovito in kakovostno nakupno izkušnjo. Nakupovanje, ki ga oklestimo podrobnosti, je sprejemanje odločitev. Pogosto cele verige niti ne poceni odločitev, ki jih tekom procesa razvrščamo na podlagi informacij. Te zbiramo povsod. Na spletu, v katalogih, pri znancih, ki so že kaj takega kupovali …

Beri naprej →
igrifikacija in vedenje uporabnikov

Kako igrifikacija vpliva na vedenje uporabnikov?

Na kakšen način lahko igrifikacija vpliva na vedenje uporabnikov? Kako lahko igrifikacija vpliva na uporabnikovo motivacijo in pomaga pri opravljanju vsakodnevnih opravil, ki se jih pogosto le s težavo lotimo ali pa (pre)hitro obupamo, hkrati pa poskrbi za višjo stopnjo vključenosti uporabnikov? Igrifikacija pozitivno vpliva na naše navade Kot bi vam lahko rekel starš katerega koli majhnega otroka, je pretvorba neke dejavnosti v igro odličen način, da jih pri njej vključite in vplivate na njihovo

Beri naprej →
igrifkacija v oglaševanju

Igrifikacija v oglaševanju: vrste pristopov in načini uporabe

Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij oz. sektorjev. V tokratnem zapisu pa bom predstavil, katere vrste igrifikacije v oglaševanju poznamo in na kakšen način lahko posamezno metodo uporabiš v svojih komunikacijskih strategijah in oglaševalskih kampanjah. Igrifikacija v oglaševanju – vrste: transmedija, oznamčena igrifikacija: brandifikacija (brandification), oglasne igre (advergames), doživetveni marketing, ARG (Igre z obogateno resničnostjo). Igrifikacija v oglaševanju ni nikakršen nov

Beri naprej →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si