Osebnostni kviz: Kakšen piknik gost si v resnici?

Lidlu Slovenija smo pomagali ustvariti zabaven osebnostni kviz, ki uporabnikom omogoča, da odkrijejo, kakšen je njihov piknik alter ego in tako postanejo del njihove kampanje Sveže. Za vsakega gosta.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstavitev kampanje Sveže

V času piknik sezone bi v Lidlu Slovenija želeli na unikaten način predstaviti svoje izdelke, ki predstavljajo svežino, kakovost in prvo izbiro.

02

Osebnostni kviz s personami

Izdelke – meso, ribe, sladoled, sadje, zelenjava, ... bi predstavili preko osebnostnega kviza, ki pelje do zabavnih person, ki jih Lidl že uporablja v svojih videjih kampanje.

03

20 možnih alter egov

Vsak uporabnik reši kviz tako, da izbira poljubne odgovore glede na njegove želje, navade. Na koncu pa postane ena izmed 20 person, ki najbolj usteza njegovim odgovorom.

04

Boljše poznavanje izdelkov

V vprašanjih in ob prikazu končnega alter ega uporabnika na zabaven in subtilen način vmestimo Lidlove piknik izdelke in tako povečamo možnost nakupa v fizičnih trgovinah.

V kviz se je vključilo 64 % uporabnikov

Od vseh, ki so kviz končali, se jih je 97 % prijavilo v žreb

Kviz je končalo 66 % vseh, ki so kviz začeli

46 % prijav na e-novice od vseh, ki so se prijavili v nagradno igro

Kaj je nastalo?

Osebnostni kviz, ki pripelje do piknik persone

Kviz na temo piknikov, ki namesto filter sistema, preko zabavnih in preprostih vprašanj o izdelkih, navadah in reakcijah uporabnika, prikaže njegov piknik alter ego in zanj priporočene izdelke, ki se najbolj ujemajo z njegovimi odgovori.

Kontaktirajte nas

Osebnostni kvizi so zelo popularni, saj so zabavni in preprosti. Ljudje radi govorimo o sebi, odkrivamo lastni jaz in se predalčkamo. Pa še čas tako hitreje mine, če se slučajno dolgočasimo. Najbolj uspešen osebnostni kviz do sedaj je objavil digitalni mogotec Buzzfeed, je rešilo kar 49 milijonov ljudi.

Tokrat smo uspeh osebnostnih kvizov preizkusili tudi mi in rezultati nikakor niso razočarali.

Lidl_personality quiz

Izhajali smo iz 20 person, ki jih je Lidl predstavil v svojih štirih kampanjskih videjih po televiziji in družbenih omrežjih. Vsaka izmed person je predstavlja eno skupino izdelkov. Npr:

  • Hrbič ribe,
  • Oči lačne meso,
  • Žarkademik žar recepte,
  • Vrtičkar sadje in zelenjavo,
  • Sprost-se-Monika sokove,
  • Alergenij free-from pobudbo,
  • Mamadžer sončne kreme Cien Sun,
  • Drobtinar predstavlja Lidlovo pekarno,
  • Cvetka sladolede Gelatelli in Bon gelati,
  • Rado Peče in Alkimistka omake in dodatke,
  • Vido & Vita veganske, vegeterjanske, eko in bio izdelke.

Z 12 vprašanji o življenskem slogu uporabnikov in različnih piknik situacijah, smo na zabaven način predstavili Lidlov asortiman izdelkov, njihovo svežino in kakovost. Vsako vprašanje je sestavljeno iz opisa situacije, kateremu sledi vprašanje. Uporabnike sprašuje po njihovih navadah in reakcijah na določene situacije, kot npr. kako bi odreagirali, če naj bi na dan piknika deževalo, s čim na pikniku najraje pogasijo svojo žejo, s kom se na piknikih najraje družijo, itd. Reševanje kviza pa popestrijo prikupni emojiji, ki ob odgovarjanju skačejo iz izbranih odgovorov.

Lidl_Sveže kviz

Uporabniki na koncu dobijo svoj naziv, ki se po opisu najbolj ujema z njihovimi odgovori. Postanejo eden izmed dvajsetih likov, kot npr. ‘mati organizacije’ Sprost-se-Monika, nasvetov poln Žarkademik, ki jo lahko podžge še tako dobrim krotilcem žerjavice ali Žagar, ki ga vedno najdemo v viseči mreži pod krošnjo bližnjega drevesa. Poleg svojega alter ega izvejo še, kakšen žar mojster in legenda so, kakšna je njihova idealna piknik družba, njihov piknik stres nivo, kateri izdelki ne smejo manjkati na njihovem pikniku, lakotometer pa jim pove, kako lačen gost so.

Lidl_alter ego

Rezultati

Da je bilo igranje še slajše, so se uporabniki lahko prijavili v nagradni žreb in se tako potegovali za sveže Lidl nagrade, kot so set ležalnikov s senčnikom, sup »Bestway« s kajak sedežem, vrtni trampolin, in še in še …

Tako kot nagrade, pa so bili sladki tudi rezultati.

Kviz je imel 12 vprašanj, kar je lahko kar velik zalogaj za uporabnike, a rezultati so bili kljub temu zelo dobri.

V obdobju enega meseca je skoraj 15,000 uporabnikov začelo s kvizom, od tega pa jih je do konca prišlo 66 %. 

Uporabnikom smo ponudili opt-in obrazec za prijavo v nagradno igro na začetku in koncu kviza, saj smo na tak način želeli povečati število prijav. Vedno pa so imeli na voljo obrazec preskočiti in kviz igrati kot ”gost”. Kljub temu se je večina odločila oddati svoje podatke, saj so bile nagrade zelo lepe. Od vseh, ki so s kvizom začeli, se je v nagrado igro prijavilo 65 % uporabnikov, od vseh, ki pa so kviz končali, pa se jih je prijavilo kar 97 %. 

Lidl_kaksen_piknik_gost_si_v_resnici

 

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas