


Oglasne igre v oglaševanju pomagajo pri vključenosti uporabnikov
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Ustvarjati produkte in rešitve, ki iz uporabnikov izvabijo nasmehe in pristno navdušenje, ko odkrijejo stvari, ki jih še ne poznajo.
So-oblikovati okolje v katerem živimo in delamo, saj je pomembno, da puščamo takšno sled, na katero smo ponosni. Želimo, da je naša sled polna smeha in AHA trenutkov.
Se zbavati in smejati. Biti odprti, zvedavi, preprosti in igrivi.
Predanost projektom
Zaupanje in sodelovanje
(pre)drzne ideje
Jasni cilji
Neustrašnost & sproščenost
Inovativnost & kreativnost
Postati market leader na trgu inovativih branding produktov in igrificiranih rešitev.
Izoblikovati okolje za razvoj bodočih strokovnjakov, kjer bodo svoje ideje preizkušali, testirali in lansirali na trg.
Ustvariti delovno okolje za najbolj ustvarjalen, inovativen in iskan kader na trgu.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Če so se marketinški guruji še v začetku prejšnjega desetletja spraševali, ali je igrifikacija na njihovem področju le muha enodnevnica
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Če so se marketinški guruji še v začetku prejšnjega desetletja spraševali, ali je igrifikacija na njihovem področju le muha enodnevnica
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.