ESCAPEBOX METODOLOGIJA

Da lahko zagotavljamo kakovostne rešitve, razvijamo edinstvene ideje in strukturirano vodimo projekte, smo razvili lastno metodologijo delo. Ta sloni na strokovnosti, izkušnjah in odprti komunikaciji z naročnikom, njihovo in interno ekipo. Spoznajte naš način dela in si oglejte rezultate preteklih uspešnih projektov.

escapebox metodologija dela - proces
0
USPEŠNIH PROJEKTOV
0
OBISKOVALCEV NAŠIH FIZIČNIH DOŽIVETIJ
0
RAZVITIH
IGER
0
UPORABNIKOV DIGITALNIH
IGER
escapebox metodologija dela

Uvodno srečanje

Na začetku je pomembno, da vemo, kdo so ključne osebe projekta in da vsi vpleteni razumemo proces dela ter komunikacije.

Smo pristaši fizičnih srečanj in energije, ki se oblikuje na prvih delovnih sestankih. Obenem pa razumemo sodobne pristope in poskrbimo tudi za zabavne sestanke na daljavo.

Predstavitev želja in pričakovanj naročnika

Preden lahko predstavimo kreativno in vsebinsko zasnovo, moramo dobro razumeti, kakšen problem rešujemo. Na podlagi tega lažje določimo kazalnike uspeha (KPI), ki jih bomo spremljali.

Ti bodo glavno vodilo pri morebitnih testiranjih, nadgradnjah, spremembah in seveda oceni uspešnosti med samim potekom kampanje. Predvsem pa bodo ključno vodilo za pripravo kreativne ideje. 

escapebox metodologija dela
escapebox metodologija dela

Priprava kreativne ideje

Zatem se naša ekipa zapre v laboratorij in vklopi ustvarjalni stroj. Tega poganja navihanost, igrivost, strokovnost, izvirnost in zavezanost cilju. Ko idejo zloščimo do točke, da je razumljiva in jasna naročniku, smo vedno odprti tudi za dodatne ideje in predloge. 

Načrt izvedbe

Kreativno idejo vedno dopolnjujeta načrt izvedbe in časovnica. Dokumenta sta sveti gral projekta in osrednji platformi za vse udeležene.

Orodja, komunikacijski kanali in način poročanja pa so stvar dogovora z naročniki. 

escapebox metodologija dela
escapebox metodologija dela

Realizacija ideje

Znani rek pravi, da sta dobra priprava in načrt izvedbe najpomembnejši fazi, kar lahko sami le potrdimo. V tej fazi poleg ustvarjalnega, vklopimo še razvojni stroj in igra se lahko začne.

Realizacija ideje pomeni celovito vodenje projekta od tehničnega, programerskega, oblikovalskega in analitičnega  dela v primeru digitalnih rešitev, do tehničnega, inženirskega in oblikovalskega dela v primeru fizičnih produktov.

Vključeno je seveda tudi poročanje naročniku, usmerjanje naročniške ekipe in komuniciranje z vsemi deležniki projekta.

Testiranje

Preden rešitev ponudimo ciljnim uporabnikom, jo seveda dodobra stestiramo. V tej fazi preizkušamo in simuliramo načine uporabe končnih uporabnikov. Po zaključenem testiranju in končnih nadgradnjah, naročniku predstavimo in orišemo tudi celotno tehnično ozadje in način delovanja rešitve.

Če rešitev predajamo naročniku v lastno uporabo, pa v tej fazi poskrbimo tudi za ustrezno izobraževanje in razumevanje uporabe. 

escapebox metodologija dela
escapebox metodologija dela

Lansiranje

Eden najbolj zadovoljivih trenutkov projekta je gotovo dan, ko projekt predstavimo uporabnikom. Ti so edino pravo merilo kakovosti, razumljivosti in ustreznosti predlagane rešitve.

Klik na gumb “objavi” je tako najbolj stresen kot tudi nagrajujoč trenutek. 

Analiza in poročilo

Preden projektu prilepimo oznako “uspešno”, pripravimo celovito poročilo. Vedenja, uspešnost, odzive in ostale metrike, ki so pomembne za potrjevanje dosega ciljev, predstavimo v jasni in grafični obliki. 

escapebox metodologija dela

Kontaktirajte nas.

MEDIJI O NAS

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si

Te zanima, kako z igrifikacijo navdušujejo Starbucks, Coca-Cola, Fitbit, MiuMiu, Lidl in ostali? 💡

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.