Bokashi Organko kviz o vrtnarjenju

V Plastiki Skaza, kjer z razvojem inovativnih produktov ustvarjajo zdravo osnovo za odgovorno življenje na našem planetu, so želeli razširiti svojo prepoznavnost na nemškem trgu in predstaviti svoj produkt – kompostnik Bokashi Organko. Mi pa smo jim pri tem pomagali. 

Kako na zabaven način do večje prepoznavnosti Bokashi kompostiranja?

Z interaktivnim kvizom o vrtnarjenju! S prikupno in sproščeno komunikacijo je razgibal možgane vseh tipov vrtnarjev – od ljubiteljskih do velikih poznavalcev – z vprašanji o pridelkih, delu na vrtu, orodjih in seveda kompostiranju.

MEHANIKA KAMPANJE

Kuhinjski kompostnik Bokashi Organko je postal prikupen osrednji lik kviza, ki je na šaljiv način komuniciral z uporabniki. Ti so po koncu kviza, glede na število pravilnih oziroma nepravilnih odgovorov, prejeli povratno informacijo v obliki zabavnega segmenta. Tudi ta je bil edinstveno ustvarjena ilustracija krovnega lika Bokashija, le da je tu obiskovalce pozdravil v zabavni preobleki posameznega segmenta – krompirja, kumare, feferona ali paradižnika.

skaza Bokashi Organko (KVIZ)

Ključni cilj kampanje?

Vključiti čim večje število uporabnikov in ustvariti kakovostno segmentirano bazo nemških domačih vrtnarjev. Njih želijo namreč pri Skazi v nadaljnjem procesu preko lastnih kanalov izobraževati o vseh pozitivnih učinkih, ki jih kompostniki Bokashi Organko prinašajo v vsak dom in vrt.

Nekaj najbolj zanimivih številk

11.000+ odigranih
kvizov

80 % uporabnic
Ž spola

03:52 povprečen čas reševanja kviza

1,647 opt-in uporabnikov

Rezultati in zanimivosti

Namen kviza je bil preveriti znanje o vrtnarjenju, pridelkih, kompostu in vrtnarskemu orodju. Po zaključku kviza smo uporabnike razdelili v štiri segmente glede na nivo znanja, ki so ga pokazali v kvizu 🧐
 
V nekaj več kot 11.000 odigranih kvizih je največ igralcev prejelo laskavi naziv VZTRAJNI KROMPIR 🥔 (2. najboljši rezultat), sledile so jim POKONČNE KUMARE 🥒(3. rezultat) in ZELENI PARADIŽNIKI 🍅 (4. rezultat). Vrh vrtnarskega izziva oz naziv VROČI FEFERON 🌶 je osvojilo najmanj (12 %) urbanih kmetovalcev.

Med kvizom smo uporabnike na nevsiljiv način vprašali tudi nekaj vprašanj, ki naročniku pomagajo bolje razumeti njihove navade. Na anketo med kvizom je v celoti odgovorilo več kot 7.000 uporabnikov, kar podjetju Skaza predstavlja precej zanimiv uvid v način življenja izredno zanimive ciljne publike za nakup njihovega izdelka. 

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
advent 2021: Escapebox

Božična marketing kampanja: 12 idej za advent 2021

Kako lahko za letošnji advent ustvarite nepozabno in interaktivno online zgodbo za svoje uporabnike? Na kakšen način bo vaša božična marketing kampanja v letu 2021 zares izstopala? Nekaj idej, ki bodo zagotovo pognale tok misli, sem zbrala v tem zapisu.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
advent 2021: Escapebox

Božična marketing kampanja: 12 idej za advent 2021

Kako lahko za letošnji advent ustvarite nepozabno in interaktivno online zgodbo za svoje uporabnike? Na kakšen način bo vaša božična marketing kampanja v letu 2021 zares izstopala? Nekaj idej, ki bodo zagotovo pognale tok misli, sem zbrala v tem zapisu.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

Če te zanimajo kvizi, potem potrebuješ ta PDF!  V njem vse informacije o načinu izvedbe, poteku, cenah in učinkih.