
Igrifikacija v oglaševanju: vrste pristopov in načini uporabe
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
boxipOp: prva igrificirana in verjetno najbolj pOpskočna voščilnica pri nas. Spletni urejevalnik, ki omogoča ustvarjanje boxipOp voščilnice, pa poganja avtorska Escapebox tehnologija.
Gre za personalizirano darilo, ki navdušuje s svojo pOpskočno naravo! boxipOp mogoča oblikovanje unikatnega darila zase ali tvoje najbližje. Preverjeno preseneti prijatelja, mamo, očeta, sestra in brata, pa babico in dedka. Mogoče celo šefico in bratranca v šestem kolenu. In to precej bolj kot klasične voščilnice ali še en par nogavic.
boxipOp je igrificirana voščilnica, oziroma kot smo jo poimenovali mi “Najbolj pOpskočno darilo”. Gre za exploding voščilnico, ki ob odprtju skupaj s konfeti “eksplodira” iz embalaže v obdarovanca. Toda pravo presenečenje se skriva v notranjosti.
Vsebino boxipop voščilnice lahko v celoti oblikuješ na spletni strani s svojimi fotografijami in napisi. Ali pa izbereš najbolj zabavne med pestro paleto že oblikovanih grafik, ki smo jih dodali v galerijo oziroma boxiteko. Gre za drugačno, zabavno in v celoti personalizirano darilo.
V videu si oglej, kako deluje spletni urejevalnik za izdelavo svojega unikatnega boxipop izdelka.
Vsak dan bolj se zdi, da je v svetu, ki ga je letos prizadela še korona pandemija, vedno več stvari tesno vpetih v digitalni binarni zapis.
Kot smo že omenili, je tudi del boxipOp produkta tehnološko izredno dovršen, toda to je le del njegove identitete. Drugi, pa je povezan s precej ročnega dela, ki ga – vsaj za enkrat – še ni moč avtomatizirati ali robotizirati.
Vsak boxipOp, ki ga uporabniki naročijo je izdelan ročno. Izdelava vsakega vzame približno 5 minut, šele potem pa je izdelek pripravljen, da ga izročimo dostavni službi.
Razvoj ideje je potekal kar nekaj časa, saj smo želeli izdelek, ki globalno gledano ni prvi na tržišču, nadgraditi in izboljšati.
Po rojstvu in prilagoditvi ideje, se je pravo delo šele zares začelo in niti predstavljali si nismo, koliko kljukic bo potrebno odkljukati, za uspešno lansiranje.
Razvoj boxipop konfiguratorja je bil zabaven izziv za celotno razvojno ekipo, ki je na koncu opravila res fantastično delo.
Preizkusi ga!
Poleg izvedbe naročila - ki se v celoti zgodi na Escapebox platformah - in pošiljanja, ki ga za nas izvaja Pošta Slovenije, je bilo potrebno razviti tudi način dela s tiskarno, ki v verigi igra izredno pomembno vlogo.
Brez res dobrih prijateljev, ki so nam priskočili na pomoč na domala vsakem koraku razvoja, boxipop zagotovo ne bi bil takšen kot je.
boxipOp 1.0 smo tako uspešno lansirali v prvem mesecu oktobra 2020. Nenehno še opažamo priložnosti za izboljšave, poslušamo uporabnike in se tedensko trudimo, da bo vsaka verzija produkta boljša in uporabniško bolj prijazna.
Ne glede na to, ali gre za rojstni dan, božič, valentinovo ali pa želiš prijatelju preprosto sporočiti, kako zelo ga obožuješ, lahko izbiraš med pisano paleto pOpdizajnov. Najdeš v BoxipOp knjižnici oz. Boxiteki.
Oglej si barvito paleto že pripravljenih sličic za vse priložnosti. Izberi najljubše.
Dodaj do štiri svoje fotografije in ustvari pOpolnoma unikaten boxipOp.
Pripiši nepozabno posvetilo, ki bo obdarovanca še dodatno ganilo.
Podari, preseneti in postani tudi pOpzvezda obdarovanja.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.