Interaktivni kviz znanja: Tukaj smo doma

Interaktivni kviz znanja je slovenskemu živilskemu trgovcu pomagal pri grajenju zaupanja in promociji slovenskih izdelkov.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Zabavno spoznavanje Slovenije

Uporabniki naj spoznajo edinstvene kulinarične, turistične, športne in kulturne zaklade Slovenije.

02

Večja vključenost uporabnikov

Preko igre bi uporabniki preživeli več časa z blagovno znamko.

03

Uporabnik lahko sodeluje samo dvakrat

Uporabnik lahko igra samo dvakrat, po dveh odigranih igrah ne more več sodelovati v nagradni igri.

04

Pridobitev novih kupcev

S pomočjo igre bi se uporabniki prostovoljno prijavili na e-novice in se spremenili v morebitne kupce.

Več kot 9.000 odigranih kvizov

Povprečni čas na strani skoraj 5 minut

55 % prijav na naročnikove e-novice

Več kot 6.500 odgovorov na anketo v kvizu

Kaj je nastalo?

Izzivalen, interaktiven kviz znanja s poslovno anketo.

Kviz znanja Tukaj smo doma je bil del celovite komunikacijske kampanje pri nas priznane tuje verige živilskih trgovin. Med vprašanja kviza smo dodali tudi kratko, a jasno, anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov.

Kontaktirajte nas

Mehanika in delovanje kviza

Lidlov kviz znanja je sestavljalo 15 vprašanj o različnih tematikah. Rdeča nit so bila zanimiva, zabavna in neverjetna dejstva o Sloveniji. Z informativnimi vsebinami in zabavno mehaniko smo želeli uporabnikom predstaviti širino slovenskih izdelkov v trgovinah.

Več časa za odgovor = manj točk

Igralce je po uvodnem zaslonu s pravili igre pričakal kratek odštevalnik, po katerem se je igra tudi uradno začela. Uporabniki so morali odgovoriti na 15 vprašanj. Število točk, ki so jih dobili za posamezno pravilno odgovorjeno vprašanje, je hkrati definiral tudi za to porabljen čas.

Med igro so si igralci lahko pomagali s tremi oblikami pomoči – polovičko, ustavi čas in zamenjaj vprašanje.

Po zaključku kviza so lahko uporabniki na svoji nadzorni plošči kviza pregledali število pravilnih odgovorov, število točk, ki so jih zbrali, število uporabljenih pomoči in mesto, ki so ga zasedli na lestvici najboljših.

Vsak igralec je lahko z enim e-naslovom v igri sodeloval le dvakrat.

Ključni razvojni poudarki

  • Razvoj edinstvene vsebine, mehanike, točkovanja in povratnih informacij kviza,
  • 30 različnih vprašanj, pomoči in leaderbord najboljših igralcev,
  • priprava vseh tekstov in grafične podobe kviza,
  • implementacija ankete v igro.

Med kvizom smo uporabnike povabili k sodelovanju v anketi. Na vprašanja je odgovorilo več kot 6.500 oseb.

Z igro do pomembnih poslovnih informacij

Med vprašanja kviza smo dodali tudi kratko, a jasno, anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov.

V anketi je svoj odgovor podalo 6549 oseb, kar je izredno velik segment uporabnikov. Njihovi odgovori so izjemno pomembni za sprejemanje nadaljnih poslovnih odločitev.

Rezultati in odzivi

Pristajalno spletno stran je obiskalo preko 15.000 unikatnih uporabnikov.

Več kot polovica, 7.700, je igro odigrala v celoti in se uvrstila na lestvico najboljših.

Kar 55 % vseh, ki so odigrali igro, pa je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice.

Povprečen čas igranja kviza je dodobra presegal štiri minute, kviz pa je na svojih Facebook profilih delilo več kot 650 uporabnikov. Več kot dve tretjini obiskovalcev je spletno stran obiskalo na mobilni napravi. Hkrati sta ti dve tretjini odigrali kar 80% vseh odigranih kvizov.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas