Interaktivni kviz znanja: Tukaj smo doma

Interaktivni kviz znanja je slovenskemu živilskemu trgovcu v sklopu celostne komunikacijske kampanje pomagal pri grajenju zaupanja in promociji slovenskih izdelkov na policah.

Med vprašanja kviza smo dodali tudi kratko, a jasno, anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov. 

Pristajalno spletno stran kviza je obiskalo več kot 15.000 unikatnih uporabnikov.

Kviz znanja Tukaj smo doma je bil del celovite komunikacijske kampanje pri nas priznane tuje verige živilskih trgovin. Tisti bolj interaktivni, igrivi in izobraževalni del kampanje.

Cilj je bil ustvariti igro, ki bo na zabaven način izobraževala o edinstvenih kulinaričnih, turističnih, športnih in kulturnih zakladih Slovenije.

Interaktivni kviz znanja

Mehanika in delovanje kviza

Kviz znanja je sestavljalo 15 vprašanj o različnih tematikah. Rdeča nit so bila zanimiva, zabavna in neverjetna dejstva o Sloveniji. Z informativnimi vsebinami in zabavno mehaniko smo želeli uporabnikom predstaviti širino slovenskih izdelkov v trgovinah. 

Več časa za odgovor = manj točk

Igralce je po uvodnem zaslonu s pravili igre pričakal kratek odštevalnik, po katerem se je igra tudi uradno začela. Uporabniki so morali odgovoriti na 15 vprašanj. Število točk, ki so jih dobili za posamezno pravilno odgovorjeno vprašanje, je hkrati definiral tudi za to porabljen čas. 

Med igro so si igralci lahko pomagali s tremi oblikami pomoči – polovičko, ustavi čas in zamenjaj vprašanje. 

Po zaključku kviza so lahko porabniki na svoji nadzorni plošči kviza pregledali število pravilnih odgovorov, število točk, ki so jih zbrali, število uporabljenih pomoči in mesto, ki so ga zasedli na lestvici najboljših.

Vsak igralec je lahko z enim e-naslovom v igri sodeloval le dvakrat. 

Interaktivni kviz znanja z real time scroingom
Vstopni zaslon kviza z razlago delovanja in zvedavo kravo.

Med kvizom smo uporabnike povabili k sodelovanju v anketi. Na vprašanja je odgovorilo več kot 6.500 oseb.

Interaktivni kviz znanja

Ključni razvojni poudarki

55 % vseh uporabnikov, ki so odigrali kviz, se je prijavilo tudi na e-novice.

Rezultati in odzivi

Pristajalno spletno stran je obiskalo preko 15.000 unikatnih uporabnikov. Več kot polovica, 7.700, je igro odigrala v celoti in se uvrstila na lestvico najboljših. Kar 55 % vseh, ki so odigrali igro, pa je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice. 

Povprečen čas igranja kviza je dodobra presegal štiri minute, kviz pa je na svojih Facebook profilih delilo več kot 650 uporabnikov. Več kot dve tretjini obiskovalcev je spletno stran obiskalo na mobilni napravi. Hkrati sta ti dve tretjini odigrali kar 80% vseh odigranih kvizov.

Mobile
70.4%

Z igro do pomembnih poslovnih informacij

Med vprašanja kviza smo dodali tudi kratko, a jasno, anketo, ki je naročniku pomagala še bolje razumeti nakupne navade in odločitve potrošnikov. 

V anketi je svoj odgovor podalo 6549 oseb, kar je izredno velik segment uporabnikov. Njihovi odgovori so izjemno pomembni za sprejemanje nadaljnih poslovnih odločitev. 

Nekaj najbolj zanimivih številk

Več kot 7.700 odigranih kvizov

Povprečni čas na strani skoraj 5 minut

55 % prijav na naročnikove e-novice

Več kot 650 delitev na Facebook

Kakovost vključenosti uporabnikov je najpomembnejša

Uporabnikov, ki bi več kot deset minut svojega življenja namenilo slabi uporabniški izkušnji in okorni vsebini, gotovo ni veliko. Kaj šele, da bi to storil tako velih segment ljudi, kot je rešilo opisani kviz. 

O taktikah, metodah in strategijah za višjo vključenost uporabnikov na našem blogu verjetno pišemo največ. Kako le ne bi, ko pa ta postaja ključna spletna valuta, ki empirično rezultira tudi v prodajo, zvestobo, lojalnost, ponovne obiske in še marsikaj. 

Igrivi načini za interakcijo z uporabniki bodo vsako leto bolj pomembni. Zato v svojo digitalno strategijo smiselno, pametno in strateško vključite tudi igrifikacijo

Če želite, da vam pri tem pomagamo, nas kadarkoli kontaktirajte ali pa si oglejte nabor naših digitalnih rešitev oziroma pretekle projekte.

Interaktivni kviz znanja
Grafična podoba kviza: Tukaj smo doma

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

Te zanima, kako smo z igrifikacijo na e-novice uspeli prijaviti kar 75% obiskovalcev spletne strani? 💥

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.