
Igrifikacija v oglaševanju: vrste pristopov in načini uporabe
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Kako na kreativen, doživetven in vključevalen način predstaviti letni marketing plan celotni ekipi?
Naročnik projekta vsako leto izvede dogodek za celotno regijo, kjer se kolegi iz različnih držav srečajo na druženju, izobraževanju, pregledu prihodnjih načrtov ter seveda tudi zabavi.
Znašli smo se pred zahtevno nalogo, želja naročnika je bila namreč ta, da naredimo escape room za 160 oseb, ki ga morajo vsi udeleženci odigrati v največ 4 urah.
Po skupnem sestanku in pregledu naročnikovih želja smo se z ekipo zakopali v delo. Preizkušali smo različne koncepte, ter na koncu našli najbolj ustreznega nad katerim je bil navdušen tudi naročnik.
Teambox je majhna škatla, toda izzivi v njej so precej večji in izzivalni, kot se zdi na prvi pogled. Je zabavna, interaktivna in izobraževalna igra z elementi poslovne simulacije. Namenjena je podjetjem in ekipam, ki želijo na drugačen in izzivalen način pristopati k reševanu problemov.
Ekipe po 10 oseb so skozi ustrezne odgovore odpirale škatle ter razkrivale naloge v skrivnostnem zaboju ter se z obilico zabave in preizkušanjem novega znanja spoznavali še sporočila za katere je naročnik želel, da jih izluščijo iz igre.
Skozi zabavno, uro trajajočo, igro so ekipe ugotovile letno marketinško strategijo za prihodnje leto.
Glavni namen tovrstnih iger je seveda poviševanje vključenosti ciljne publike (Engagement Rate) in sodelovanje za doseg skupnega cilja. Tudi miniBox ni potekal nič drugače.
Šele ko so vse ekipe končale z igro in svoj del odgovora dodale k odgovorom ostalih skupin, se je vsem udeleženim izrisala končna rešitev – marketinški načrt podjetja za prihajajoče leto.
Pred kratkim so oropali pisarne podjetja ter letni marketinški načrt za nekatere ključne v njihovem asortimanu.
Ker so vedeli, da so tovrstni dokumenti vredni kar nekaj denarja so podjetje, v želji po odkupnini, kontaktirali kar sami.
Delno so njihovim zahtevam ugodili, oni pa so nam vse skupaj še malce otežili. Poslali so namreč zaklenjene skrivnostne škatle.
Da so ekipe razkrile kakšen je letni marketinški načrt so morale rešiti prav vse naloge. Poleg škatel so nam pustili še nekaj namigov.
Igro so lahko zaključili zgolj vsi skupaj.
Tovrstna igra je potekala v konferenčni sobi hotela na Hrvaškem. Možno pa bi jo bilo izvesti kjerkoli, saj koncept igre popolnoma prilagodimo specifikam dogodka na katerem naročnik želi našo aktivacijo.
Prav vseh 160 oseb, ki so odigrale igro mini Escapebox je bilo z igro, ugankami, zanimivostmi, medsebojnim sodelovanjem in zabavo navdušenih.
Pred igro smo se znašli pred izzivom, saj je bila želja naročnika da 160 oseb odigra igro v največ 4 urah. To nam je uspelo, saj so vsi skupaj zaključili že v slabih 4 urah.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.