#mojbosch influencer 2019 kampanja

Kakovstna UGC (user generated content) kampanja ustvari nepozaben most med uporabniki in blagovn znamko. Kampnja #mojbosch influencer leta 2019 je za blagovno znamko Bosch ustvarila čustev polno kampanjo, ki je močno odmevala na družbanih omrežjih. Predvsem Instagramu.

V letu 2019 smo za naročnika BSH, gospodinjski aparati, d.o.o., vsem bolje poznanega po blagovni znamki Bosch, izvedli inovativno User Generated Content kampanjo #mojbosch Influencer na omrežjih Facebook in Instagram. Drzna kampanja, ki je pod svojo streho povezala verjetno največje število mikro vplivneževem pri nas.

Najprej smo se vprašali “Kdo je pravzaprav vplivnež?”. Postavili smo hipotezo, da je to vsak, ki svoje mnenje, ideje in znanje javno predstavi in s tem navduši ali izzove nekoga na drugi strani. Na nek način smo vsi po malem mikro vplivneži, le da na to verjetno nikoli ne gledamo na takšen način. Toda veliko naših dejanj ima vpliv na nekoga na drugi strani. In ravno to smo želeli preizkusiti in postaviti na test v kampanji #mojbosch influencer 2019.

Ideja #mojbosch 2019 kampanje

Običajnim uporabnikom – moji in tvoji sosedi, prijatelju in znanki, stricu in teti – smo ponudili to, česar si potihem želijo vsi. Inštrumente, mehanizme in platformo, preko katere bi veliko število malih in srednje velikih glasov, ustavarilo velik odmev.

Za sodelovanje v kampanji se je v 30 dneh prijavilo 784 oseb. Glede na zmožnosti naročnika in same izvedbe, pa smo jih v kampanjo lahko povabili 200.

#mojbosch brošura

Mehanika #mojbosch 2019 kamanje

Kampanja je potekala v štirih dva meseca trajajočih sklopih. 200 tekmovalcev smo prav tako razvrstili v štiri skupine po 50 tekmovalcev. Vsak izmed sodelujočih je za dva meseca prejel naključen Bosch mali gospodinjski aparat in z njim ustvarjal brez kakršnih koli omejitev ali navodil.  Po preteku so aparati romali naslednji skupini.

Od aprila 2019 do januarja 2020 smo na IG in FB omrežju tako zabeležili več kot 5000 uporab označevalca #mojbosch, ustvarili 34 mojbosch torkov na Big Bangovem instagram profilu, ki jih je ogledalo več kot 40.000 uporabnikov, zabeležili nekaj manj kot 10.000 obiskov spletne strani in za dve decimalni enoti povišali index prodaje Bosch malih gospodinjskih aparatov.

mojbosch Instagram objava
  • v kampanji je sodelovalo 200 ljubiteljskih kuharjev

  • #mojbosch Influencerji so ustvarili več kot 2500 izvirnih receptov in idej za kuhanje in peko

  • označevalec #mojbosch smo na Facebook in Instagramu omrežju uporabili več kot 4000-krat

  • ustvarili smo 34 #mojbosch torkov na našem Instagram profilu

  • ki si jih je ogledalo več kot 40.000 oseb

  • razglasili smo TOP 3 #mojbosch Influencerje leta 2019, ki so postali: 3. mesto: @lukainleonkuhata 2. mesto: @darjavesel #mojbosch Influencerka leta 2019 je @cakeoclock_urskapece

Od vsebine do prodaje

Seveda pa je bil, poleg sodobnejšega branding pozicioniranja blagovne znamke, ključen tudi prodajni vidik kampanje. V času kampanje smo tako v vsakem tiskanem letaku Big Bang pripravili tudi izbrano ponudbo izdelkov #mojbosch izdelki meseca, ki smo jih podprli še z Instagram vsebino.

Vsak mesec smo tako izpostavili tri ključne izdelke Bosch in vsebino, ki jo je v tistem času ustvaril eden izmed sodelujočih influencerjev z enim izmed aparatov v ponudbi. Tako smo informatvine vsebine podpirali tudi s prodajnimi nagovori in ponudbo.

201.968

Všečkov pod #mojbosch objavami

14.418

Komentarjev pod objavami

246.728

Instagram Reach

4.789.560

Instagram Impressions

Cilj vseh dvesto influencerjev v kampanji je bil, da aktivirajo svoje baze sledilcev in tako pomagajo ustvarjati in graditi blagovno znamko #mojbosch. Vsaka dva meseca smo tako podarili tudi tri Bosch kuhinjske aparate uporabnikom, ki so v tem času uporabili označevalec #mojbosch in navdušili devet člansko komisijo, ki so jo sestavljali člani BSH, Big Bang in Escapebox.

Zaključni dogodek in razglasitev zmagovalcev

Po desetih mesecih kampanje smo za vse udeležene v njej in njihove prijatelje v trgovini Big Bang v Ljubljani pripravili tudi zaključni dogodek, na katerem smo razglasili TOP 3 inflencerje leta in velikega zmagovalca, ki ga je izbrala devet članska komisija, ki so jo sestavljali člani BSH, Big Bang in Escapebox. Dogodek je povezovala voditeljica Radia 1 Anja Ramšak.

TOP 3 #mojbosch Influencerje leta 2019 so postali:

3. mesto: @lukainleonkuhata
2. mesto: @darjavesel
#mojbosch Influencerka leta 2019 je @cakeoclock_urskapece

»Za nami je super leto, v katerem smo se preko projekta »mojbosch Influencer« naučili veliko novega. Za nas je bil to res drzen projekt izven naših običajnih okvirjev. Projekt je bil zelo dobro sprejet tako znotraj našega podjetja kot tudi pri širši javnosti. Razlog za uspeh vidimo predvsem v tesnem sodelovanju ter dobri koordinaciji celotnega projekta in vseh deležnikov. Kljub temu, da je bil projekt logistično in komunikacijsko zelo zahteven, je ekipa Escapebox poskrbela za vse. Super ekipa, ki bi jo z veseljem priporočili tudi drugim.«
Maruša Miklavčič, Bosch Home Slovenija

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
  • Promocijski escape room
  • Igrifikacija v turizmu
  • VR doživetja
  • Igrifikacija marketing kampanj

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si