
Igrifikacija v oglaševanju: vrste pristopov in načini uporabe
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Za poslovnega parnterja, podjetje BSH, smo oblikovali knjigo ob njihovi 50. obletnici.
Naša oblikovalska ekipa na čelu z Nino Malovrh je v izredno kratkem času pripravila zasnovo in oblikovala skoraj 100 strani dolgo publikaijo ob 50. obletnici podjetja BSH Nazarje.
Knjiga je zaokrožila častitljivo obletnico podjetja in služila kot čudovito darilo ob zaključku leta 2020.
Ob tej priložnosti celotni ekipi BSH čestitamo za vztrajnost, pogum in znanje, ki ga kažejo že 5 destletij.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Igrifikacija oglaševanja je na našem blogu dobila že vrsto predstavitev, pogledamo smo jo z mnogoterih zornih kotov, perspektiv in industrij
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.