
Kaj je kviz prodajni lijak (quiz funnel)?
Kviz prodajni lijak je vsebinska in vključitvena (engagement) nadgradnja razširjene metodologije prodajnega lijaka. Prerašča v izredno močan in uporaben način
Za poslovnega parnterja, podjetje BSH, smo oblikovali knjigo ob njihovi 50. obletnici.
Naša oblikovalska ekipa na čelu z Nino Malovrh je v izredno kratkem času pripravila zasnovo in oblikovala skoraj 100 strani dolgo publikaijo ob 50. obletnici podjetja BSH Nazarje.
Knjiga je zaokrožila častitljivo obletnico podjetja in služila kot čudovito darilo ob zaključku leta 2020.
Ob tej priložnosti celotni ekipi BSH čestitamo za vztrajnost, pogum in znanje, ki ga kažejo že 5 destletij.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Kviz prodajni lijak je vsebinska in vključitvena (engagement) nadgradnja razširjene metodologije prodajnega lijaka. Prerašča v izredno močan in uporaben način
Bliža se konec leta in s tem čas obdarovanj: od Miklavža, Božička, Dedka mraza, pa daril ob praznovanju novega leta,
Na hitro bi se zlahka strinjali, da igrifikacija v svetu denarja in plačilnih inštrumentov nima kaj iskati. Banka, vsaj tradicionalna,
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Kviz prodajni lijak je vsebinska in vključitvena (engagement) nadgradnja razširjene metodologije prodajnega lijaka. Prerašča v izredno močan in uporaben način
Bliža se konec leta in s tem čas obdarovanj: od Miklavža, Božička, Dedka mraza, pa daril ob praznovanju novega leta,
Na hitro bi se zlahka strinjali, da igrifikacija v svetu denarja in plačilnih inštrumentov nima kaj iskati. Banka, vsaj tradicionalna,
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.