Bosch Unlimited 8 – Misija: čista zabava

Ko je podjetje Bosch potrebovalo dodatno (po)moč pri ustvarjanju unikatne igre z željo po predstavitvi nove serije pokončnih sesalnikov – Unlimited 8, smo mi z veseljem združili moči z njimi in ustvarili misijo: čista zabava. 

Kako predstaviti nove sesalnike na atraktiven način?

Novembera 2021 je Bosch lansiral novo serijo sesalnikov – Unlimited 8. Kampanja s sloganom ”Moč, ko jo potrebujete” je izpod naše roke dobila kar dve isto imenski pristajalni spletni strani, kjer so se uporabniki spoznali z najpomembnejšimi informacijami novih sesalnikov. Eno za blagovno znamko Merkur in eno za Big Bang, pri katerih lahko uporabniki te sesalnike tudi kupijo. Micro strani sta se po izgledu nekoliko razlikovali, mi pa smo na obe umestili igro s pomočjo katere so uporabniki spoznali, da je lahko čiščenje tudi zabava in se posledično dlje časa zadrževali na strani.

REŠITEV

Oglasna igra Misija: čista zabava

S svojo krtačo z LED lučmi in številnimi nastavki, ki omogočajo večjo prilagodljivost, sesalniki serije Unlimited 8 omogočajo enostavnejše čiščenje. Mi pa smo to prikazali grafično preko interaktivne igre Misija: čista zabava, ki na zabaven način prikazuje njihovo moč, hitrost in prefinjen dizajn, ki ga potrebuje vsak dom. Uporabniki so sesali hišo razdeljeno na pet sob, s pomočjo petih različnih pokončnih sesalnikov nove serije Unlimited  8 in njihovimi dodatki.

Preko igre uporabniki spoznajo posebne lastnosti nove serije sesalnikov

  • V spalnici so uporabniki spoznali krtačo ProAnimal, ki učinkovito odstranjuje dlake hišnih ljubljenčkov, 
  • v kabinetu nastavek za čiščenje tipkovnic in predalov
  • v dnevni sobi način auto, ki omogoča učinkovito sesanje parketa in preproge, saj avtomatsko prilagodi učinkovitost delovanja glede na tip tal,
  • v kuhinji krtačo HardFoor, ki zagotavlja nežno čiščenje občutljivih trdih tal, kot sta parket in ploščice, 
  • v kopalnici pa so morali smeti posesati v temi s pomočjo LED luči, ki jih imajo vse krtače nove serije.

 

Naloga uporabnikov je bila v čim krajšem času posesati vse smeti, izogniti se oviram – psu Bošiju, mački Fridi in zlatnini, ter prehiteti družino Bogataj na poti z dopusta, da ne ugotovijo kako razmetana je postala hiša v času, ko so bili odsotni. Če so bili pri tem uspešni, so se uvrstili na lestvico najboljših in se potegovali za lepe nagrade, v kolikor pa so zaslišali avtomobilsko hupo, je bila misija neuspešna. 

Dinamična igra temelji na mehaniki igre kače, ki je požela veliko navdušenja na starih Nokia telefonih v zgodnjih 2000-ih. 

Cilj kampanje?

Vključiti čim večje število uporabnikov in jim predstaviti nov gospodinjski aparat ter njegove posebnosti na zanimiv in poučen način, da se pri tem zabavajo. Prav tako s pomočjo igre ustvariti bazo uporabnikov, ki jih bo lahko Bosch v nadaljnjem procesu preko lastnih kanalov nagovarjal o vseh pozitivnih lastnostih in izboljšavah nove serije sesalnikov Unlimited 8. 

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si