Oglasna igra Tačke na patrulji: Film

V sodelovanju z Lidl Slovenija smo za bolj interaktivno in vključevalno promocijo novega filma Tačke na patrulji ustvarili zabavno spletno igro. Kako je potekal proces načrtovanja in razvoja, kakšne ovire smo premagovali in kakšna igra je nastala, najdeš v spodnji študiji primera. 

Kako ustvariti interaktivno promocijo?

Promocijo novega filma Tačke na patrulji so želeli pri Lidl Slovenija predstaviti na bolj kreativen in zabaven način. Pestro paleto promocijskih in uradnih grafičnih materialov smo tako preoblikovali v zabavno stopenjsko igro, ki jo je odigralo več kot 1.000 različnih uporabnikov. 

RAZVOJNI PROCES

Glavno vodilo, ki smo ga imeli v glavah med načrtovanjem igre, je bilo, da mora biti igra izzivalna, graično bogata in  seveda zabavna. 

Že samo načrtovanje je bil pri tokrantnjem projektu zalogaj zase, saj je bilo uradnih materialov igre zares ogromno. Dostop to uradne knjižnice materialov je tudi za nas predstavljal novo dimenzijo, saj običajno nimamo na voljo tako bogatih knjižnic grafik. Edini izziv na katerega smo naleteli je bil, da materiali niso vsebovali nobenih animiranih ali razrezanih likov. 

Ko smo izbrali ustrezne materiale, naredili načrt igre in določili način igranja, je oblikovalska ekipa začela s pripravo materialov. Določil smo vse like, ki so jih lahko izbirali igralci, določili tematike različnih sob igre in ustvarili igralno mehaniko za posamezno sobo. 

Na podlagi uradne komunikacije, ki se uporablja v igri smo ustvarili tekste za celotno igro, povratne informacije v igri in ostale podporne materiale. 

Tačke na patrulji - izberi lik

Glavni razvojni poudarki igre:

  • igra na spletno stran lidl.si implementirana z iframe kodo
  • igra v celoti prilagodljiva za vse vrste naprav in brskalnikov
  • ob izbiri krovnega lika za igranje, se ta lik kot glavni komunikacijski lik pojavlja skozi vse zaslone igre

Nekaj najbolj zanimivih številk

1.000+
odigranih iger

60% uporabnikov igralo več kot 3 igre

06:20 povprečen čas igranja igre

40% prijav na
e-novice

REZULTATI IN UČINKI KAMPANJE

Z igro smo želeli otrokom še pred samim izidom filma ustvariti edinstveno izkušnjo z njihovimi najljubšimi liki priljubljene risane serije Tačke na patrulji. Igro je v mesec dni trajajoči promocijski kampanji odigralo več kot 1.000 otrok, ki so v igri več kot očitno uživali, saj je več kot 60% igralcev igro igralo več kot 3x, povprečen čas igranja pa je krepko presega 6 minut. Prav tako je prilagojena komunikacijo o dodatnih informacijah o filmu zbudila zanimanje strašev otrok. Kar 40% se jih namreč prijavilo na enovice naročnika. 
 

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si