Oglasna igra tačke na patrulji: Film

Z Lidl Slovenija smo za bolj vključevalno promocijo novega filma Tačke na patrulji ustvarili zabavno spletno igro.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Interaktivna promocija izdelkov Tačke na patrulji

Promocijo novega filma Tačke na patrulji bi predstavili na bolj kreativen in zabaven način.

02

Večja vključenost uporabnikov

S pomočjo oglasne igre povečati vključenost uporabnikov z blagovno znamko Lidl.

03

Uporaba glavnih likov

Uporabniki lahko izbirajo med uporabo glavnih likov, ki se pojavljajo v filmu Tačke na patrulji.

04

Ciljna skupina so otroci

Ker je film Tačke na patrulji primeren za otroke, naj bo tudi igra ustvarjena za enako starostno skupino.

1.000+ odigranih iger

60% uporabnikov igralo več kot 3 igre

06:20 povprečen čas igranja igre

40% prijav na e-novice

Kaj je nastalo?

Oglasna igra pobiranja predmetov - Slastna misija.

Pestro paleto promocijskih in uradnih grafičnih materialov smo preoblikovali v zabavno stopenjsko igro Slastna misija, ki jo je odigralo več kot 1.000 različnih uporabnikov. Ti so morali pobrati čim več priboljškov in značk ter se medtem izogibati županu.

Kontaktirajte nas

Razvojni proces

Glavno vodilo, ki smo ga imeli med načrtovanjem igre, je bilo, da mora biti igra izzivalna, grafično bogata in zabavna.

Že samo načrtovanje je bil pri tokratnem projektu zalogaj zase, saj je bilo uradnih materialov igre zares ogromno. Dostop do uradne knjižnice materialov je tudi za nas predstavljal novo dimenzijo, saj običajno nimamo na voljo tako bogatih knjižnic grafik. Edini izziv na katerega smo naleteli je bil, da materiali niso vsebovali nobenih animiranih ali razrezanih likov.

Ko smo izbrali ustrezne materiale, naredili načrt igre in določili način igranja, je oblikovalska ekipa začela s pripravo materialov. Določil smo vse like, ki so jih lahko izbirali igralci, določili tematike različnih sob igre in ustvarili igralno mehaniko za posamezno sobo.

Na podlagi uradne komunikacije, ki se uporablja v igri smo ustvarili tekste za celotno igro, povratne informacije v igri in ostale podporne materiale.

Glavni razvojni poudarki igre:

– Igra na spletno stran lidl.si implementirana z iframe kodo,
– igra v celoti prilagodljiva za vse vrste naprav in brskalnikov,
– ob izbiri krovnega lika za igranje, se ta lik kot glavni komunikacijski lik pojavlja skozi vse zaslone igre.

oglasna igra tačke na patrulji

Rezultati in učinki kampanje

Z igro smo želeli otrokom še pred samim izidom filma ustvariti edinstveno izkušnjo z njihovimi najljubšimi liki priljubljene risane serije Tačke na patrulji. Igro je v mesec dni trajajoči promocijski kampanji odigralo več kot 1.000 otrok. Ti so v igri več kot očitno uživali, saj je več kot 60% igralcev igro igralo več kot 3x, povprečen čas igranja pa je krepko presega 6 minut. Prav tako je prilagojena komunikacija o dodatnih informacijah o filmu zbudila zanimanje strašev otrok. Kar 40% se jih namreč prijavilo na e-novice naročnika.

Lidl oglasna igra tačke na patrulji

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas