Online adventni koledar sladkih presenečenj

V decembrskem prazničnem obdobju smo za Lidl Slovenija pripravili online različico adventnega koledarja in tako pripomogli k promociji njihove praznične ponudbe sladkih izdelkov Favorina.

Brief & izhodišča

  • Predstavitev sladkih izdelkov Favorina

Novembra in decembra Lidl v ospredje postavi sladke dobrote Favorina. Kako jih predstaviti na način, ki bi povečal njihovo prepoznavnost in nakup?

  • Celomesečna aktivnost

Enomesečna aktivacija, ki bi uporabnike spodbujala k vsakodnevnem vračanju na spletno stran. 

  • Vsak dan druga mini igra

Izbrali smo 6 preprostih mehanik iger in za vsak dan ustvarili drugo vsebino, ki se je nanašala na izdelke Favorina.

  • Skrivno sporočilo po koncu igre

Po končanem obdobju igre bi uporabnik spoznal skrivno sporočilo oziroma voščilo ob koncu leta.

KAJ JE NASTALO?

Zabavna oglasna igra online adventni koledar

Decembrski koledar sladkih presenečenj je praznično obarvana oglasna igra, ki smo ga ustvarili skupaj z Lidl Slovenija. S skrivnostnimi igrami za vsakim okencem je uporabnike spodbujal k vsakodnevnem vračanju na spletno stran, ter povečal prepoznavnost in nakup sladkih izdelkov Favorina.

Nekaj najbolj zanimivih številk

6 mehanik iger in
24 vsebin

21,625
uporabnikov

84% končanih
dnevnih iger

47% newsletter prijav (opt-in uporabnikov)

Kako ustvariti interaktivno promocijo praznične ponudbe? Z oglasno igro v prazničnem duhu: decembrski koledar s 24 zaprtimi okni, pod katerimi se skrivajo sladka presenečenja.

Uporabniki so lahko v nagradni igri sodelovali toliko dni, kolikor ima koledar okenc (24), tako da so vsak dan odprli novo polje decembrskega koledarja in rešili preprosto igro.

Igre so bile sestavljene iz 6 različnih igralnih mehanik:

  • poišči predmet
  • igra spomina
  • povleci in sestavi sliko
  • uganka z vnosnim poljem
  • video kviz 
  • kviz

Vsaka izmed iger pa je imela unikatno vsebino vezano na praznično obdobje, izdelke Favorina ali Lidlovo pesem Skupaj zmoremo vse.

V zadnjem oknu se je skrival celo video z znakovnim jezikom, kjer je bilo potrebno razbrati kaj video sporoča, ekipa Lidl Slovenije pa je del izkupička od prodaje Deluxe izdelkov namenila nakupu pripomočkov za razvoj otrok in mladostnikov v zavodih za gluhe in naglušne.

Iz koledarja v sliko presenečenja s skrivnim sporočilom

Ob pravilno rešeni igri, se je uporabnikom prikazala sladka skrivnost dneva oziroma zanimivost vezana na izdelke Favorina ali Lidlovo kampanjo Skupaj zmoremo vse. Ko so zaprli okno dneva ali po preteklem dnevu, se je na spletni strani s koledarjem, na mestu kjer je bila prej številka (ki se je ujemala z datumom), pojavila nova sličica. Včasih je bila na njej samo ilustracija, spet drugič kakšna beseda, ki je počasi tvorila skrivno sporočilo. Tako se je koledar postopoma, iz dneva v dan, spreminjal v novo podobo.

Po vseh 24 dnevih je uporabnike, namesto koledarja, pričakala skrivna slika na kateri je bilo voščilo ekipe Lidl Slovenija, ki je vsem sodelujočim zaželela lepe praznike ob iztekajočem letu 2021.

Učinki kampanje

Igre so bile preproste, simpatične in hitro rešljive, zato je kar 1100 uporabnikov odprlo več kot 10 dnevnih okenc, kar pomeni, da so se na stran vrnili več kot 10x.

Ker se je vsako igro lahko igralo le 1x na dan, to pomeni, da so se vračali več kot 10 dni v 24-dnevnem obdobju kampanje.

Za možnost pridobitve nagrade pa so morali vpisati še svoj elektronski naslov. To je storilo kar 47 % vseh uporabnikov, ki so končali igro.

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si