Ozaveščevalni escape room Boljši svet

Ob lansiranju prvega trajnostnega poročila je Lidl Slovenija njegovo vsebino želelo svojim zaposlenim predstaviti na vključujoč ter zabaven način in jih obenem širše seznaniti s trajnostno tematiko in svojimi aktivnostmi na tem področju. Ustvarili smo ozaveščevalni escape room, ki so ga zaposleni pozdravili in igrali z navdušenjem. 

IZZIV

Zaposlenim v podjetju Lidl Slovenija predstaviti vsebino trajnostnega poročila, trajnostno tematiko in aktivnosti podjetja na tem področju ter jih spodbuditi tudki k osebni odgovornosti. 

Trajnostno poročilo je dokument v katerem so na enem mestu predstavljena prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Rodila se je interna aktivacija – ozaveščevalni escape room “Boljši svet”. 

izobraževalni escape room

Nekaj najbolj zanimivih številk

80% več vključenih oseb od cilja

5 unikatnih iger, ki so se združile v celoto

92% igralcev se je prihodnji dan vrnilo

Povprečni čas igranja več kot 3 minute

REŠITEV

Online escape room s petimi nalogami in iskanjem glavnega sporočila 

V središče kampanje smo postavili vsebino trajnostnega poročila. Želja je bila, da si zaposleni informacije zapomnijo. To smo dosegli z elementi igrifikacije. Glede na glavne poudarke, ki smo jih želeli sporočiti, smo določili pet nalog, ki so jih morali rešiti, ter preko končne sestavljanke odkriti skrivnos sporočilo.

Posebnost te igre je bila ta, da se je raševala pet dni. Vsak dan se je za uporabnike odklenila nova naloga. Od zaposlenih pa je zahtevala, da se vsak dan (med ponedeljkom in petkom) vrnejo na za to ustvarjeno pristajalno spletno stran in rešijo nalogo.

Kar 92% igralcev je naslednji dan (štiri dni zapored) vrnilo na spletno stran in rešilo nov izziv. Kako nam je to uspelo? 

  • zanimiva vsebina, 
  • ustrezna naloga,
  • za ta namen razvit preprost način prijave,
  • psihologija
  • uporaba kanalov naročnika
 

Igralne tehnike

Uporabili smo več igralnih tehnik, ki so poskrbele za stalno vračanje uporabnikov. Nekatere od njiho so opisane spodaj. 
 
CELOTNA VSEBINA NI DOSTOPNA TAKOJ – obiskovalci si želijo nalogo rešiti takoj. V tem primeru to ni bilo mogoče. Vsak dan so namreč lahko rešili zgolj eno nalogo. So pa na vsaki točki točno vedeli čez koliko časa bodo lahko odigrali naslednjo nalogo. 
INTRINZIČNA MOTIVACIJA – z namenom nismo izbrali ene glavne nagrade. Želeli smo videti koliko uporabnikov igro res reši zaradi zanimivosti in ne zgolj zaradi bogate nagrade (ekstrinzična motivacija). 
RADOVEDNOST – z vsako končano nalogo se je obiskovalcem odprl nov del slike, ki se je počasi sestavljala v celoto. Do zadnjega dneva tako niso vedeli, kaj se bo skrivalo na zadnjem delu slike. 
 
izobraževalni escape room

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

advent 2021: Escapebox

Božična marketing kampanja: 12 idej za advent 2021

Kako lahko za letošnji advent ustvarite nepozabno in interaktivno online zgodbo za svoje uporabnike? Na kakšen način bo vaša božična marketing kampanja v letu 2021 zares izstopala? Nekaj idej, ki bodo zagotovo pognale tok misli, sem zbrala v tem zapisu.

VEČ →
Google Doodle igre

9 zares zabavnih Google Doodle iger 🎉

Mobilni telefoni so postali nepogrešljiv del našega vsakdana in podobno bi lahko dejali tudi za Google, ki že dolgo ni namenjen samo iskanju temveč tudi igranju in zabavi uporabnikov. Zato smo na kup smo zbrali 9 super zabavnih Google Doodle iger.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

advent 2021: Escapebox

Božična marketing kampanja: 12 idej za advent 2021

Kako lahko za letošnji advent ustvarite nepozabno in interaktivno online zgodbo za svoje uporabnike? Na kakšen način bo vaša božična marketing kampanja v letu 2021 zares izstopala? Nekaj idej, ki bodo zagotovo pognale tok misli, sem zbrala v tem zapisu.

VEČ →
Google Doodle igre

9 zares zabavnih Google Doodle iger 🎉

Mobilni telefoni so postali nepogrešljiv del našega vsakdana in podobno bi lahko dejali tudi za Google, ki že dolgo ni namenjen samo iskanju temveč tudi igranju in zabavi uporabnikov. Zato smo na kup smo zbrali 9 super zabavnih Google Doodle iger.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si