Ozaveščevalni escape room Boljši svet

Ob lansiranju prvega trajnostnega poročila smo za Lidl Slovenija ustvarili zabavno-ozaveščevalni escape room.

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstaviti vsebino trajnostnega poročila

Poudarek aktivacije naj bo na vsebini prvega trajnostnega poročila.

02

Interna aktivacija za zaposlene

Aktivnost naj bo primerna za vse zaposlene v podjetju Lidl.

03

Pet dni trajajoče doživetje

Več dnevno doživetje, ki spodbuja zaposlene k osebni odgovornosti na trajnostnem področju.

04

Izobraževalno-zabavna vsebina

Zaposleni naj se na zabaven način ozavestijo o aktivnosti podjetja na trajnostnem področju.

80% več vključenih oseb do cilja

5 unikatnih iger, ki so se združile v celoto

92% igralcev se je prihodnji dan vrnilo

Povprečni čas igranja več kot 3 minute

Kaj je nastalo?

Interna aktivacija – ozaveščevalni online escape room.

Online escape room ''Boljši svet'' je s petimi nalogami in iskanjem glavnega sporočila predstavila vsebino trajnostnega poročila - dokumenta v katerem so na enem mestu predstavljena prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Kontaktirajte nas

V središče kampanje smo postavili vsebino trajnostnega poročila. Želja je bila, da si zaposleni informacije zapomnijo. To smo dosegli z elementi igrifikacije. Glede na glavne poudarke, ki smo jih želeli sporočiti, smo določili pet nalog, ki so jih morali rešiti, ter preko končne sestavljanke odkriti skrivnostno sporočilo.

Posebnost te igre je bila, da se je raševala pet dni. Vsak dan se je za uporabnike odklenila nova naloga. Od zaposlenih pa je zahtevala, da se vsak dan (med ponedeljkom in petkom) vrnejo na za to ustvarjeno pristajalno spletno stran in rešijo nalogo.

Kar 92% igralcev je naslednji dan (štiri dni zapored) vrnilo na spletno stran in rešilo nov izziv. Kako nam je to uspelo?

  • zanimiva vsebina,
  • ustrezna naloga,
  • za ta namen razvit preprost način prijave,
  • psihologija,
  • uporaba kanalov naročnika.

online escape room boljši svet

Igralne tehnike

Uporabili smo več igralnih tehnik, ki so poskrbele za stalno vračanje uporabnikov. Nekatere od njiho so opisane spodaj.

CELOTNA VSEBINA NI DOSTOPNA TAKOJ – obiskovalci si želijo nalogo rešiti takoj. V tem primeru to ni bilo mogoče. Vsak dan so namreč lahko rešili zgolj eno nalogo. So pa na vsaki točki točno vedeli čez koliko časa bodo lahko odigrali naslednjo nalogo.

INTRINZIČNA MOTIVACIJA – z namenom nismo izbrali ene glavne nagrade. Želeli smo videti koliko uporabnikov igro res reši zaradi zanimivosti in ne zgolj zaradi bogate nagrade (ekstrinzična motivacija).

RADOVEDNOST – z vsako končano nalogo se je obiskovalcem odprl nov del slike, ki se je počasi sestavljala v celoto. Do zadnjega dneva tako niso vedeli, kaj se bo skrivalo na zadnjem delu slike.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas