Ozaveščevalni escape room Boljši svet

Ob lansiranju prvega trajnostnega poročila je Lidl Slovenija njegovo vsebino želelo svojim zaposlenim predstaviti na vključujoč ter zabaven način in jih obenem širše seznaniti s trajnostno tematiko in svojimi aktivnostmi na tem področju. Ustvarili smo ozaveščevalni escape room, ki so ga zaposleni pozdravili in igrali z navdušenjem. 

IZZIV

Zaposlenim v podjetju Lidl Slovenija predstaviti vsebino trajnostnega poročila, trajnostno tematiko in aktivnosti podjetja na tem področju ter jih spodbuditi tudki k osebni odgovornosti. 

Trajnostno poročilo je dokument v katerem so na enem mestu predstavljena prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Rodila se je interna aktivacija – ozaveščevalni escape room “Boljši svet”. 

izobraževalni escape room

Nekaj najbolj zanimivih številk

80% več vključenih oseb od cilja

5 unikatnih iger, ki so se združile v celoto

92% igralcev se je prihodnji dan vrnilo

Povprečni čas igranja več kot 3 minute

REŠITEV

Online escape room s petimi nalogami in iskanjem glavnega sporočila 

V središče kampanje smo postavili vsebino trajnostnega poročila. Želja je bila, da si zaposleni informacije zapomnijo. To smo dosegli z elementi igrifikacije. Glede na glavne poudarke, ki smo jih želeli sporočiti, smo določili pet nalog, ki so jih morali rešiti, ter preko končne sestavljanke odkriti skrivnos sporočilo.

Posebnost te igre je bila ta, da se je raševala pet dni. Vsak dan se je za uporabnike odklenila nova naloga. Od zaposlenih pa je zahtevala, da se vsak dan (med ponedeljkom in petkom) vrnejo na za to ustvarjeno pristajalno spletno stran in rešijo nalogo.

Kar 92% igralcev je naslednji dan (štiri dni zapored) vrnilo na spletno stran in rešilo nov izziv. Kako nam je to uspelo? 

  • zanimiva vsebina, 
  • ustrezna naloga,
  • za ta namen razvit preprost način prijave,
  • psihologija
  • uporaba kanalov naročnika
 

Igralne tehnike

Uporabili smo več igralnih tehnik, ki so poskrbele za stalno vračanje uporabnikov. Nekatere od njiho so opisane spodaj. 
 
CELOTNA VSEBINA NI DOSTOPNA TAKOJ – obiskovalci si želijo nalogo rešiti takoj. V tem primeru to ni bilo mogoče. Vsak dan so namreč lahko rešili zgolj eno nalogo. So pa na vsaki točki točno vedeli čez koliko časa bodo lahko odigrali naslednjo nalogo. 
INTRINZIČNA MOTIVACIJA – z namenom nismo izbrali ene glavne nagrade. Želeli smo videti koliko uporabnikov igro res reši zaradi zanimivosti in ne zgolj zaradi bogate nagrade (ekstrinzična motivacija). 
RADOVEDNOST – z vsako končano nalogo se je obiskovalcem odprl nov del slike, ki se je počasi sestavljala v celoto. Do zadnjega dneva tako niso vedeli, kaj se bo skrivalo na zadnjem delu slike. 
 
izobraževalni escape room

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si