Vključitvena igra Škratkova dežela

Razvijalski izziv?

Kako ob 100. obletnici blagovne znamke ciljni skupini predstaviti zgodovino njenega revolucionarnega dizajna? Ko pritegniti pozornost z zanimivostmi, ki bi se sicer lahko izgubile v poplavi podatkov, fotografij in besedil?

Kreativna ideja

Izumili smo časovni stroj, interaktivni kviz, ki je predvsem milenijce popeljal vse do 20. let prejšnjega stoletja in jim v spremstvu pop kulture predstavil ikonične izdelke Braun, katerih domiselnost v industrijskem dizajnu odmeva še danes.

Nekaj najbolj zanimivih številk

9.500 unikatnih uporabnikov

Več kot 3.700 odigranih iger

500 delitev igre na Facebook

Povprečni čas igranja več kot 4 minute

10 desetletij = 10 časovnih kapsul

Braunov časovni stroj je interaktivni kviz, ki uporabnika oz. uporabnico popelje na potovanje po stoletju delovanja blagovne znamke. Vsako desetletje je poglavje zase – zaznamuje ga popkultura danega časa. Potem, ko časovni popotnik oz. popotnica ugane, v katerem desetletju se je znašel/-la, sledi vprašanje, v katerem je izporavljena ena od legendarnih zgodb oz. eden od ikoničnih izdelkov blagovne znamke.

Vsako uspešno rešeno desetletje prinese eno črko skrivnega gesla. In le s skrivnim geslom lahko časovni popotnik oz. popotnica sodeluje v nagradni igri za enega od jubilejnih brivnikov in epilatorjev Braun.

Čemu privlačnost tovrstnega kviza?

Če je celotna jubilejna kampanja Prepro100 Braun temeljila na značilnem minimalističnem dizajnu blagovne znamke, je Braunov časovni stroj pozornost pritegnil z barvami, glasbo in popkulturnimi referencami. Te so nagovorile predvsem ciljno publiko z največjo kupno močjo: milenijce, ki so odraščali ob filmih Nazaj v prihodnost. Milenijce, ki se še dobro spomnijo, kakšni so bili prvi iPodi in iPhoni, svoje zanimanje pa zaradi priljubljenosti vsega, kar je vintage, razširijo tudi na aparate, ki so bili aktualni, še preden so se oni sploh rodili. Zdaj pa je čas, da se ozremo nazaj v prihodnost. Blagovna znamka Braun namreč že piše novo stoletje inovacij. In mi že snujemo časovni stroj za nove generacije.

Ekipa na projektu

Na projektu je sodelovala Escapebox ekipa v sestavi

Lucija Šuštar, Escapebox

Lucija Šuštar

Kreativna direktorica & tekstopisje

Blaž Pregelj / @podezelski / Escapebox

Blaž Pregelj

Vodja projekta & tekstopisje

Tine Pintar, Escapebox

Tine Pinter

Razvoj

Maruša Žemlja, Escapebox

Maruša Žemlja

Oblikovanje

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

prodajni kvizi v kozmetiki in osebni negi

Prodajni kvizi – Shoppable quiz v kategoriji kozmetika in osebna nega

Prodajni kvizi postajajo običajen osrednji del prodajnih lijakov in spletnih strategij. V tem zapisu pa bomo pogledali na kakšen način in v kakšni obliki se prodajni (shoppable) kviz pojavi v kategoriji nege in počutja. Na kakšen način lahko prodajni kviz pomaga pri prodaji ličil, izdelkov za nego obraza in las, pa oči in kože, bižuteriji, zdravi prehrani in seveda britvicah.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

prodajni kvizi v kozmetiki in osebni negi

Prodajni kvizi – Shoppable quiz v kategoriji kozmetika in osebna nega

Prodajni kvizi postajajo običajen osrednji del prodajnih lijakov in spletnih strategij. V tem zapisu pa bomo pogledali na kakšen način in v kakšni obliki se prodajni (shoppable) kviz pojavi v kategoriji nege in počutja. Na kakšen način lahko prodajni kviz pomaga pri prodaji ličil, izdelkov za nego obraza in las, pa oči in kože, bižuteriji, zdravi prehrani in seveda britvicah.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si