Segmentacijski kviz: Braun Movember

V že tradiconalnem pred-adventnem sodelovanju z znamko Braun je nastala kampanja “Prepoznaš brke slavnih oseb?”

BRIEF & IZHODIŠČA

01

Predstaviti pomen movembra

Dvigniti zavedanje o gibanju, ki opozarja na roka prostate.

02

Pomen duševnega zdravja

Dvigniti zavest o pomembnosti duševnega zdravja moških.

03

Nevsiljivo brandiranje

V igrificirano rešitev bi vključili tudi vprašanje o brivnikih Braun.

04

Povezava z donacijo

Za vsak odigran kviz bo Braun doniral v dobrodelne namene.

40% Engagement Rate uporabnikov

70% igralcev odigralo kviz do konca

65% opt-in rate na prikazu rezultatov

26% subsription rate na e-novice

Kaj je nastalo?

Izobraževalno-segmentacijski kviz.

Movember kviz - Prepoznaš vse brke slavnih oseb? je zabaven kviz znanja, ki je uporabnike izzival s poznavanjem brkov in brad slavnih oseb, izobrazil o pomenu movembra in brivnikih Braun.

Kontaktirajte nas

Proces in izdelek

Ker časa ni bilo na pretek, želeli pa smo rešitev, ki od uporabnikov ne bi zahtevala prevelikega onboarding napora, se je zabaven kviz znanja s smešnimi segmenti po koncu zdel prava odločitev.

Vsebinskih smeri je bilo sicer precej, a so vse zdele “na silo”, dokler se ni rodila ideja o poznavanju brčic slavnih oseb. AMPAK seveda hitro naletimo na težavo, ker uporaba fotografij slavnih oseb pač ni tako zelo enostavna. In poceni. Zato združimo ilustracijo in gife.

Izbor slavnih oseb je ekipo razdelil na dva tabora. Na tiste, ki poznajo Hulk Hogana in tiste, ki ga ne. (Le kdo ne pozna Hulk Hogana?? ? )

Ko smo imeli nabor, je Nina poiskala nabor zanimivosti o vsaki izmed oseb, v kviz pa smo vključili najbolj zabavne in odbite. Dodali smo še vprašanje o Movembru in blagovni znamki Braun. Dovolj, da uporabnike naučimo ENO zanimivost o Movembru ?  in o ENI glavni novi tehnologiji blagovne znamke Braun.

Polona je poskrbela za ilustracije in grafično podobo, Andrej pa je vse skupaj zložil v html-scss-javascript jeziku v kviz, kot ga vidiš vrstico nižje.

Rezultati in učinki kampanje

Kviz aktivnost je potekala celoten mesec november v sklopu širše Braun kampanje v sodelovanju s podjetjem Big Bang. Spletno stran je obiskalo nekaj manj kot 3000 obiskovalcev. 40% se jih je v kviz tudi vključilo.

Dober kviz lijak potek potrjujejo konverzijske stopnje

  • 70 % uporabnikov, ki. so začeli kviz, so ga tudi kočali,
  • 65 % vseh, ki so se vključili v kviz, je na opt-in zaslonu vpisalo svoje podatke,
  • le dobre 4% uporabnikov je izbralo možnost “prikaži rezultate brez sodelovanja”,
  • 26 % vseh igralcev je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice (gre za segmentirano listo, ki jo lahko izredno učinkovito ponovno nagovorimo)
  • 15 % prehod uporabnikov na izbrano prodajno ponudbo,
  • 3 % uporabnikov, ki so prišli do konca kviza je igro delilo naprej,
  • interakcija z blagovno znamko Braun minuta in pol.

Bi idejo za igro v svoj nabiralnik?

Pošlji nam sporočilo, mi ti odgovorimo z idejo za naslednjo igrivo kampanjo. Pa roka 🤝

Kontaktiraj nas