Segmentacijski kviz: Braun Movember

V že tradiconalnem pred-adventnem sodelovanju z blagovno znamko Braun, smo v novi kampanji uporabnike izzivali s poznavanjem brčic znanih oseb. Nastala je zabavna kampanja “Prepoznaš brke slavnih oseb?”

Brief in izhodišča

V lanski ediciji sodelovanja z blagovno znamko Braun smo uporabnike povabili v časovni stroj. Zabaven kviz, ki je uporabnike popeljal skozi desetletja najpomembnejših inovacij. 

Med 13. in 19. decembrom 2021 lahko kviz Braun časovni stroj igrate v živo, na gromozanskem 3m zaslonu v trgovini Big Bang v ljubljanskem BTC-ju. 

Letos pa ustvarili smo zabaven kviz znanja, ki bo uporabnike izzival s poznavanjem brkov in brad slavnih oseb. 

Brief je bil preprost. “Išečmo rešitev, kjer bi uporabnike izobraževali in jim predstavili pomen movebra, jih ob enem razvedrili in zabavali. Nevsiljivo brandiranje in povezava z donacijo dobrodošli, a ne obvezni.”

braun_movember_mockup3

Proces in izdelek

Ker časa ni bilo na pretek, želeli pa smo rešitev, ki od uporabnikov ne bi zahtevala prevelikega onboarding napora, se je zabaven kviz znanja s smešnimi segmenti po koncu zdel prava odločitev.

Vsebinskih smeri je bilo sicer precej, a so vse zdele “na silo”, dokler se ni rodila ideja o poznavanju brčic slavnih oseb. AMPAK seveda hitro naletimo na težavo, ker uporaba fotografij slavnih oseb pač ni tako zelo enostavna. In poceni. Zato združimo ilustracijo in gife.

Izbor slavnih oseb je ekipo razdelil na dva tabora. Na tiste, ki poznajo Hulk Hogana in tiste, ki ga ne. (Le kdo ne pozna Hulk Hogana?? 🙄) 

Ko smo imeli nabor je Nina poiskala nabor zanimivosti o vsaki izmed oseb, v kviz pa smo vključili najbolj zabavne in odbite. Dodali smo še vprašanje o Movembru in blagovni znamki Braun. Dovolj, da uporabnike naučimo ENO zanimivost o Movembru 🥸 in o ENI glavni novi tehnologiji blagovne znamke Braun. 

Polona je poskrbela za ilustracije in grafično podobo, Andrej pa je vse skupaj zložil v html-scss-javascript jeziku v kviz, kot ga vidiš vrstico nižje.

Glavni razvojni poudarki kviza

Sestavlja ga 8 vprašanj, za vsakega ima uporabnik na voljo 30 sekund. Ko čas poteče, se smatra, da je odgovor napačen ❌ V ozadju se računajo pravilni in nepravilni odgovori in glede na točke, uporabnik pade v enega izmed štirih quirky segmentov. Vsak user dobi tudi info o številu pravilnih odgovorov in % uspešnosti glede na druge uporabnike v kvizu.

Na Big Bangovo spletno stran je bil implementiran z <iframe> skripto in vsebuje lastno analitiko 📊

braun_movember_mockup1

Nekaj najbolj zanimivih številk

40% Engagement Rate uporabnikov

70% igralcev odigralo kviz do konca

65% opt-in rate na prikazu rezultatov

26% subsription rate na e-novice

REZULTATI IN UČINKI KAMPANJE

Kviz aktivnost je potekala celoten mesec november v sklopu širše Braun kampanje v sodelovanju s podjetjem Big Bang. Spletno stran je obiskalo nekaj manj kot 3000 obiskovalcev. 40% se jih je v kviz tudi vključilo. 

Dober kviz lijak potek potrjujejo konverzijske stopnje

  • 70 % uporabnikov, ki. so začeli kviz, so ga tudi kočali
  • 65 % vseh, ki so se vključili v kviz, je na opt-in zaslonu vpisalo svoje podatke
  • le dobre 4% uporabnikov je izbralo možnost “prikaži rezultate brez sodelovanja”
  •  26 % vseh igralcev je potrdilo tudi prijavo na naročnikove e-novice (gre za segmentirano listo, ki jo lahko izredno učinkovito ponovno nagovorimo)
  • uporabniki 
  • 15 % prehod uporabnikov na izbrano prodajno ponudbo
  • 3 % uporabnikov, ki so prišli do konca kviza je igro delilo naprej
  • Interakcija z blagovno znamko Braun minuta in pol 

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si