Smile & Drive kolo sreče: Ste rojeni pod srečno zvezdo?

December je čas obdarovanja zato smo skupaj z OMV ustvarili praznično kolo sreče, z namenom, da bi se zahvalili, zabavali in spodbudili zavedanje o uporabi kartice zvestobe Smile & Drive med že obstoječimi člani, hkrati pa pridobili tudi nove.

Brief & izhodišča

  • Zahvala obstoječim članom kluba Smile & Drive na zabaven način

Kako se na zabaven način zahvaliti obstoječim članom kluba Smile & Drive in spodbuditi zavedanje o uporabi kartice zvestobe?

  • Zabavanje in nagrajevanje z lastnimi storitvami

S preprosto igrificirano rešitvijo bi uporabnike naključno nagrajevali s kuponi za kavo, rogljiček, sendvič VIVA, pranje TOP, čistilo za stekla, gorivo in točkami zvestobe.

  • Pridobiti nove člane s preprosto igro na srečo

Igro bi lahko igrali le člani kluba Smile & Drive s številko svoje kartice zvestobe, zato bi se morali vsi, ki to še niso, najprej registrirati in postati člani kluba.

KAJ JE NASTALO?

Igra kolesa sreče v obliki novoletne zvezde

Smile & Drive srečna zvezda: Ste rojeni pod srečno zvezdo? je praznično obarvana igra na srečo.

Namesto tipičnega kolesa, smo tokrat uporabili zvezdo, ki v decembru prinaša čarobnost na večini božičnih dreves, na OMV spletni strani pa je srečne nagrajence s svojimi vrtljivimi kraki pripeljala do čarobnih nagrad.

Kako so člani kluba Smile & Drive ugotovili ali so rojeni pod srečno zvezdo?

Ob obisku OMV spletne strani se je prikazalo pop-up okno z igro Smile & Drive srečna zvezda. Člani kluba Smile & Drive so jo lahko igrali vsak dan 3x, tako da so ob vpisu svoje številke kartice zvestobe in elektronskega naslova zavrteli srečno zvezdo ter z malo sreče preko naključnega žreba pridobili različne ekskluzivne nagrade.

Nekaj najbolj zanimivih številk

44.817
odigranih iger

8.736
uporabnikov

1.114 podeljenih
dnevnih nagrad

766 klikov na registracijo računa

Nagrade in učinki kampanje

Če so uporabniki nagrado zadeli s prvim poskusom, je bilo igre za njih ta dan konec. Ker pa je želja po ponovni igri in pridobitvi nagrade pri igri na srečo velika, so se lahko ponovno vrnili naslednji dan.

Prav tako je tisti, ki se mu je krak ustavil na prazni novoletni kroglici, ki ni prinašala nagrade, dobil na voljo še dva poskusa. Med vsakim vrtljajem zvezde je minilo 10 minut preden so uporabniki lahko igrali ponovno, a so se kljub časovnemu premoru vračali na stran v velikih številkah.

Kar 42% vseh ljudi, ki so obiskali OMV spletno stran, se je po prikazu igre v pop-up oknu, nanjo prijavilo in jo odigralo.

V dveh tednih je tako igro odigralo 8736 uporabnikov in ker so imeli na voljo 3 poskuse vsak dan, je to pomenilo 44817 odigranih iger. 

Na podstran za registracijo nove OMV Smile & Drive kartice smo preko kolesa sreče preusmerili 766 uporabnikov.

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

black friday blog escapebox

5 Black Friday iger, ki jih sigurno ne poznaš! + KVIZ 🎉

Za mnoge blagovne znamke je pritegniti pozornost potrošnikov zahtevna naloga, še toliko težje pa je to storiti na Black Friday, ko imajo na tisoče konkurenčnih ponudb. Zato iskanje načinov, kako izstopati med množico, pogosto zahteva ustvarjalno razmišljanje.

VEČ →
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si