Stopenjski kviz: Neverjetne živali

Kako najmlajše uporabnike, ki z navdušenjem zbirajo fizične sličice albuma, navdušiti še s spletno rešitvijo? Stopenjski kviz s preverjanjem znanja, ki so ga kratkohlačniki osvojili z zbiranjem sličic, je bil zadetek v polno. Preberite, kako je rešitev nastala in kakšne rezultate smo zabeležili. 

V kviz se je vključilo kar 70 % vseh obiskvalcev spletne strani!

Stopenjski kviz Neverjetne živali je bil spletna nadgradnja fizične kampanje priznanega slovenskega trgovca v retail sektorju. V kampanji, v kateri so otroci med petim in dvanajstih letom starosti zbirali sličice živali, so želeli iste uporabnike navdušiti tudi z interaktivno in izobraževalno spletno aktivnostjo. Ter seveda preko zabavne spletne aktivnosti opozoriti in navdušiti tudi vse tiste, ki albuma še niso poznali ali imeli. 

stopenjski kviz neverjetne živali

Načrtovanje in zasnova

Stopenjski kviz je bila spletna razširitev čudovite izobraževalne kampanje, skozi katero so otroci lahko spoznali kar 108 neverjetnih živali s celotnega sveta. 

Na vsaki od 108 sličic je bila upodobljena žival s ključnimi lastnostmi in zanimivostjo, ki je zagotovo naredila vtis tudi na vse starše. Album je bil sestavljen iz devetih sklopov živali (od najglasnejših, najbolj bahavih, najbolj nevarnih, do najtrdoživejših in smrtonosnejših ter vseh ostalih vmes). Otroci in njihovi starši so lahko vstavne lističe kupovali ali pa so jih prejeli ob nakupu nad določeno vrednostjo. 

Začeli smo iskati idejo, s katero bi otrokom te živali približati na še bolj zabaven način, obenen pa njihovo znanje o živalih še utrdili. Želeli smo ohraniti navihanost, razigranost in informativnost, kar so bili tudi osrednji atributi fizičnega albuma. 

Zabaven kviz, kjer morajo uporabniki odkleniti devet stopenj, da si priigrajo možnost bogatih nagrad, se je zdel ustrezna rešitev. In, kot se je izkazalo na koncu, ne bi mogli imeti bolj prav.

stopenjski kviz neverjetne živali
Mrki pogled gospoda Medveda in 9 skrivnostnih dežel
stopenjski kviz neverjetne živali

Ključni razvojni poudarki

75 % vseh uporabnikov, ki so odigrali kviz, se je prijavilo tudi na e-novice.

Sestava in delovanje stopenjskega kviza

Stopenski kviz smo razdelili na 9 dežel, s čimer smo ohranili osrednjo formo in vsebinsko zasnovo samega fizičnega albuma. Posamezno stopnjo je sestavljalo pet vprašanj. Za napredovanje v naslednjo, je bilo potrebno pravilno odgovori na več kot polovico.

Prve tri stopnje so bile odklenjene za vse uporabnike, za vstop v četrto pa so morali prve tri stopnje tudi uspešno rešiti.  

Čeprav so vprašanja slonela na vsebini albuma, smo morali o zahtevnosti kviza pošteno razmisliti. Navsezadnje s pretežkim kvizom morebitne uporabnike tudi odvrneš. Če pa so vprašanja prelahka, se otroci iz njih ničesar ne naučijo.

Skrivne igre za popestritev 

45 vprašanj kviza je – navkljub zabavnim animacijam, zvočnim učinkom in nagovorom med igranjem – pošten zalogaj za vsakega, še tako vedoželjnega mulca. Zato smo po četrti, šesti in osmi stopnji za igralce pripravili presenečenje. Igra spomina, povezovanje elementov (živali) in igra puzzle so uporabnike med igranjem kviza razvedrile, zabavale in na drugačen način preverjale njihovo znanje. 
 

 

Rezultati in odzivi

Odzivi uporabnikov na kviz so bili zelo dobri. Celo malce nad pričakovanji. Tako našimi, kot od ekipe naročnika. Že v prvih dneh nas je frekvenca deljenja kviza na Facebooku naravnost navdušila. 

V dobrem mesecu dni, kolikor je kviz potekal, je kviz na svoj facebook zid prilepilo več kot 500 unikatnih uporabnikov, kar je 10 % vseh uporabnikov, ki so rešili kviz.  

Še boljše številke pa sta imeli dve glavni metriki, ki smo ju zastavili tudi kot ključna cilja za oceno uspešnosti. Število ter konverzijska stopnja odigranih kvizov (z dodatnim bonuskom prijave na newsletter) in čas preživet na strani

Konverzijska stopnja odigranih kvizov glede na vse obiskovalce, ki so obiskali pristajalno spletno stran kviza, je bila kar 70 %. Od teh, ki so kviz rešili, pa se je 75 % uporabnikov prijavilo tudi na naročnikove e-novice

Potrebno je tudi razumevanje, za kako nišen segment uporabnikov gre v primeru kviza za otroke, stare med pet in dvanajst let (seveda so kontakti njihovih staršev!). Tako zajeten segment uporabnikov je izredna strateška naložba v kakovostno in prilagojeno digitalno komuniciranje. 

Poleg tega, pa so uporabniki na spletni strani ustvarili kar 450.000 ogledov strani (pageviews) in v igranju igre preživeli več kot 9 minut

Nekaj najbolj zanimivih številk

Več kot 5.000 odigranih iger kviza

Povprečni čas na strani več kot 9 minut

75 % prijav na naročnikove e-novice

Več kot 500 delitev na Facebook

Kakovost vključenosti uporabnikov je najpomembnejša

Uporabnikov, ki bi s slabo uporabniško izkušnjo in okorno vsebino preživelo deset minut svojega življenja, ni veliko. Sigurno pa je nemogoče, da se za toliko časa v digitalno rešitev vključi tolikšen segment, kot se je v omenjenem kvizu.

O taktikah, metodah in strategijah za višjo vključenost uporabnikov na našem blogu verjetno pišemo največ. Kako le ne bi, ko pa ta postaja ključna spletna valuta, ki empirično rezultira tudi v prodajo, zvestobo, lojalnost, ponovne obiske in še marsikaj. 

Igrivi načini za interakcijo z uporabniki bodo vsako leto bolj pomembni. Zato v svojo digitalno strategijo smiselno, pametno in strateško vključite tudi igrifikacijo

Če želite, da vam pri tem pomagamo, nas kadarkoli kontaktirajte ali pa si oglejte nabor naših digitalnih rešitev oziroma pretekle projekte.

stopenjski kviz neverjetne živali

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

Te zanima, kako smo z igrifikacijo na e-novice uspeli prijaviti kar 75% obiskovalcev spletne strani? 💥

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.