UGC kampanja Zgrabi svoj look

Igrifikacija: Escapebox
Mediabuy: BidBid
Influencer: Marko Potrč
Naročnik: Panasonic

V sodelovanju z ekipo BidBid in vplivnežem Markom Potrčem smo za blagovno znamko Panasonic ustvarili engagement in UGC kampanjo. 

Glavni cilj kampanje je bil predstaviti kakovostne tehnične lastnosti izdelkov, doseči nove uporabnike, povišati njihovo vključenost v komunikacijo blagovne znamke in povišati prodajo.

Fokus kampanje smo gradili na treh fokusnih blagovnih skupinah. Moških prirezovalnikih, moških brivnikih in urejevalnikih ter izdelkih za ustno nego. 

Kako smo se lotili kampanje Zgrabi svoj Look?

Ko smo iskali ustrezno rdečo nit omenjenih treh blagovnih skupin, smo opazili pomembno skupno lastnosti izdelkov. Vse zgrabimo v roko, ko se želimo urediti in osvežiti. 

Rodila se je ideja “Zgrabi svoj look” v prvem delu kampanje, ko smo fokusno komunicirali izdelke za moško nego. Ko pa je kampanja prešla v drugi del, ko se je ciljni publiki moških priključila tudi ženska populacija med 25 in 40 letom, se je kampanja prelevila v “Zgrabi svoj nasmeh“. 

Z glavnim vplivnežem kampanje Markom Potrčem smo tako od uporabnikov iskali odgovore na zabavne online igre, preko katerih smo izobraževali ciljno publiko in sporočali ključne lastnosti izdelkov Panasonic. 

Atributi in elementi kampanje

Glavni element kampanje, ki je potekala od oktobra do marca, je bila pristajalna spletna stran www.zgrabisvojlook.si. 

Premišljen nabor izdelkov ter jasna in celovita predstavitev z multimedijskimi vsebinami, lastnostmi in vizuali, so uporabnikom v zgornjem delu prodajnega lijaka predstavili nabor in raznovrstnost Panasonic izdelkov.

Glavni vsebinski atributi spletne strani: 

  • pristajalna spletna stran zgrabisvojlook.si,
  • Instagram in Facebook profil Marka Potrča
  • Facebook in Instagram profila Panasonic, 
  • strateški medijski zakup, 
  • facebook igrifikacija za višjo vključenost in debelejše remarketing liste,
  • segmentirana in vsebinsko prilagojene vsebine za različne ciljne publike in različna obdobja komuniciranja.
Panasonic zgrabi svoj look
Panasonic zgrabi svoj look

Od vsebine do prodaje

Seveda je bil, poleg igrivega in zabavnega branding komuniciranja blagovne znamke, ključen tudi prodajni vidik kampanje. Uradnih številk prodaje oziroma tržnih deležev zaradi varovanja podatkov ne moremo izdati, lahko pa povemo, da je prodaja omenjene blagovne znamke pri obeh prodajnih partnerjih kampanje, Big Bang in Mimovrste, zrasla.

Preko 4.000.000

prikazanih oglasov na Facebook, Instagram in Google omrežju

Več kot 20.000

obiskov spletne strani zgrabisvojlook.si

1.503 komentarjev

v Facebook nagradni igri Zgrabi svoj look in Zgrabi svoj nasmeh

+ 500 %

višja vključenost uporabnikov na Panasonic FB strani

Strateški pristop in razvoj kategorije

Kampanja je potekala šest mesecev, v tem času, pa se je zvrstilo kar nekaj prodajno in komunikacijsko pomembnih praznikov. 

Temu primerno smo v kampanji prilagajali grafične in komunikacijske materiale. Ti so tako uporabnke v zadnjem delu prodajnega lijaka nagovarjali z božično-novoletnimi sporočili in  valentinovimi grafikami. 

Panasonic zgrabi svoj look
Panasonic zgrabi svoj look in Marko Potrč
Panasonic zgrabi svoj look in Marko Potrč
Panasonic zgrabi svoj look in Marko Potrč

Z igrifikacijo do višje vključenosti na omrežju Facebook

Organske objave na omrežju Facebook blagovne znamke Panasonic so le redko prejemale komentarje in večje število odizivov nanje. 

V po-adventnem času smo tako ustvarili dve enostavni in zabavni Facebook feed igri, ki sta poželi zelo lep odziv. Cilj je bil z enostavnim pristopom in zares osnovno igrifkacijo vključiti večje število uporabnikov. 

Običajno so objave na Facebook strani prejemale med 0 in 10 komentarji, omenjeni dve, pa sta – brez promocije – dosegle precej novih uporabnikov, ki so spoznali izdelke in njihove tehnične in oblikovalske lastnosti. 

Igrifikacija facebook nagradne igre
Igrifikacija facebook nagradne igre

Te zanima kakšen bo naš naslednji projekt? Prijavi se na e-novice!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si