PROJEKT

pop up ESCAPE ROOM:
escape laboratorij

Escape laboratorij Escape Room doživetje ali kako smo v dobrem mesecu ustvarili pop-up escape room in s kakšnimi izzivi smo se srečali na poti.

Pred letošnjim poletjem smo s strani novega naročnika prejeli zanimiv izziv: ustvariti sobo pobega za naročnikove poslovne partnerje, skozi katero bodo ti spoznali 4 ključne vrednote blagovne znamke, se ob iskanju zabavali in za veliki finale odkrili skrivno formulo, ki je ključ uspeha blagovne znamke že več kot 30 let.

Podobno kot pri načrtovanju igre pobega na gradu Kostel smo najprej pogledali, kakšen bo cilj igre in kaj želimo z njo sporočiti igralcem. Po viharjenju možganov smo razvili edinstveno sobo pobega, ki smo jo umestili v bivalni zabojnik oziroma kontejner. Ta namreč dopušča največ možnosti za hitro, enostavno in dovolj robustno različico, ki jo bomo selili po različnih slovenskih krajih.

Omejena velikost prostora, premislek pri izbiri materialov, saj smo vedeli, da bo zabojnik potoval po Sloveniji, in natančno odmerjena dolžina igre je bilo le nekaj izhodišč, ki so predstavljala  ključne izzive.

IZGRADNJA SOBE in IGER

Pričeli smo z vizualnim načrtom, kako bo pop-up escape room zgrajen. Kje definiramo vhod, kako bo kakšne so vse možnosti poti, ki bodo igralce vodile in ustrezno zadržale na ključnih točkah, na kakšen način bodo obiskovalci dosegli vrh igre ter s tem izhod iz laboratorija? To je bilo le nekaj vprašanj, na katera smo odgovorili ob samem začetku in ki so nam služila kot izhodišče za izris poteka igre. Zatem smo za naročnika pripravili renderje pop-up escape rooma, da si je znal še pred pričetkom gradnje zelo natančno predstavljati, kakšen izdelek bo prejel.

Po izrisu poteka igre smo se lotili izrisa prostora in načrtovanja posameznih iger. Ker je prostor specifične oblike in omejene kvadrature, je bilo potrebno igre pobega skrbno načrtovati. Naenkrat smo v igri pričakovali štiri igralce, kar je pomenilo, da mora biti dovolj prostora za nemoteno gibanje, vseeno pa morajo igre dihati in delovati brezhibno. V igro smo želeli vključiti tudi VR očala in VR tehnologijo, toda s tem bi se preveč oddaljili od zgodbe, zato smo ostali pri prvotnem konceptu.

Prav tako je bila za načrtovanje specifična oblika prostora. Zabojnik šestih metrov v dolžino ter dveh in pol v širino (in višino) ni omogočal neskončnih možnosti, vseeno pa nam je ponujal precej prostora, da lahko ustvarimo izjemen pop-up escape room.

V prvi fazi smo na stene in tla zabojnika v realni velikosti izrisali vse elemente, ki smo jih kasneje tudi fizično umestili vanj. 

VRSTE ESCAPE ROOM IGER

Laboratorij smo želeli načrtovati izredno tehnično in sodobno. Tako smo sobo napolnili z:

  • laboratorijsko mizo in laboratorijskimi pripomočki (računalnik z delujočim zaslonom, epruvete, mikroskop, laboratorijski pribor …),
  • prilagojeno komoro z rokavicami,
  • zemljevidom z avtomatičnim magnetnim zapiralom,
  • laboratorijsko omaro,
  • stalažo,
  • samodejno odpiralno omarico za prvo pomoč, ki se je odprla ob sinhronem delovanju dveh igralcev,
  • in finalnim elementom – INFINITY MIRROR sef z avtomatičnim RFID čip odpiralom

Igralce smo spremljali preko dveh nadzornih kamer v sobi. Namige in pomoč smo jim podajali preko vokitokijev. 

Povprečen čas igre je bil 29 minut, najhitrejša ekipa pa je za pobeg potrebovala dobrih 22 minut. 

UPORABLJENE TEHNOLOGIJE

Za razvoj laboratorija smo uporabili nekaj klasičnih Escape Room iger in zagonetk, kot so ključavnice (številčne, črkovne, smerne), RFID tehnologija, ki je ob pravilni rešitvi samodejno odprla INFINITY MIRROR sef in magneti v povezavi z električno napeljavo, ki so samodejno sprožili vrata in jih odprli. Prilagodili smo monitor, ki je vsebino prikazoval zgolj ob nošenju posebnih polarizacijskih očal, posebej za laboratorij pa smo razvili komoro z rokavicami, v kateri so morali igralci skrinjo odpreti s posebnimi zaščitnimi rokavicami. 

infinity mirror pop up escape room

PORABLJEN MATERIAL

  • 30 m2 lesa,
  • 1,5 m2 pleksi stekla,
  • 1 m2 prosojnega in 1 m2 navadnega ogledala,
  • 12 m LED luči,
  • 6 ključavnic, 
  • 1 predelan računalniški monitor,
  • 6 laboratorijskih rokavic,
  • 48 epruvet, 2 erlenmajerici, 1 plinski gorilnik, 
  • 3 gasilne aparate
  • 5 RFID čipov,
  • 10 magnetov,
  • 16 m kablov,
  • 2 kameri, 
  • 3 tablične računalnike,
  • 542 vijakov in
  • 21 m izolirnega traku.
ZAHTEVNOST SOBE
0%
SUCCESS RATE
0%
ZADOVOLJSTVO OBISKOVALCEV
0%

GLAVNI RAZVIJALSKI IZZIVI

Poleg tega, da smo v igro nevsiljivo vpeljali zakonitosti in ključne elemente blagovne znamke, nam je uspelo razviti igro, v kateri so se igralci celovito potopili v zgodbo in obuli čevlje znanstvenikov, ki razvijajo skrivnostno mešanico že skoraj 40 let. 

Najbolj izzivalen del je bil zagotovo trenutek, ko smo zabojnik prvič naložili na kamion in ga peljali nekaj kilometrov pred Maribor. Kaj vse gre lahko med transportom narobe? Bodo igre dovolj robustne, da preživijo dvajset prevozov na različne lokacije? Kako na terenu poskrbeti za servisiranje rekvizitov in iger? 

Toda ves strah je bil odveč. Igro nam je uspelo izredno dobro testirati in več kot očitno še bolje razviti, saj v celotnem obdobju nobena igra ni potrebovala niti najmanjšega servisa ali popravila. Navkljub več kot 300 igralcem v strnjenih 10 dneh so igre in zabojnik preživele vse napore, izzive in “aha!” trenutke igralcev, ki so iz laboratorija prihajali nasmejani in navdušeni.

87% ZASEDENOST

Ne glede na natrpan urnik poslovnih partnerjev se jih je več kot 85 % udeležilo igre.

300+ OBISKOVALCEV

Na vsaki lokaciji smo imeli razpoložljivih 10 terminov po 4 osebe.

10 LOKACIJ PO SLOVENIJI

V razponu 14 dni smo obiskali kar 10 različnih krajev po Sloveniji. Od Štajerske do Primorske.

VSEBINA IN ZGODBA​

Dobrodošli v skrivnostnem Escape Laboratoriju. V njem znanstveniki že več kot 30 let razvijajo skrivno formulo, ki bo vaš ključ do uspeha. Iz neznanega razloga so znanstevniki laboratorij nenadoma zapustili, formulo pa skrili nekje v njem. 

Skrivna formula je sestavljena iz 4 ključnih sestavin oziroma vrednot blagovne znamke.

Vaša naloga je, da jih poiščete, saj vas bodo skupaj vodile do sefa. Tam naj bi se skrivala dragocena formula. Brez nje pobeg na prostost ne bo mogoč. Vam bo uspelo?

  • Priprava grafične podobe kampanje
  • Razvoj 30-minutne igre
  • Razvoj prilagojenih igralnih rekvizitov
  • Razvoj zgodbe in vsebine igre
  • Umestitev 4 arhetipov blagovne znamke v zgodbo
  • Analiza in poročilo kampanje

IGRIFICIRAJTE NASLEDNJO KAMPANJO.

KONTAKTIRAJTE NAS.

Pridobite brezplačno ponudbo in idejno zasnovo kampanje/dogodka za svoje podjetje. 

Sporočite nam okvirne želje ali zgolj oddajte povpraševanje in pripravili bomo prilagojeno ponudbo. 

  • +386 40 461 435

OSTALI PROJEKTI

CASE STUDY

Igrifikacija gradu: Igra pobega grad Kostel

Grad Kostel (izgovorjava Kôstel s širokim O) s pripadajočim trgom predstavlja drugi največji grajski kompleks v Sloveniji. Takoj za celjskim gradom. Že od nekdaj je grad predstavljal pomembno točko slovenskega prostora, predvsem v času turških vpadov. Vpet je bil v sistem

BERI NAPREJ »
escapebox
CASE STUDY

Pop Up Escape Room: Brivnica Narobe

PROJEKT pop up escape room: brivnica narobe naročnik: braun & Big bang Za zaključek novembra, tik preden se prične decembrski praznični čas, smo v sodelovanju z blagovno znamko Braun in največjim slovenskim trgovcem zabavne elektronike Big Bang, pripravili edinstven dogodek

BERI NAPREJ »
escapebox - popup esacpe room
CASE STUDY

Pop up Escape Room: Ustavi trenutek

PROJEKT Pop Up escape room: ustavi trenutek pub naročnik: grey hr 1000+ obiskovalcev Od 1080 prijavljenih obiskovalcev se je dogodka udeležilo 1008. 200 skupin Uporabniki so se v sobo pobega prijavili preko spletne strani in na dogodek prišli v skoraj

BERI NAPREJ »

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.