PROJEKT

odkrivanje letnega marketinškega načrta skozi elemente igrifikacije

NAROČNIK: MARS

Podjetje Effem vsako leto izvede dogodek za celotno regijo, kjer se kolegi iz različnih držav srečajo na druženju, izobraževanju, pregledu prihodnjih načrtov ter seveda tudi zabavi.

Znašli smo se pred zahtevno nalogo, želja naročnika je bila namreč ta, da naredimo escape room za 160 oseb, ki ga morajo vsi udeleženci odigrati najkasneje v 4 urah.  

Po skupnem sestanku in pregledu naročnikovih želja smo se z ekipo zakopali v delo. Preizkušali smo različne koncepte, ter na koncu našli najbolj ustreznega nad katerim je bil navdušen tudi naročnik.

TEAMBOX izziv

Pripravili smo igro TeamBox, kjer so ekipe po 10 oseb skozi ustrezne odgovore odpirale škatle ter razkrivale naloge v skrivnostnem zaboju ter se z obilico zabave in preizkušanjem novega znanja spoznavali še sporočila za katere je naročnik želel, da jih izluščijo iz igre.

Skozi zabavno slabo uro trajajočo igro so ekipe ugotovile letno marketinško strategijo za prihodnje leto.

Ni sodelovanja, ni rešitve

Glavni namen tovrstnih iger je seveda poviševanje vključenosti ciljne publike (Engagement Rate) in sodelovanje za doseg skupnega cilja. Tudi miniBox ni potekal nič drugače.

Šele ko so vse ekipe končale z igro in svoj del odgovora dodale k odgovorom ostalih skupin, se je vsem udeleženim izrisala končna rešitev – marketinški načrt podjetja za prihajajoče leto. 

Popolna mobilnost

Tovrstna igra je potekala v konferenčni sobi hotela na Hrvaškem. Možno pa bi jo bilo izvesti kjerkoli, saj koncept igre popolnoma prilagodimo specifikam dogodka na katerem naročnik želi našo aktivacijo.

4 ure za 160 oseb

Pred igro smo se znašli pred izzivom, saj je bila želja naročnika da 160 oseb odigra igro v največ 4 urah. To nam je uspelo, saj so vsi skupaj zaključili že v slabih 4 urah.

100 % zadovoljstvo

Prav vseh 160 oseb, ki so odigrale igro mini Escapebox je bilo z igro, ugankami, zanimivostmi, medsebojnim sodelovanjem in zabavo navdušenih.

teambox: namizni Escape Room

TEAMBOX je zabavna, interaktivna in izobraževalna igra z elementi poslovne simulacije. Namenjena je podjetjem in ekipam, ki želijo na drugačen in izzivalen način pristopati k reševanu problemov. 

 

TEAMBOX je izjemno raznovrstna poslovna simulacija, ki iz vseh članov skupine izvabi najboljše lastnosti:

  • kreativno in logično razmišljanje
  • operativno razmišljanje
  • sodelovanje
  • komunikacijske veščine

več informacij

Vsebina in zgodba

Pred kratkim so oropali pisarne podjetja ter letni marketinški načrt za Snickers, Mars, Twix in M&M.

Ker so vedeli, da so tovrstni dokumenti vredni kar nekaj denarja so podjetje, v želji po odkupnini, kontaktirali kar sami.

Delno so njihovim zahtevam ugodili, oni pa so nam vse skupaj še malce otežili. Poslali so namreč zaklenjene skrivnostne škatle.

Da so ekipe razkrile kakšen je letni marketinški načrt so morale rešiti prav vse naloge. Poleg škatel so nam pustili še nekaj namigov.  

Igro so lahko zaključili zgolj vsi skupaj. 

Namen in cilj

Celotna kapanja je poleg sobe pobega vsebovala še:

  • zabaven dogodek
  • popolnoma drugačno druženje
  • kreativen način predstavitve marketinškega načrta
  • predstavitev dodatnih sporočil
  • sodelovanje vseh udeleženih

IGRIFICIRAJTE NASLEDNJO KAMPANJO.

KONTAKTIRAJTE NAS.

Pridobite brezplačno ponudbo in idejno zasnovo kampanje/dogodka za svoje podjetje. 

Sporočite nam okvirne želje ali zgolj oddajte povpraševanje in pripravili bomo prilagojeno ponudbo. 

  • +386 40 461 435

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.