#mojbosch 2019

CASE STUDY: #mojbosch 2019 KAMPANJA

V letu 2019 smo za naročnika BSH, gospodinjski aparati, d.o.o., vsem bolje poznanega po blagovni znamki Bosch, izvedli kampanjo #mojbosch Influencer na družabnih omrežjih. Drzna kampanja, ki je pod svojo streho povezala verjetno največje število mikro vplivneževem pri nas.

Kdo je pravzaprav vplivnež? Pravzaprav vsak, ki svoje mnenje, ideje in znanje javno predstavi in s tem navduši ali izzove nekoga na drugi strani. Prav vsi smo po malem mikro vplivneži, le da na to verjetno nikoli ne gledamo na takšen način. Toda veliko naših dejanj ima vpliv na nekoga na drugi strani. In ravno to smo želeli preizkusiti in postaviti na test v kampanji #mojbosch influencer 2019

IDEJNA ZASNOVA KAMPANJE 

Običajnim uporabnikom – moji in tvoji sosedi, prijatelju in znanki, stricu in teti – smo ponudili to, česar si potihem želijo vsi. Inštrumente in soj medijskih luči, kot jih uživajo pravi – veliki influencerji. 

V kampanjo, kjer smo iskali 200 najbolj ustreznih obrazov mikro vplivnežev se je v 30 dneh prijavilo 784 oseb

#mojbosch brošura
Brošura (A5, tisk)

Vsak izmed sodelujočih je prejel en Bosch aparat in z njim ustvarjal dva meseca. Po preteku so aparati romali naslednji skupini. Od aprila 2019 do januarja 2020 smo na IG in FB omrežju tako zabeležili več kot 5000 uporab označevalca #mojbosch, ustvarili 34 mojbosch torkov na Big Bangovem instagram profilu, ki jih je ogledalo več kot 40.000 uporabnikov, zabeležili nekaj manj kot 10.000 obiskov spletne strani in za dve decimalni enoti povišali index prodaje Bosch malih gospodinjskih aparatov. 

#mojbosch influencer kampanja
Krovna kreativa kampanje #mojbosch

KAMPANJA V ŠTEVILKAH

    • v kampanji je sodelovalo 200 ljubiteljskih kuharjev
    • za 200 razpisanih mest se nam je na koncu prijavilo kar 784 ljubiteljskih kuharjev
    • #mojbosch Influencerji so ustvarili več kot 2500 izvirnih receptov in idej za kuhanje in peko
    • označevalec #mojbosch smo na Facebook in Instagramu omrežju uporabili več kot 4000-krat
    • ustvarili smo 34 #mojbosch torkov na našem Instagram profilu
    • ki si jih je ogledalo več kot 40.000 oseb
    • podelili smo 12 vrhunskih Bosch aparatov srečnim izbrancem, ki ste uporabljali in ustvarjali pod označevalcem #mojbosch 
    • razglasili smo TOP 3 #mojbosch Influencerje leta 2019, ki so postali:
  • označevalci so na Instagramu dosegli 201.968 lajkov,
  • 14.418 Instagram komentarjev,
  • dosegli smo 246.728 Instagram uporabnikov (Reach), 
  • ti pa so objave z #mojbosch tagom videli 4.789.560-krat (Impressions).
Kampanje nismo podpirali z nikakršnimi medijskimi zakupi, PR oglaševanjem ali na kakršenkoli direkten plačljiv način.
#mojbosch 2019
Segmentni bannerji kampanje.

OD VSEBINE DO PRODAJE

Seveda pa je bil, poleg sodobnejšega branding pozicioniranja blagovne znamke, ključen tudi prodajni vidik kampanje. V času kampanje smo tako v vsakem tiskanem letaku Big Bang pripravili tudi izbrano ponudbo izdelkov #mojbosch izdelki meseca, ki smo jih podprli še z Instagram vsebino.
 
Vsak mesec smo tako izpostavili tri ključne izdelke Bosch in vsebino, ki jo je v tistem času ustvaril eden izmed sodelujočih influencerjev z enim izmed aparatov v ponudbi. Tako smo informatvine vsebine podpirali tudi s prodajnimi nagovori in ponudbo. 

SPODBUDA ZA PUBLIKO

Cilj vseh dvesto influencerjev v kampanji je bil, da aktivirajo svoje baze sledilcev in tako pomagajo ustvarjati in graditi blagovno znamko #mojbosch. Vsaka dva meseca smo tako podarili tudi 3 Bosch kuhinjske aparate uporabnikom, ki so v tem času uporabili označevalec #mojbosch in navdušili devet člansko komisijo, ki so jo sestavljali člani BSH, Big Bang in Escapebox. 

mojbosch nagrajenci
Nagrajene objave posameznega obdobja.

ZAKLJUČNI DOGODEK IN RAZGLASITEV INFLUECNERJA LETA

Po desetih mesecih kampanje smo za vse udeležene v njej in njihove prijatelje v trgovini Big Bang v Ljubljani pripravili tudi zaključni dogodek, na katerem smo razglasili TOP 3 inflencerje leta in velikega zmagovalca, ki ga je izbrala devet članska komisija, ki so jo sestavljali člani BSH, Big Bang in Escapebox. Dogodek je povezovala voditeljica Radia 1 Anja Ramšak. 

TOP 3 #mojbosch Influencerje leta 2019 so postali:

MNENJE NAROČNIKA

»Za nami je super leto, v katerem smo se preko projekta »mojbosch Influencer« naučili veliko novega. Za nas je bil to res drzen projekt izven naših običajnih okvirjev. Projekt je bil zelo dobro sprejet tako znotraj našega podjetja kot tudi pri širši javnosti. Razlog za uspeh vidimo predvsem v tesnem sodelovanju ter dobri koordinaciji celotnega projekta in vseh deležnikov. Kljub temu, da je bil projekt logistično in komunikacijsko zelo zahteven, je ekipa Escapebox poskrbela za vse. Super ekipa, ki bi jo z veseljem priporočili tudi drugim.« Maruša Miklavčič, Bosch Home Slovenija

  • Razvoj ideje, mehanike, zgodbe in vseh vizualnih ter komunikacijskih vsebin
  • Koordinacija 200 influencerjev in izbor najbolj kreativnih objav
  • Razvoj pristajalne spletne strani, vsebin na družabnih omrežjih in upravljanje blagovne znamke #mojbosch
  • 32 #mojbosch torkov na Big Bang Instagram profilu, kjer smo predstavljali TOP objave preteklega tedna
  • #izvedelBosch kvizi na Big Bang Facebook profilu, kjer smo preko zabavnih kvizov izobraževali javnost o Bosch blagovni znamki

KONTAKTIRAJTE NAS

Sporočite nam okvirne želje in oddajte povpraševanje. Pripravili vam bomo prilagojeno ponudbo. 

OSTALI PROJEKTI

woop vr
CASE STUDY

Woop VR poligon

PROJEKT Woop VR poligon Ko smo že mislili, da je leto 2019 dokončno pod streho in bili z mislimi že povsem v letu 2020, so nas kontaktirali prijatelji iz Woop trampolin parka.  V zgornjih prostorih parka, kjer se razteza Woop

BERI NAPREJ »
CASE STUDY

Pop Up Escape Room: Božičkova delavnica

PROJEKT pop up ESCAPE ROOM: božičkova delavnica Kaj nastane, če zmešaš rdečo in modro, igro in zabavo, uganke in dobro voljo ter decembrsko vzdušje in Escapebox pop-up escape room? Skrivnostna Božičkova delavnica, seveda.  Vse zgoraj omenjene sestavine smo decembra zmešali

BERI NAPREJ »
igra pobega
CASE STUDY

Escape Treasure Hunt: Lov na zaklad Višnje Gore

PROJEKT escape Treasure Hunt: Lov na zaklad Višnje Gore Kopališče Višnja Gora je svoja vrata odprlo že davnega leta 1937, v letu 2014, pa doživelo celovito prenovo. S svojo strateško lokacijo – locirani so ravno na sredini poti med Ljubljano in

BERI NAPREJ »