Igrifikacija marketing kampanj

Z učinki igrifikacije do višje vključenosti ciljnih publik

Digitalna igrifikacija pomeni vključevanje zakonitosti igrifikacije v obstoječe digitalne procese ali povsem nova definicija digitalnih procesov, ki so zgrajeni na učinkih igrifikacije. Hkrati je digitalna igrifikacija v širokem spektru panog pogosto ključ do višje vključenosti uporabnikov v prodajne in navduševalne strategije. 

digitalna igrifikacija

Igrifikacija UGC (User Generated Content) kampanj

Uporabniki izredno hitro pokažemo, kaj nam je všeč , še hitrejši in bolj neposredni pa smo pri izražanju odklonilnega odnosa. Ravno zato lahko celovita, na ustrezno ciljno skupino orientirana kampanja, nadomesti velike količine oglaševalskih vložkov, sentiment uporabnikov pa zagotovo poviša bolj kot običajni načini oglaševanja.

Kampanja, zgrajena na vtistih uporabnikov, je lahko izredno močno navduševalno orodje in za blagovno znamko prinaša veliko pozitivnih učinkov. Preko uporabniških objav, ki slonijo na družbenih omrežjih (Twitter, Facebook, Instagran, TikTok, Pinterest) lahko podjetja in blagovne znamke dobijo zelo jasen uvid v to, kaj uporabniki zares menijo o izdelku, storitvi ali blagovni znamki. Hitro postane jasno, kaj uporabnike navdušuje in kje ima podjetje še priložnost za izboljšave. 

Učinki UGC kampanj

Organski doseg blagovne znamke

Višja kredibilnost blagovne znamke

Takojšen in neposreden odziv uporabnikov

VIšja vključenost uporabnikov

Lead Generation kampanje z elementi igrifikacije (Lead Gamification)

Ključni cilj vsake spletne strani je konverzija. Konverzije je več vrst, od običajne prodajne konverzije v spletnih trgovinah, do celovitih podatkov uporabnikov v obliki imena, priimka, demografskih podatkov in seveda elektronskega naslova, ki podjetjem (in uporabnikom) omogoča dvosmerno in personalizirano komunikacijo. 

Transparentnost pri komunikaciji namena in pogojev uporabe osebnih podatkov je za podjetja in blagovne znamke ključna. Če je uporabnik informiran o tem, kako bodo njegovi podatki pomagali pri bolj personalizirani ponudbi, boljših vsebinah, hitrejši prodaji in tudi manj klikih, je pripravljen deliti več podatkov kot sicer. 

UGC natečaj in kampanja: Ultimativni vodič s primeri iz prakse

Učinki igrificiranih Lead Generation kampanj

Višja stopnja konverzije pri oddaji e-naslovov

Več zbranih relevantnih kontaktov

Boljša segmentacija kontaktov

Nižja cena konverzije

digitalna igrifikacija

Igrificirane komunikacijske kampanje

Celovito in jasno komuniciranje informacij svojim uporabnikom je temelj vsakega podjetja in blagovne znamke. S komunikacijskimi kampanjami podjetja sporočajo svoje cilje, misijo, vizijo, odgovornosti in pričakovanja, ki slonijo na poslovnih in prodajnih aktivnostih. Vsaka ad hoc komunikacijska kampanja, pa ima še toliko bolj pomembno vlogo v zasledovanju mikro konverzij posamezne blagovne znamke. S tovrstnimi kampanjami blagovne znamke namreč uresničujejo kratkoročne cilje, ki pomagajo pri navduševanju, znamčenju in prodaji. 

Tovrstni učinki so še toliko bolj kakovostni, če jih postavimo na temeljih učinkovite igrifikacije. Uporabniki se v kampanje namreč vključujejo pogosteje in aktivneje, če jih te postavijo pred izziv. 

Učinki igrificiranih komunikacijskih kampanj

Višja vključenost uporabnikov

Daljši čas preživet z blagovno znamko

Višji CTR in nižji CPC pri oglaševanju

Boljša segmentacija kontaktov

Igrifikacija kampanj na družbenih omrežjih

Človek še nikoli v svoji zgodovini ni bil vpet v  toliko različnih družbenih platform, kot se je to zgodilo s pojavom družbenih medijev. Še več; družbena omrežja še nikoli niso bila tako gosto posejana z informacijami kot danes. To pomeni, da morate, če želite izstopati, uporabnikom ponuditi edinstveno in zadnje prilagojeno vsebino. 

Svoje informacije, vsebine in podatke lahko svojim ciljnim skupinam na zares vključevalen način ponudite ravno z učinki igrifikacije. Bolj atraktivno in učinkovito kot vaša konkurenca lahko nedvomno navdušite s pomočjo zabavnih iger, tekmovanj, natečajev in sorodnih aktivacij.

social media gamification1

Učinki igrificiranih kampanj na družbenih omrežjih

Višja vključenost uporabnikov

Takojšen in neposreden odziv uporabnikov

Inovativno nagrajevanje uporabnikov

Spodbujanje kreativnosti med uporabniki

IGRIFICIRANI DIGITALNI PRODUKTI

Človek še nikoli v svoji zgodovini ni bil vpet v  toliko različnih družbenih platform, kot se je to zgodilo s pojavom družbenih medijev. Še več; družbena omrežja še nikoli niso bila tako gosto posejana z informacijami kot danes. To pomeni, da morate, če želite izstopati, uporabnikom ponuditi edinstveno in zadnje prilagojeno vsebino. 

Svoje informacije, vsebine in podatke lahko svojim ciljnim skupinam na zares vključevalen način ponudite ravno z učinki igrifikacije. Bolj atraktivno in učinkovito kot vaša konkurenca lahko nedvomno navdušite s pomočjo zabavnih iger, tekmovanj, natečajev in sorodnih aktivacij.

digital gamification

Tematski kvizi

Kvizi so odličen način vsebinskega navduševanja, izobraževanja in segmentiranja spletnih obiskovalcev. Kakovosten kviz mora poskrbeti za zanimivo vsebino in jasno mehaniko – navdušujočo uporabniško izkušnjo. Hkrati mora biti kviz zasnovan tako, da uporabniku podaja intuitiven feedback.

digital gamification

Swipe igre

Nadgradite prodajno ali branding kampanjo z zabavno in izredno priljubljeno promocijsko swipe game igro. Gre za igro na mobilnih telefonih ali namiznih računalnikih, v kateri uporabniki z znanimi swipe gestami nabirajo točke in premagujejo vedno težje ovire. V samo igro umestite elemente svoje blagovne znamke, najboljše uporabnike pa nagradite.

digital gamification

Igra kača

Verjetno ena najbolj znanih iger na telefonih starejše generacije (Nokia 3310, hint hint), ki pa je ravno zaradi svoje preprostosti in zasvojljivosti med uporabniki priljubljena še danes. Aktivirajte jo, če želite, da uporabniki z vašo blagovno znamko preživijo dlje časa, si s tem priigrajo popust, ugodnejši ponovni nakup ali pa se z njo samo zabavajo.

facebook_instant_game

Facebook Messenger igre

Družabne, zabavne in tekmovalne igre na Facebook Messengerju vam pomagajo navduševati uporabnike tam, kjer preživijo največ časa - na svojih mobilnih napravah.

digital gamification

Kolo sreče

Idealna igra, ki uporabniku ravno v pravem trenutku prepreči odhod s spletne strani (exit intent). Ponudite popust ob trenutnem nakupu, brezplačno poštnino, dodaten izdelek, e-knjigo ali pa vsaj kreativno povprašajte po elektronskem naslovu.

digital gamification

Znamčene video igre

Povsem prilagojena igra z edinstveno zasnovo mehanike, v katero je na zabaven, a diskreten način vključen element blagovne znamke.

MNENJA NAROČNIKOV

V izredno sproščenem sodelovanju, smo prišli do zelo profesionalnih in kreativnih rešitev. Ekipa Escapebox zares ve kaj počne, to so potrdili tudi rezultati po koncu kampanje.
Aleš Hoheger, Orbico
Za nami je super leto, v katerem smo se preko projekta »mojbosch Influencer« naučili veliko novega. Za nas je bil to res drzen projekt izven naših običajnih okvirjev. Projekt je bil zelo dobro sprejet tako znotraj našega podjetja kot tudi pri širši javnosti. Razlog za uspeh vidimo predvsem v tesnem sodelovanju ter dobri koordinaciji celotnega projekta in vseh deležnikov. Kljub temu, da je bil projekt logistično in komunikacijsko zelo zahteven, je ekipa Escapebox poskrbela za vse. Super ekipa, ki bi jo z veseljem priporočili tudi drugim.
Maruša Miklavčič, Bosch Home Slovenija
Ekipa Escapebox je za nas pripravila edinstveno Escape Treasure Hunt igro na kopališču v Višnji gori. Igra je presegla naša in tudi pričakovanja obiskovalcev. Toliko pozitivnih odzivov je resnično dobro vplivalo na celotno delovanje kopališča. Vsi, ki so se ga udeležili, tako mladi in stari, so bili polni pohval, kako je igra nekaj novega, zanimiva ter na koncu, če si uspešen tudi nagrajujoča. Resnično je prinesla nekaj novega v naše okolje in postala prava atrakcija. Tovrstno doživetje priporočamo vsem.
Miha Katič, bazen Višnja Gora
Po 25 letih poslovanja za sodelovanje izbiramo samo še partnerje, s katerimi nam je delo v veselje in skupni izziv, ne v nov problem. Escapebox se z lahkoto kvalificira, saj so za nas po naročilu pripravili vrhunski izdelek – unikatno igro pobega na gradu Kostel – in ne samo to, ekipa Escapebox je simpatična, sodelujoča in visoko odzivna. Ta trenutek že z gotovostjo vemo, da jim bomo že kmalu naročili nov projekt.
Natalie in Aleš Lisac, Lisac & Lisac
Previous
Next

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
  • Promocijski escape room
  • Igrifikacija v turizmu
  • VR doživetja
  • Igrifikacija marketing kampanj

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si