


Oglasne igre v oglaševanju pomagajo pri vključenosti uporabnikov
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
6 - 16 h
Idealno razdeljeno na dva delovna dneva, da imajo ekipe dovolj časa, da ideje in pripravo na predstavitev prespijo in utrdijo.
Skupinski tekmovalni izziv s polno mero kreativnosti in javnega nastopanja.
8 - 50+
Poznate priljubljeno poslovno ameriško oddajo Shark Tank (oz britansko različico Dragons Den)? Postavite sebe in svojo ekipo v čevlje najbolj inovativnih start-upov!
Poslovna simulacija PITCHERO v popolni harmoniji združuje teorijo in prakso. Udeleženci se naučijo malih skrivnosti priprave velikih prodajnih zgodb. Spoznajo vrste pitchev in njihovo aplikativnost v realnem svetu.
Sales pitch, elevator pitch, investors pitch … kdaj, na kakšen način in zakaj?
Kako v prezentaciji, na petih listih povedati to, za kar drugi potrebujejo dvajset slajdov in več?
Kako poskrbeti za popolno zbranost vašega občinstva?
Poslovna simulacija PITCHERO je učinkovita in ob enem izredno zabavna poslovna simulacija, kjer lahko v svojih zaposlenih prebudite veliko več idej in kreativnih domislic, kot na običajnih poslovnih ali družabnih druženjih.
Običajno naročnikom svetujemo, da si za izvedbo vzamejo vsaj celoten delovni dan (8 ur), idelano, pa je simulacijo izvesti v dveh delovnih dneh ali celo čez celoten vikend.
Skupaj z naročnikom še pred izvedbo Pitchero simulacije pripravimo načrt in ključne cilje, ki jih želi podjetje ali organizacija doseči.
Dobra ekipa je ključ do uspešnih rezultatov. Zato razdelitvi posameznikov v ekipe vedno namenimo dovolj časa in premisleka. Pomembno je, da ima vsaka skupina dovolj raznovrstnih članov iz različnih oddelkov.
Glede na vaše specifike in želje lahko izvedemo tri različne oblike dogodka:
- Vsebina vašega podjetja
- Dobrodelnost
- Brez omejitev
Na začetku z zabavno in učinkovito Brainstorming metodo 6 - 3 - 5 osvobodimo prve ideje. Prav tako s to metodologijo poskrbimo, da so vsi člani enakovredno vključeni v začetni proces priprave ideje in izhodišč.
Po miselnih viharjih in idejah, ki napolnijo prostor je čas, da se lotimo dela.
Ekipe spoznamo z učinkovitimi vitkimi metodami delovanja.
Običajno potekajo od 5 do 10 minut, saj želimo, da so kratke in jedrnate, a vseeno dovolj izzivalne, da se člani ekipe naučijo veliko informacij strniti v nekaj minut govora.
Po predstaviti seveda sledijo vprašanja investitorjev, ki lahko v idejo investirajo ali pa se odločijo, da tega ne storijo.
Doživite nekaj najbolj čudovitega - opazujte, kako se vaši kolegi zaljubijo v idejo, ki so jo ustvarili.
PitcHero je izredno prilagodljiva oblika poslovne simulacije, ki iz zaposlenih izvabi najbolj nore in drzne ideje. PitcHero je namenjen tako Executive vodstvenemu nivoju, kot širšim ekipam uprav in management timov.
Prav tako je PitcHero odlično orodje za odkrivanje potenciala med zaposlenimi, ki si sicer izvajajo precej ponavljajoče in neraznoliko delo. Včasih se ravno med njimi skrivajo največji kreativci v podjetju.
Poiščite jih!
Ta odgovor je pravzaprav odvisen od vas, vaših želja, pričakovanj in možnosti, ki jih imate za izvedbo.
Svetujemo, da simulacija poteka vsaj 8 delovnih ur (z odmorom).
PitcHero je izjemno raznovrstna poslovna simulacija, ki iz vseh članov skupine izvabi najboljše lastnosti:
Seveda pa PitcHero marsikdaj tudi pošteno preizkusi določene posameznike, saj je simulacija izredno realistična, roki tesni, vprašanja investitorjev pa poglobljena in izčrpna.
Odvisno od vaših želja in ciljev. Vaše zaposlene lahko prepustimo popolni kreativni svobodi in jih ne omejujemo z nikakršnimi poslovnimi ali realnimi okvriji.
Lahko pa seveda, in običajno je ta pot najbolj zanimiva, ideje omejimo na delovanje in razvoj novih idej znotraj samega podjetja, oddelkov v podjetju in podobno.
Glede na vaše specifike in želje lahko izvedemo tri različne oblike dogodka:
Vsebina vašega podjetja:
Iščete nove prodajne kanale? Želite optimizirati procese? Prozivodnjo? Bi radi avtomatizirali del procesov? Izzovite tiste, ki tovrstne postopke in ljudi v njih najbolje poznajo.
Dobrodelnost
Na vašo željo se lahko povežemo z dobrodelno organizacijo ali dejavnostjo. Vaši start-up podjetniki, pa bodo razvijali morebitne povezovalne ideje in priložnosti. Tovrstne dogodke lahko podpremo tudi z medijskimi PR odzivi, sploh, če se ideje tudi implementirajo v praksi.
Brez omejitev
Dovolite svojim novih start-up ekipam da odkrijejo novo zdravilo za raka, da postavijo prvo hišo na Marsu ali da rešijo globalno težavo onesnaževanja. Dovolite jim, da pokažejo ves svoj kreativni potencial.
PitcHero je odlična simulacija za maksimalno število 10 skupin s štirimi ali petimi člani.
Običajno najbolje delujejo skupine štirih ali petih članov. Tako se vsi počutijo dovolj vključene, energija pa je vseskozi na vrhuncu.
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Če so se marketinški guruji še v začetku prejšnjega desetletja spraševali, ali je igrifikacija na njihovem področju le muha enodnevnica
Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.
Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.
Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih.
Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem
Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v
Če so se marketinški guruji še v začetku prejšnjega desetletja spraševali, ali je igrifikacija na njihovem področju le muha enodnevnica
Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.