VR DOŽIVETJA

Vstopite v čudovit in magičen svet sodobne VR tehnologije. Navdušite svoje sodelavce, stranke in poslovne partnerje.

TRAJANJE

2 - 4 h

VRSTA IGRE

Skupinska ali samostojna virtualna simulacija

ŠTEVILO UDELEŽENCEV

5 - 50+

Kaj je VR (virtualna resničnost)? 

Virtualna resničnost (VR) je izredno poglobljena in resničnosti približina izkušnja doživljanja nekega drugega prostora in časa. 

Resničnega – ko se iz trenutnega prostora izstrelimo na drugi konec sveta. Ali pa samo na drugi del mesta, kraja, ulice. 

Oziroma izmišljenega – ko se iz udobja svoje dnevne sobe izstrelimo v vesolje, preteklost, prihodnost ali popolnoma domišljiski svet.

ENA NAPRAVA, NESKONČNO DOŽIVETIJ

TEAM BUILDING DRUŽENJA

VR Team Building velja za eno najbolj zabavnih skupinskih aktivnosti. Vstopite v povsem drugačen svet kot ste ga vajeni in sodelujte še bolj usklajeno kot kdajkoli poprej.

MARKETING KAMPANJE

Navdušite svoje uporabnike in za njih ustvarite nepozabno edinstveno virtualno marketinško kampanjo. Marketing kampanje in dogodki vedno privabijo veliko število uporabnikov, ki jih lahko navdušite.

VR očala in oprema

INOVATIVNE VR PREDSTAVITVE

Predstavite svoje poslovne prostore, proizvodni obrat ali tehnološko rešitev skozi neverjetno realistično virtualno okolje in navdušite svoje poslovne partnerje.

escapebox _ TOP 5 VR iger

INTERAKTIVNI VR SPREHODI

Predstavite park, pokrajino, mesto ali državo skozi kreativen, inovativen in sodoben način. V virtualne sprehode lahko vključimo tudi zanimive informacije za uporabnike.

Kako poteka VR doživetje?

Izvedba doživetja je popolnoma prilagojena vašim željam.

Sami vam predlagamo nekaj odličnih preverjenih izkušenj, doživetij, iger in izzivov.

Za postavitev opreme, pripravo prostora običajno potrebujemo dobro uro časa.

Celotno doživetje najbolje deluje v večjem prostoru, kjer se lahko okrog tistega (ali večih), ki je v VR svetu zberejo tudi drugi.

Na zaslonu ob poligonu bodo ostali videli kar se bo igralcem odvijalo v virtualnem svetu, a dokler ne bodo nadeli očal, ne bodo imeli zares pravega vpogleda v to, kaj zares virtualna resničnost je.

Obilica smeha, zabave in dobre volje zagotovljeni. 

Poskrbimo za vse!

Pogosta vprašanja (in odgovori)

VR očala in tehnologijo se lahko uporablja v mnogotere namene in za zelo različne ciljne publike.

Ta odgovor je pravzaprav odvisen od vas, vaših želja, pričakovanj in možnosti, ki jih imate za izvedbo. 

Svetujemo, da doživetje za Team Building poteka vsaj 2 -3 delovne ur (z odmorom). 

Vašo ekipo v VR svet vpeljemo z zabavno samostojno preizkušnjo, kjer se bodo vsi zelo zabavali in nasmejali. Za tem pa lahko pripravimo ravno prav tekmovalne izzive, ki bodo iz vaših zaposlenih izvabili tudi nekaj tekmovalnega duha in še več smeha.

Za izvedbo marketing VR aktivnosti, pa moramo z naročnikom najprej dogovoriti razumevanje o ciljih in namenih, ki želijo biti s kampanjo doseženi. 

VR izkušnja je lahko izredno učinkovita tako pri ustvarjanju konkretnih izobraževalnih vsebin, kot tudi kreativnih simulacij, izzivalnih sob pobega, drznih doživetij in podobno. 

VR doživetje lahko za potrebe Team Buildinga ustvarimo za okrog 50 ljudi. 

Če bi želeli doživetje za več oseb nas o tem predhodno obvestite. 

Doživite nepozabno VR doživetje!

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si

Te zanima, kako z igrifikacijo navdušujejo Starbucks, Coca-Cola, Fitbit, MiuMiu, Lidl in ostali? 💡

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo tovrstne zabavne bonbončke iz sveta igrifikacije dostavili v tvoj nabiralnik. Včasih pa te bo tam pričakala tudi kakšna igra.