skartkova_dezela_2020

Vključitvena igra Škratkova dežela

Razvijalski izziv?

Na kakšen način otrokom predstaviti nabor in pestro ponudbo igrač, če pa se ti ne morejo smukati med prodajnimi policami?

Oglasna igra Škratkova dežela

Kreativna ideja

Lidl Slovenija je otrokom, ki so ostali brez božičnih rajanj in obiskov trgovin z igračami, želel podariti nekaj minut zabave, brezskrbnosti in tekmovanja z zabavno in izzivalno igro Škratkova dežela. 

Rezultati kampanje

Več kot 17.000 odigranih iger

195 % YoY povečanje obiska spletne strani

Povprečni čas igranja več kot 14 minut

65 % uporabnikov se je prijavilo tudi na enovice

2.000 delitev igre na Facebook

Eden izmed ključnih strateških ciljev projekta je bil ustvariti edinstveno oglasno igro brez agresivnih promocijskih elementov.
Oglasna igra Škratkova dežela

Način in potek igre

Igrače, ki so jih kratkohlačniki lovili, so se razlikovale glede na starost uporabnika.
Na izbiro so imeli tudi štiri različne košare za lovljenje, vsaka od njih pa je imela drugačne lastnosti. Med lovljenjem so morali budno spremljati tudi škratka Nagajivčka, saj je ta z metanjem snežnih kep nalogo oteževal.

Težavnost igre se je skozi deset igralnih sob stopnjevala. Na samem koncu je igra otrokom postregla s celotnim naborom ujetih igrač, skupnim seštevkom točk in mestom, ki so ga zasedli na lestvici najbolj pridnih Božičkovih pomočnikov. Trem najbolj pridnim pomočnikom so po koncu igre v Lidl Slovenija podarili tudi čisto pravo košaro polno igrač iz igre, in prav posebno Božičkovo pismo zahvale.

Tehnična izvedba

Glavni načrtovalski izziv je bil ustvariti igro, ki bo na subtilen in vizualno prijeten način vzpostavila čustveno vez z otroki in njihovimi starši. Edinstvene ilustracije in animacije, tisoče vrstic kode ter ciljni publiki in igri prilagojena komunikacija so bili ključni stebri spletne aktivacije.

Odzivi in rezultati

Čudežni napoji so švigali, kepe so letele, košare so se polnile in na koncu je igro odigralo več kot 17.000 otrok, demografsko razpršenih po celotni Sloveniji. Od tega se jih je kar 65 % prijavilo tudi na segmentirane e-novice, igro pa so v povprečju igrali kar 14 minut in jo več kot 2.000-krat delili na omrežju Facebook. Božičku je tako tudi v lanskem, precej norem letu uspelo obdariti vse otroke sveta, otroci širom Slovenije, pa so za nekaj minut vstopili v edinstven pravljični svet igre in zabave.

Ekipa na projektu

Na projektu je sodelovala Escapebox ekipa v sestavi

Blaž Pregelj / @podezelski / Escapebox

Blaž Pregelj

Kreativni direktor projekta

Lucija Šuštar, Escapebox

Lucija Šuštar

Vodenje projekta & tekstopisje

Tine Pintar, Escapebox

Tine Pinter

Razvoj

Maruša Žemlja, Escapebox

Maruša Žemlja

Ilustracije in oblikovanje

Marko Maučec, Escapebox

Marko Maučec

Game koncept

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si