Escape room igre
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Escape Room igre: 36 idej za sobo pobega doma ali v službi

Escape room igre so v zadnjih nekaj letih obnorele svet. Iskanje po ključni besedi “escape room” se je v zadnjih treh letih potrojilo, to pa se odraža tudi v priljubljenosti sob.

Ker so escape room igre tako zelo priljubljene jo je marsikdo že poskusil pripraviti in bil pri tem srednje uspešen. V ekipi Escapebox ustvarjamo igre pobega. Ker si želimo, da je vsaka igra, četudi izdelana doma za zabavo, vrhunska, smo za vas pripravili 36 ugank in iger, ki bodo navdušile.

Escape Room igre lahko ustvarite sami

Pripravljate vedno bolj priljubljeno igro »escape room« oz. sobo pobega in iščete ideje, ki bodo vodile do prave dogodivščine? Spodaj so za vas zbrane tiste escape room igre, ki vedno požanjejo največ navdušenja.

Ključavnice in prepreke

Ničesar ne povezujemo s tipičnim »escape room« izzivom bolj kot s prizorom klasičnih jeklenih vrat, ki jih odpre samo večmestna koda na tipkovnici. Vendar, razen v primeru, da ste Batman, najverjetneje takih vrat v vašem domu nimate. No, nič zato, ne moremo vsi biti Batman.

Escape room igre

Namesto tega se raje oprimite dejstva, da bodo vaši kolegi že uporabili domišljijo, če bo to potrebno. To pa pomeni, da boste morali za svojo domačo sobo pobega oblikovati močno vsebino, določiti potek zgodbe in vse to predstaviti že na samem začetku.

Na primer, v fantazijski sobi pobega lahko že preprosta kombinacijska ključavnica predstavlja čarobni krog, ki bo ekipo ponovno teleportiral nazaj domov.

Za dobro izpeljano igro bosta potrebni kreativnost in domišljija. A vseeno si je vredno zapomniti, da si te igre niste zaželeli, ker bi vam prinesla velike denarje in profit – vi si želite le druženja s prijatelji ali pa početi kaj novega v sklopu teambuildinga.

Koda na kolesarski ključavnici

Do najbolj enostavne številčne ključavnice pridete tako, da uporabite kar kolesarsko verigo in jo ovijete okoli kljuke na vratih sobe. Res je, ni najbolj avtentična rešitev, a saj veste, pripravljate igro za vaše prijatelje in ne posel.

Pristnost pa lahko dosežete tudi z nalepko ali opombo, ki predstavi vlogo te ključavnice znotraj celotne zgodbe vaše sobe pobega.

Kolesarska ključavnica na zaprti škatli

S tem trikom lahko vsako škatlo preobrazite v zaklenjeno skrinjo. Tudi tu dodajte pristnost z opombo, ki bo opisno umestila to skrinjo v vašo zgodbo. Kombinacijo kode lahko sestavljajo števila ali črke, torej je fleksibilnost velika.

A vseeno ne bodite kruti in s tem načinom ne zaklenite straniščne školjke … nekatere uganke so pač preveč krute in ta je ena izmed njih.

Rabljen kovček

Kovčki so pogosto uporabljen rekvizit kot del različnih tem sob pobega. Najprej boste morali v lovu za primernim kovčkom obiskati nekaj starinarnic ali trgovin z rabljeno opremo, a bo vredno.

escape room igre
Image by Pezibear from Pixabay

 

Pssst … ne pozabite preveriti, ali ključ oz. vgrajena ključavnica s kodo res deluje, in naj vas ne skrbi, če kovček ni v najboljšem stanju. Prijatelje prej opozorite, da naj nič ne odpirajo na silo in bo vse ok!

Staromodna klasika – navadna ključavnica

Je ena izmed najbolj vsestranskih »escape room« izzivov v katerikoli domači sobi pobega. Nekatere sestavljajo številke, druge črke, spet tretje pa imajo poleg tega tudi opcijo ključa kot sekundarnega načina odklepanja.

Ne pozabimo seveda na tiste bolj napredne, ki jih odklenete s premikanjem vzvoda v pravilnem zaporedju (gor-gor-levo-dol-desno-desno). Takšno ključavnico lahko super vključite v igro, kjer želite s smermi ponazoriti pravilen odgovor.

Zunanja škatla na zaklepanje

Njen namen je hranjenje ključa vhodnih vrat na varnem, tako da ste jo najverjetneje zasledili na kakšni ograji pred vrati hiše. Nam je všeč kot izbira ključavnice domačih sob pobega ravno zato, ker daje občutek, kot da imamo opravka s pravim sefom.

Pametni telefon / tablica in zaklenjen zaslon

Katerikoli pametni telefon lahko uporabite kot del te sestavljanke. Vaša koda je lahko klasično zaporedje števil ali pa vzorec v prej določenem vrstnem redu. 

Escaper room igre
Image by Jan Vašek from Pixabay

 

Kako to naredite?

  1. Spremenite kodo zaklenjenega zaslona.
  2. Naredite sliko vašega namiga oz. uganke.
  3. Odprite sliko tako, da bo prva stvar na zaslonu, ko se ga odklene.
  4. Zaklenite zaslon in igra naj se prične!Seveda pa rešitev na odklenjenem zaslonu ponudi nov izziv, ki vas posrka še globlje v igro.

Tematska ključavnica

Svet je poln raznovrstnih ključavnic, ki lahko kar najbolje dopolnijo igrivost vaše sobe pobega. Ta ključavnica s slike je najdena kar na Amazonu in je primerna za vse starodobne tematike, tako kot tudi primer kitajske ključavnice.

ABRAFOX 2-Pack Standard Dial Combination Lock Heavy Duty Word Padlock for School, Employee, Gym & Sports Locker, Case, Toolbox, Fence

Verige, verige in … verige

Že minimalni vložek 10 eur zadostuje za nakup verige v kateri izmed orodjarnic oz. trgovin z opremo, s tem ste prišli do cele palete opcij za vašo ključavnico.

Na primer:

  • Zaklenite 2 drsnih vrat.
  • Zaklenite predmet, ki ga je potrebno stehtati na kuhinjski tehtnici, igralci pa se morajo najprej dokopati do njega.

escape-room-igre

Papirnate escape room igre

Naj vam kovinski predmeti ne omejujejo kreativnosti, saj lahko čisto vsako sestavljanko pretvorite v ključavnico.

Izdelajte svojo sestavljanko in jo obesite okoli kljuke na vratih, zraven pa listek z opombo, da so vrata zaklenjena, dokler se sestavljanke ne reši. Verjemite, vaši prijatelji bodo navdušeni.

Hmmm … ključ za vrata

Tako očitno, da večinoma kar pozabimo na to. Vaš dom že ima vrata, ki se zaklepajo! Vzemite ključ teh vrat in jih uporabite kot nagrado za rešitev neke druge uganke.

Enostavno. Smiselno. Učinkovito.

Poceni sef

Ok, strošek te uganke je sicer res več kot 10 eur, a kaj, če pa je tako super kul. Za dobrih 50 eur je lahko vaš – uporaben sef s kodo za zaklepanje. Ne samo, da igri doda nek poseben misteriozen čar, sef lahko tudi prebarvate in porišete, tako da se bo popolnoma zlil z vašo “vse v enem” sestavljanko.

Escape room igre
Image by Steve Buissinne from Pixabay

Matrica in “black cat” escape room igre

Tipično uganko iz sobe pobega ponavadi predstavlja nek predmet, ki ga ne bi smelo biti tam. Ali pa mora biti, a na drugačen način. Ali pa je preprosto napačen. Ta ustvari učinek “črne mačke” iz Matrice, ki bega možgane, vse dokler igralci ne pridejo do spoznanja in “Aha!” momenta.

Tak tip ugank je najbolj primeren za:

  • Kratke rešitve, kot so kombinacije ključavnic.
  • Skriti oz. zakopati nekaj na zahtevni lokaciji, saj bodo igralci ta čuden predmet zagotovo mikroskopsko pregledali.
  • Vzorce ali točno določeno zaporedje.

Escape room igre

Umestite nekaj kar tja ne sodi

Pozornost k nekemu predmetu lahko privabite že tako, da ga preprosto postavite nekam, kamor ne sodi. Je skoraj kot znak, ki pravi “poglej me”. Primer je lahko čisto običajna jedilna miza s krožniki, vse dokler na enem ne opazite kitajske palčke, ki sicer tja ne sodijo.

Če igralci dalj časa zrejo v to postavitev na mizi, bodo kmalu opazili napis “110” (stodeset).

Na kaj boste privabili pozornost, je v vaših rokah, a vseeno predlagamo nekaj idej:

  • Škatla s skritim predalom, ki je morda pogrešan.
  • Spraskajte kakšen diagram, zaporedje ali kodo na dno nekega predmeta.
  • Poudarite oz. osvetlite določen del v prostoru, ki se razprostira čez celo sobo, kot bi predstavljal ogromno verzijo uganke s kuhinjske mize (omenjena zgoraj).

Zavajajoča fotografija 

Vključite fotografijo postavitve vaše sobe pobega, a dodajte oz. odstranite en predmet. V kolikor bo ta dovolj očiten, bodo igralci opazili razliko, torej ste s tem uspešno preusmerili pozornost na pravo mesto.

Preuredite unikatno sliko

Razdelite dokončan namig v nekaj različnih slik in jih obesite v napačnem zaporedju. Ko bodo igralci pravilno sestavili sliko nazaj, bodo prišli do zaključenega namiga. Ta uganka je lahko še posebej zabavna, v kolikor je slika logično povezana z nečem drugim v sobi.

Na primer, 4-mestna koda je lahko:

  • PIN koda za odklep mobilnega telefona.
  • Koda za odklep ključavnice na vratih telefonske govorilnice.
  • Telefonska številka, ki jo morajo igralci poklicati s stacionarnim telefonom, da bi prišli do zvočnega namiga.

Spremenite znano zaporedje

Ljudi lahko povsem zmedemo že s tem, da se poigramo in uničimo neko zaporedje, ki je sicer vsem poznano. S tem preusmerite pozornost k predmetom in igralcem ponudite rešitev, ko popravijo zaporedje nazaj v pravo.

PRIMER:

  • Zamenjava tipk na računalniški tipkovnici. Z nožem odstranite tipke in jih postavite nazaj v narobnem vrstnem redu.
  • Naslov nekega članka, kot je recimo New York Times, zapisan v NWE ORYK IMSET. To je načeloma povsem lahko za rešiti in lahko vodi tudi do nekega vzorca.
  • 6 kock, vsaka ima popraskano drugo ploskev (1 – 6). Ko se kocke postavi v pravi vrstni red, odkrijemo črko ali barvo na nasprotni strani.
Escape room igre
Image by Daniel Agrelo from Pixabay

 

Poskrbeti morate le, da za igro uporabite nekaj, kar je res dobro znano vsem igralcem, da bi tako enako ugodili igralcem različnih starosti, interesov, kulture, …

Šifre, kode in dešifriranje

Dešifriranje šifer je veliko težje, kot je to ponavadi prikazano v filmih. V bistvu lahko dešifriranje zajame kar celotno trajanje vaše sobe pobega, v kolikor ne poskrbite za prave namige.

Šifre so ponavadi prezahtevne in posledično malo manj zabaven tip ugank za sobo pobega. To pomeni, da boste najverjetneje izbirali med najlažjimi šiframi, kot so te zapisane spodaj, ali pa izdelali osnovno in težjo zahtevnost.

  1. Osnovna verzija bo prva odkrita in bo igralce vpeljala v koncept, ki se skriva v šifri.
  2. Težja verzija bo zasnovana na enakem konceptu, a na težji zahtevnosti, in bo tudi drugačna na pogled. Da bi se lotili te šifre, igralcem prav pride izkušnja z lažjo verzijo od prej.

Vseeno pa za večino sob pobega priporočamo eno izmed spodnjih lažjih šifer.

Šifra “vse pomešano med sabo”

To je ponavadi najboljša šifra sob pobega. Prav tako pa je tudi najpogosteje uporabljena, tako da bodo igralci že v osnovi bolj spretni pri reševanju.

So zabavne za reševanje, ne povzročajo frustracij, so nezahtevne za pripravo, poleg tega pa se jih lahko loti vsak tudi brez predhodnega znanja. Da bi jo izdelali, samo pomešajte tekst kot na sliki z znamko. Potem pustite igralcem namig, kako vse povezati med sabo.

V tem primeru znamka povezuje kartico s polji zombijev v enaki postavitvi kot besede. To pa potem vodi do naslednje kartice, ki prikazuje zaporedje.

Uporabite lahko katerikoli namig, ki prikazuje neko zaporedje:

  • Verz, kjer se prve črke vsake besede ujemajo z nekim stavkom. Pazite le, da ne pride do kakšnih podvojenih črk/besed.
  • Pobarvajte besede z različnimi barvami in jih tako povežite z barvnim vzorcem nekje drugje.
  • Zaporedje števil, ki se ujema s številom črk v vsaki besedi. Ponovno tudi tu poskrbite, da ima osnovni stavek le besede, ki so različnih dolžin.

Vizualne prekrivne kode

Eden najboljših “aha” momentov se zgodi, ko se igro rešuje dolgo časa, potem pa do pravega odgovora vseeno pridete v trenutku.

Take vrste ugank so zasnovane na 2 ali več kosih papirja/plastike, ki se prekrivata, in rezultat prikazuje skrito sporočilo ali naslednji namig.

 

Escape room igre
Image by Gerd Altmann from Pixabay

 

Za preprosto uganko lahko v papirnici poiščete plastične ovojnice in z njimi preko slojev ustvarite sporočilo. Ali pa narišete oblike na prozorno plastiko, ki jo morajo igralci postaviti pred stensko uro, da bi dojeli, da oblike predstavljajo čas.

Šifra z enostavnimi zamenjavami

Te šifre so zelo pogoste v sobah pobega, ker povezujejo dva različna dela za doseg enega cilja. Poleg tega pa so nerešljive, brez da bi igralci dojeli njuno povezavo. V bistvu sestavljate novo abecedo.

Da bi znali prebrati sporočilo, igralci uporabijo tabelo oz. legendo, ki prikazuje pomen vseh simbolov. Tu morate poskrbeti, da sta sporočilo in legenda logično povezani, tako kot na primer kladivo in škatla z orodjem.

Nekateri pogosto uporabljeni primeri:

  • Morsejeva abeceda.
  • Egipčanski hieroglifi.
  • Različni simboli.

Šifre z zamenjavami celih besed

Prevajanje posameznih črk v dolgem sporočilu ni ravno zabavno. Niti malo. Šifra, ki jo opisujemo v tej točki, pa je zasnovana na zamenjavi celih besed za simbole in je v večini bolj primerna, saj je manj dolgočasna.

Igralci ponavadi niti ne rešijo sporočila do konca in že vedo, kaj morajo narediti v naslednjem koraku. Tu imajo igralci občutek, da hitro napredujejo.

Nekaj dobrih idej:

  • Slike: Uporabite slike držav ali slike sadja, ki predstavljajo cele besede.
  • Vzorci: Zaporedje barv, oblik ali različnih velikosti.

Šifra s skritim zaporedjem

Skrijte nekaj na vidnem mestu. No, skoraj. Uporabite sporočilo ali namig in ga razpršite čez večjo površino teksta.

Nekaj drugih idej:

  • Podčrtajte črke v časopisnem članku, te črke pa naj tvorijo neko poved.
  • Napišite sporočilo “nazaj”, tako da bo berljivo v ogledalu. Ta uganka je zelo pogosto uporabljena v sobah pobega, zato je ponavadi umeščena med lažje in vodi do kakšne težje.
  • Prva črka vsake besede v stavku. Za prejšnji stavek bi to pravilo vodilo do PČVBVS.
  • Zamenjajte med sabo dve črki v naključnih besedah. Ko igralci združijo obe, pridejo do nekega sporočila.

Enostavna cezarjeva šifra

Klasična šifra A=1, B=2 je preveč enostavna, razen za primer, ko ustvarjate sobo pobega za otroke.

Torej, pojdite en nivo višje in izdelajte Cezarjevo šifro. To bi pomenilo, da abecedo “zamaknete” za določeno število znakov. Na primer: če zamaknete abecedo za 1 znak, bi B tako predstavljal črko C.

Šifra iz knjige

Šifre zasnovane na uporabi knjig so tako staromodno osupljive, da so že skoraj plesnive! Končna rešitev deluje kot naključno prepletanje števil in je brez originalnega teksta skoraj povsem nerešljiva!

Vse, kar morate narediti, je, da zamenjate vsako besedo v vašem sporočilu s številom, ki pripada tej poziciji v vaši knjigi.

Escape room igre
Image by Predra6_Photos from Pixabay

Vigenere šifra

Ta koda lahko predstavlja uganko za finalni izziv v vaši sobi pobega. Ni enostavna za razumeti, a je lahko zelo zabavna, v kolikor jo igralcem uspe rešiti. Potrebovali bomo mrežo 26 različnih Cezarjevih šifer in poiskali XY koordinat v tej mreži, da bi zakodirali naš tekst. Poenastavljeno si lahko to šifro predstavljamo kot igro potapljanja ladjic, kjer z ugibanjem X in Y koordinat uničujemo nasprotnikove ladjice.

“Nemogoče” escape room igre

Ali jih obožujete ali pa sovražite. V kolikor niso nekaj “za vas”, potem ta odstavek kar preskočite. V nasprotnem primeru pa vam navajamo nekaj načinov, kako iz njih narediti enostavno igro za sobo pobega.

  • Pripnite ključ enemu izmed dveh koščkov in ga privežite na nekaj fiksnega. Ko bodo igralci ločili oba koščka, bodo lahko uporabili ta ključ za zaklenjena vrata. Če na košček, ki predstavlja vašo uganko, ključ ne bo možno namestiti, ga preprosto zavežite z vrvico in pripnite nanj listek z opombo “Ni možno uporabiti, dokler se koščkov ne razstavi”.
  • Uporabite težo enega izmed koščkov kot geslo ali kombinacijo. Pustite dele uganke na kakšni digitalni kuhinjski tehtnici zraven ključavnice. Igralci bodo že dojeli povezavo.
  • Izmislite si zgodbo in od igralcev zahtevajte uporabo domišljije. Na primer, “Ločite, da bi odprli portal”. Preprosto sporočilo z opcijskim pripomočkom, je v bistvu vse, kar potrebujete za preprosto uganko.

“Izdelaj si sam” škatla z nemogočimi escape room ugankami

Škatla, ki je ni možno odpreti oziroma miniEscapebox, je ena izmed najbolj zabavnih (in istočasno frustrirajočih) izzivov za katerokoli sobo pobega. A vendar je potrebno paziti, da niso prezahtevne ali preveč enostavne.

Verjetno boste škatlo morali kupiti, razen v primeru, da ste res  pravi “sam svoj mojster”. Ker škatle z ugankami ne potrebujejo nobenih zunanjih predmetov, da bi se jih rešilo, bo vedno 1 igralec vztrajal in se trudil uganko rešiti do konca. Uporabite to v svoj prid tako, da v škatlo skrijete manjkajoč del ene izmed drugih ugank.

Escape room igre, izzivi in uganke za zabave

Se spomnite vseh teambuildingov, ki ste jih že dali čez? O učinkih slabih Team buildingov smo že pisali, a ni nujno, da je tudi pri vas tako. Tudi vi lahko ustvarite igro oz. sobo pobega, tako da si izmislite neko zgodbo in vsem predstavite izziv.

Igro postavite in potem vpletene vodite skozi potek zgodbe ali pa nekam postavite kartico z izzivi, ki bo pojasnevala, kaj je potrebno storiti, da bi se doseglo nek cilj v vaši igri.

Nekaj zabavnih ugank za skupine navajamo spodaj.

Plastične pištole

Preprosto zagrabite plastično pištolo in postavite nekaj tarč/ciljev. Izmislite si lahko katerokoli pravilo. Na primer, “vsak dobi en strel” ali “točke za različne predmete”.

Laserske norčije

V prostor navežite ovire iz vrvic, kot so v filmih prepleteni laserski sistemi zaznavanja. Tu je izziv priti mimo teh laserskih ovir.

Mine!

Igralci se med seboj menjajo, vsak mora prečkati polje z zavezanimi očmi, medtem ko mu navodila za prečkanjE narekujejo z druge strani. Najboljše lokacije, primerne za tako vrsto igre, so hodniki ali ogromne preproge z robovi, ti igralcem omogočijo zaznavanje “meje”.

Tehnološke naprave in sci-fi

Vaše sobe pobega ne smete omejiti na samo ne-digitalne oz. mehanske igre. Spodaj predstavljamo nekaj zelo preprostih načinov, kako v igro vplesti še nekaj dodatnega navdušenja med igralce.

Skrijte namig na USB ključek

Digitalni namigi ali uganke na USB ključkih, ki so skriti nekje v vaši sobi pobega, ponudijo nešteto število zabavnih opcij za razvoj same igre.

  • Avdio posnetek pogovora, ki vodi do namiga ali uganke (uporabite glasovno snemanje na vašem telefonu).
  • Kratek video, ki prikazuje kot sobe, v kateri se igralci nahajajo. V tem videu pa je prikazan 1 dodaten predmet s številom ob strani (tudi tu lahko uporabite snemanje videa preko vašega telefona).
  • Za zelo zahtevno sobo pobega ustvarite Word document in skrijte pomemben namig ali rešitev v polje, kjer je naveden avtor datoteke. Da bi igralci prišli do rešitve, bodo morali pogledati med lastnosti te datoteke, zato poskrbite, da jih boste znali voditi do tega.

Škatla z varovalkami

Vse te varovalke v škatli nadzirajo različne prostore v vaši hiši. Pridobite električno napravo, ki ne deluje, in jo uporabite kot del uganke iz večih delov.

  1. Izdelajte uganko, ki potrebuje določeno električno napravo, da bi delovala kot prenosni računalnik. Uganko oz. namig pustite na prenosnem računalniku in počakajte, da se baterija popolnoma izprazni.
  2. Potem jo vključite nazaj v vtičnico, da se prične polnjenje, in istočasno ugasnite dovod elektrike preko škatle  z varovalkami.
  3. Na ta način dosežete, da se prenosnik ne bo prižgal, dokler igralci ne rešijo prvotne uganke, a jim morate pustiti nekakšno sled, na primer kapljice krvi, ki jih bo vodila do škatle z varovalkami.

Digitalni namig

Predstavljajte si, da vaši igralci uporabijo mobilni telefon in obiščejo spletno stran, ki ste jo ustvarili samo z namenom podajanja namiga. Se bere prezahtevno? Ne skrbite, je povsem enostavno.

  • Izdelate lahko brezplačno spletno stran preko opcije Blogger, Wix, WordPress, vzelo vam bo 10 min. Je enostavna storitev in spletno stran boste imeli delujoče v nekaj minutah
  • Nekatere druge možnosti vključujejo YouTube video, Facebook objave, … bistveno je, da katerokoli tehnološko zasnovo uporabite, poskrbite, da bo enostavno priti do nje preko QR kode.

Uganke s QR kodami

QR koda? Kaj?! To je ena tistih kvadratnih slik, ki ste jih verjetno že opazili na zadnji strani kakšne steklenice, ki pa jih v resničnem življenju skoraj nihče ne uporablja. A ravno zato so super zabavne za pripravo vaše sobe pobega.

V bistvu lahko s QR kodo vodite igralce do česarkoli na spletu, zato so popolne za igre pobega. Lahko jih razrežete kot puzzle, skrijete pod različne predmete, ali z njimi vodite igralce do YouTube filmov.

Poleg tega pa so tudi uporabnikom prijazne za razliko od prepisovanja dolgih URL-jev spletnih strani.

Kako izdelati QR kodo?

Uporabite Google okrajševalnik (Shortener) ali QRcode Generator, da bi skrajšali sicer dolg URL naslov. Potem kliknite na nastavitve za kodo in tam bo tudi opcija QR kode.

escapebox qr code

“Minecraft” uganke

Igra Minecraft vam omogoča, da izdelate oz. oblikujete, no, ja … karkoli. Tudi sobo pobega.

  • Preprosto: zaporedje barv, besed, ki so napisane na steni, ali vzorec izdelan iz različnih kupov kock.
  • Napredno: izdelajte trezor z geslom.
  • Noro zahtevno: oblikujte celotno sobo z ugankami.

Skriti predmeti

Iskanje predmetov je izziv, ki se pojavi v skoraj vsaki sobi pobega. Razlog, zakaj narediti ta izziv doma, v šoli ali na delovnem mestu, se skriva v tem, da je na teh mestih ponavadi ogromno nepotrebne šare!

Odprite predal – katerikoli predal – v vaši hiši in takoj vam bo jasno, zakaj bo igralcem pravi izziv ugotoviti, kaj je resnično bistveno.

Ideje:

Naj vaši namigi s svojim izgledom izstopajo z drugačnostjo. Na primer, vzemite kup rdečih nalepkic ali rdečo vrvico, in z njimi polepite vse predmete, ki so del igre. Igralci bodo doživeli občutek lova in nabiranja, a istočasno vedeli, kdaj so uspeli končati izziv.

Skrivni predali

Ti so lahko eni najboljših “aha” momentov vaše sobe pobega. Istočasno so lahko tudi najbolj frustrirajoči. Zato pustite bežne namige, ki bo vaše igralce vodila do skrivnega predala.

Nekatere ideje:

  • Izdelajte skrivni predal znotraj knjige.
  • Izdelajte malo hišo sestavljeno iz Lego kock in predmet skrijte v stavbo.
  • S škarjami prerežite blago oz. podlogo v notranjosti kakšnega starega nahrbtnika ali kovčka. To je popolno skrivno mesto za kakšne dokumente, poleg tega pa igro popestri s čarom skrivnega agenta 007.
  • Skrijte manjši predmet v daljinski TV upravljalnik v mesto, kjer se sicer nahajajo baterije. Super namig je pustiti upravljalnik na vidnem mestu, igralci bodo takoj vedeli, da je bistven za igro. Potem pustite zraven navodilo, da morajo prižgati TV. Seveda bodo preverili baterije in takrat zagledali tudi skrit predmet.

Lupine orehov v sobi pobega?

  1. Izdelajte večje število namigov ali opomb na zelo majhnih listkih.
  2. Zarolajte jih v tulce in zvežite skupaj z vrvico.
  3. Odprite orehe in nekatere pojejte, lupino pustite.
  4. Listke z namigi skrijte v lupine in te z lepilom zlepite nazaj skupaj.
  5. Lupine z namigi bodo lažje od ostalih “polnih” orehov, tako jih bodo igralci ločili od ostalih.

Kot vidite je možnosti za izjemno igro kar nekaj, seveda pa je vse odvisno od vaše kreativnosti, oseb, ki bodo igrale igro in ostalih manjših dejavnikov, ki lahko igro naredijo neustrezno ali popoln uspeh.

O tem, kako učinkovito ustvarite Team building, ki bo vaše kolege navdušil smo na našem blogu že pisali, preberite si članek “Kako ustvariti zares učinkovit team building” in hitro boste znali postaviti načrt, kako se boste izziva lotili pri vas.

Sicer pa vam lahko vedno pomagamo.

IGRIFICIRAJTE NASLEDNJO KAMPANJO.

KONTAKTIRAJTE NAS.

Pridobite brezplačno ponudbo in idejno zasnovo kampanje/dogodka za svoje podjetje. 

Sporočite nam okvirne želje ali zgolj oddajte povpraševanje in pripravili bomo prilagojeno ponudbo. 

  • +386 40 461 435

DELITE ZAPIS

Share on facebook
Objavi na Facebook
Share on twitter
Deli na Twitter
Share on linkedin
Povej na Linkedinu
Share on email
Pošlji prijatelju
Blaž Pregelj

Blaž Pregelj

Koncertni navdušenec, ki si vstopnice zadnjih deset let plačuje z razvojem digitalnih projektov in produktov ter načrtovanjem spletnih strani. Strateško svetovanje o upravljanju in rasti zaposlenih, igrifikacija procesov in priprava razvojnih konceptov pa je strast, ki jo vztrajno razvija že zadnjih nekaj let. Uspešno je pomagal pri vpeljavi igrificiranih koncpetov in kampanj tako v velikih, srednjih kot malih podjetjih.

POVEJTE SVOJE MNENJE

PREBERITE ŠE

O nas

Escapebox Gamification je prva slovenska gamification agencija. Ukvarjamo se z igrifikacijo marketing kampanj, team building aktivnostmi in optimiziacijo poslovnih procesov.

SWP marketing, kreativne marketing rešitve, d.o.o., Matična številka: 8394822000DŠ: 13693263, IBAN SI56 6100 0002 1564 223 (odprt pri DH d.d.) .

Operacija Escapebox  – pop up komercialne sobe pobega, je prejemnik sredstev EKP 2014‑2020, hvala za zaupanje:

brezplačna ideja za team building

Izpolnite obrazec in pripravili vam bomo brezplačno kreativno in idejno zasnovo.