Igrifikacija v turizmu po koroni: prilo┼żnosti za turisti─Źne destinacije

Interaktivni kviz [ESCAPEBOX]

─îe te zanimajo kvizi, potem potrebje┼í ta dokument! 

V njem vse informacije o na─Źinu izvedbe, poteku, cenah in u─Źinkih! 

Kak┼íne prilo┼żnosti prina┼ía svet po koroni in na kak┼íen na─Źin lahko turisti─Źnim destinacijam pomaga igrifikacija?

Covid-19 prakti─Źno ┼że celo leto 2020 dodobra pretresa dru┼żbe in gospodarstva po vsem svetu. Dokler stroka ne najde zdravila ali cepiva zanjo, so kakr┼íne koli napovedi dogajanja v prihodnje izjemno tvegano po─Źetje.

A kot vsaka kriza, je tudi kriza zaradi koronavirusa lahko za nekatere prilo┼żnost. V nadaljevanju nas bo zanimalo, ali in kako lahko v postkoronskem svetu zaradi pandemije mo─Źno prizadeta turisti─Źna industrija s pridom izkoristi orodja, ki jih ponuja igrifikacija, za izbolj┼íanje prihodnjih poslovnih rezultatov.

V blog zapisu pred nami si bomo pogledali:

  • kaj je igrifikacija,
  • u─Źinke igrifikacije v turizmu,
  • trende na podro─Źju igrifikacije v letu 2021,
  • napovedi, kako bo izgledal turizem po koncu pandemije ter
  • prilo┼żnosti za u─Źinkovito rabo igrifikacije v turizmu v postkoronskem obdobju.    

Kaj je igrifikacija?

Slovenska beseda igrifikacija izhaja iz angle┼íke besede ┬╗gamification┬ź in pomeni uporabo zakonitosti, psiholo┼íkih u─Źinkov, mehanik in elementov igre v neigralnih kontekstih. Za animacijo in aktivacijo ciljnih uporabnikov oz. za re┼íevanje konkretnega problema.

Pojav, o katerem se je ┼íe leta 2008 zgolj pla┼íno ┼íu┼íljalo v blogosferi in med raziskovalci ra─Źunalni┼íkih iger ter uporabni┼íkih vmesnikov, je ┼że dve leti kasneje po zaslugi tr┼żnikov do┼żivel globalni razmah in postal tedaj ena najbolj ┬╗vro─Źih┬ź marketin┼íkih ┬╗buzz┬ź besed.

V ┼żelji po ustvarjanju privla─Źnih tr┼żenjskih prijemov, ki bi uspe┼íno pritegnili in ─Źim dlje zadr┼żali potro┼ínikovo pozornost, so se tr┼żniki namre─Ź za─Źeli zgledovati po vse bolj in bolj priljubljeni obliki zabave ÔÇô ra─Źunalni┼íkih igrah.

Elemente, ki delajo igre zabavne, paza─Źeli aplicirati na svoje kampanje in produkte. 

Za najstarej┼íi in najbolj tipi─Źen primer tr┼żne igrifikacije velja program zbiranja letalskih milj (Frequent Flyer Miles).

Za najstarej┼íi in najbolj tipi─Źen primer tr┼żne igrifikacije velja program zbiranja letalskih milj (Frequent Flyer Miles).

Mehanike, na katerih sloni igrifikacija

To─Źkovanje (Scoring)

To─Źke so osnovni igralni mehanizem, ki se lahko znotraj igre pojavi v ve─Ź oblikah in v razli─Źnih funkcijah naenkrat (to─Źke uspe┼ínosti, to─Źke izku┼íenosti in napredka, to─Źke vplivnosti, kot denarna valuta ipd.). 

Lestvice (Leaderboard)

Lestvice so oblika razvrstitve posameznih enot kake skupine po stopnjah ali zaporedju.

Izkušnje in pasica napredka (Progress bar)

Izku┼ínje merijo napredek igral─Źevega lika skozi igro, pasica napredka pa vizualno prezentira igral─Źev napredek v igri z grafi─Źnim prikazom koli─Źine izkustvenih to─Źk, nabranih v posamezni stopnji. 

Priponke (Badges)

Priponke so posebne oznake, simboli ali predmeti, ki se nosijo z namenom izkazovanja pripadnosti, ─Źlanstva, dose┼żka ali avtoritete. V igrah se pojavljajo v virtualnih oblikah in najve─Źkrat delujejo kot nagrada za nek dose┼żek ali premagan izziv. 

Primer priponk po dovolj odgovorjenih vpra┼íanjih v kulinari─Źnem kvizu #mojbosch.

Virtualne dobrine (Possessions / Goods)

Gre za navidezne objekte, ki jih je mo─Ź kupiti ali si jih prislu┼żiti znotraj iger in spletnih skupnosti. 

Igrifikacija prehaja v zrelo obdobje

Danes se industrija igrifikacije nahaja v zreli fazi svojega ┼żivljenjskega cikla, pozitivne u─Źinke rabe igralnih mehanik pa s pridom izkori┼í─Źajo najrazli─Źnej┼íe bran┼że.

Od  tr┼żenjskega, ban─Źnega, zavarovalni┼íkega, e-commerce, zdravstvenega, izobra┼żevalnega, okoljevarstvenega, celo javnega, pa vse do turisti─Źnega sektorja.

Igrifikacija v turizmu po koroni

Igrifikacija v turizmu se je razvila kot posledica ┼żelje turisti─Źnih destinacij po doseganju ve─Źje prepoznavnosti ter vi┼íjih stopenj vklju─Źenosti in zvestobe uporabnikov.

Kot smo ┼że pisali, igrifikacijo in njene u─Źinke s pridom izkori┼í─Źajo predvsem tiste turisti─Źne destinacije, ki nagovarjajo goste, katerih klju─Źni odlo─Źevalec ni cena, temve─Ź raznovrstnost in pretekli odzivi na atrakcijo oz. do┼żivetje.

Tem gostom ponudniki preko igre in njenih elementov obstoje─Źo vsebino, zapu┼í─Źino in informacije ponudijo na zabaven, vklju─Źevalen in izzivalen na─Źin.

Pozitivni u─Źinki igrifikacije v turizmu so ve─Źje ┼ítevilo obiskovalcev, vi┼íja vklju─Źenost, dalj┼íi ─Źas pre┼żivet na atrakciji in ┼íe bolj natan─Źno ciljanje ve─Źih ciljnih skupin. 

Trendi in razvoj igrifikacije v turizmu

─îe je turizem ena tistih bran┼ż, ki je zaradi pandemije utrpela najve─Źjo ┼íkodo, se zdi, da bi lahko za igrifikacijo rekli prav nasprotno.

Industrijo ┼że od samega za─Źetka poganjajo hitra usvojitev pametnih telefonov, enormna rast mobilnega spleta ter pove─Źana uporaba dru┼żbenih medijev.

V ─Źasih socialnega distanciranja in odrejanja karanten (ko lahko delamo od doma, pa tudi komuniciramo s sodelavci in svojimi najbli┼żjimi, izklju─Źno prek interneta in dru┼żbenih omre┼żij) pa te ┼íe bolj cveti.

Napovedi so vsekakor obetavne.  

Profitirale bodo izbrane bran┼że 

Yu-kai Chou, pionir igrifikacije ter ustanovitelj podjetja Octalysis Group (intervju z njim si lahko preberete tu), napoveduje, da bo v obdobju zrelosti sektorja igrifikacija najbolj vplivala na poslovanje podjetij, katerih dejavnost je sicer pomembna, a hkrati tudi nekako ┬╗vsakdanja┬ź (npr. finan─Źni, izobra┼żevalni, ┬╗wellness┬ź ter sektor korporativnega upravljanja).

Poleg tega bodo igrifikacijo v prihodnje lahko u─Źinkovito izkoristila podjetja, ki delujejo v visoko konkuren─Źnih okoljih (npr. maloprodaja, e-commerce, mobilne aplikacije, zabava).  

Igrifikacija se seli na mobilne naprave in dru┼żbena omre┼żja

Vpeljevanje elementov igre na mobilne naprave ter dru┼żbena omre┼żja se je izkazalo za izjemno u─Źinkovito orodje, zato bo tega ┼íe ve─Ź.  

Zdru┼żitev igrifikacije z virtualno ter obogateno resni─Źnostjo

Tehnologije virtualne (VR) in obogatene (AR) resni─Źnosti omogo─Źajo bogate senzori─Źne izku┼ínje, zato v kombinaciji z igrifikacijo ciljnemu ob─Źinstvu ponujajo visoko vklju─Źujo─Źa do┼żivetja. 

Potreba po personalizaciji

Tako kot mnoge industrije pred njo, je tudi industrija igrifikacije spoznala, da v dobi hitro spreminjajo─Źega se kup─Źevega vedenja ┬╗ena velikost ne ustreza vsem┬ź.

Posledi─Źno se pospe┼íeno trudi oblikovati bolj personalizirane uporabni┼íke re┼íitve. 

Merljivost rezultatov nara┼í─Źa

─îe je nekaj ─Źasa veljalo, da je u─Źinke igrifikacije precej te┼żavno meriti (navadno se je vse pri─Źelo in kon─Źalo s preprostim ┼ítetjem klikov in interakcij), danes moderne tehnologije ┼że omogo─Źajo zbiranje ┼ítevilnih podatkov (npr. ─Źas, ki ga uporabnik nameni izku┼ínji, kakovost izku┼ínje, vklju─Źenost uporabnika ipd.). Te lahko turisti─Źne atrakcije izrabljajo za u─Źinkovitej┼íe na─Źrtovanje prihodnjih aktivnosti.  

Empatija na pohodu

Uporabniki so vse bolj naveli─Źani pretirano manipulativnih in kompetitivnih taktik, ki jih je v preteklosti uporabljala igrifikacijska industrija. Ho─Źejo ve─Ź, ┼żelijo sodelovati v do┼żivetjih, znotraj katerih se po─Źutijo razumljene. Posledi─Źno mora igrifikacija ponujati bolj pomenljiva in za uporabnika koristna do┼żivetja.

Od zunanjih k notranjim motivacijskim dejavnikom

─îe so v preteklosti igrifikacijske re┼íitve u─Źinkovale na podlagi izrabe zunanjih motivacijskih dejavnikov kot so nagrade in vzpodbude, bodo re┼íitve prihodnosti morale vse bolj in bolj izhajati iz notranjih motivacijskih dejavnikov in tako ustvarjati nagrajujo─Źa ter u┼żitkov polna do┼żivetja.   

Prihodnost turizma po koroni in igrifikacija

─îeravno je ┼íe prehitro, da bi z gotovostjo napovedovali, kaj se bo s turisti─Źnim sektorjem zgodilo v prihodnjem letu ali dveh, dolo─Źene napovedi ┼że obstajajo.

Tako strokovnjaki med drugim napovedujejo naslednje trende:

  • personalizacijo ponudbe;
  • vpeljavo AR in VR tehnologij;
  • ┬╗staycations┬ź oz. potovanja po doma─Źi de┼żeli;
  • povpra┼íevanje po turisti─Źnih vodnikih z obilico znanja o destinaciji;
  • povi┼íano zavedanje lokalnih problematik turisti─Źnih destinacij ter ┼żeljo po pomo─Źi lokalnemu prebivalstvu;
  • socialno distanciranje;
  • izstopajo─Źa do┼żivetja;
  • porast ┼ítevila individualnih popotnikov;
  • potrebo po strokovni pomo─Źi pri na─Źrtovanju potovanj.     

igrifikacija v turizmu po koroni
Ocena izgube prihodkov letalske industrije zaradi covid-19: 314 milijard $. Vir: Statista.com. 

Prilo┼żnosti za u─Źinkovito rabo igrifikacije v turizmu po koroni

Diferenciacija in izstopajo─Źa, nadstandardna do┼żivetja

Dejstvo je, da smo ljudje v ─Źasu razglasitve pandemije prakti─Źno nehali potovati. Po─Źasnemu vzpostavljanju normalnega stanja navkljub strah pred potovanji med ljudmi ┼íe kar vztraja.

Zato se bodo morali ponudniki turisti─Źnih atrakcij za tiste redke goste, ki se bodo v bli┼żnji prihodnosti vendarle odlo─Źali za potovanja, ┼íe toliko bolj boriti, pa ne s spu┼í─Źanjem cen, temve─Ź s kreativnimi strategijami, s katerimi bodo razlikovali svojo ponudbo od ostalih ter gostom ponudili ve─Ź, torej izstopajo─Źa do┼żivetja.

Vse to omogo─Źa igrifikacija. In zato, ─Źe gre zaupati besedam guruja igrifikacije Yu-kai Choua, se zdi ┼íe toliko bolj smiselno v turisti─Źno ponudbo vpeljati ve─Ź igrificiranih re┼íitev; visoko konkuren─Źne panoge, kakr┼ína turizem postaja, si lahko lahko od igrifikacije namre─Ź obetajo nadpovpre─Źne koristi. 

Grad Kostel - igra pobega - Castle Escape
Primer igrifikacije v turizmu: unikatna igra pobega na najbolj ┬╗instageni─Źnem┬ź gradu v Sloveniji – gradu Kostel. 

Raba AR in VR tehnologij, interneta, mobilnih naprav in dru┼żbenih omre┼żij

Trenutno nas je ve─Źina potencialnih popotnikov v situaciji, ko lahko o potovanjih v prihodnosti zgolj sanjarimo. O destinacijah se lahko tudi v naprej podu─Źimo, poi┼í─Źemo mnenja poprej┼ínjih obiskovalcev, morda potovanje celo na─Źrtujemo.

Vse to pa po─Źnemo s pomo─Źjo interneta, mobilnih naprav ter socialnih omre┼żij, pa tudi VR in AR tehnologij. Zato je sedaj, ko je povpra┼íevanje nizko, smiselno, da turisti─Źne atrakcije pripravijo kar se da privla─Źne vsebine za splet in dru┼żbene medije.

S tem bodo potencialne prihodnje obiskovalce prepri─Źale, da jih je vredno vklju─Źiti v potovalni na─Źrt.

Te vsebine naj bodo pou─Źne narave ÔÇô popotniki prihodnosti bomo namre─Ź v ve─Źji meri ┼żeleli spoznati lokalne zna─Źilnosti ter obi─Źaje.

AR in VR tehnologije omogo─Źajo kreiranje virtualnih do┼żivetij, ki popotnikom prihodnosti (tudi vnaprej) omogo─Źajo spoznavanje destinacij skoraj da ne ┬╗v ┼żivo┬ź.

Razmisliti velja o raz┼íiritvi nabora aplikacij, ki uporabnikom prek pametnih telefonov omogo─Źajo individualno raziskovanje do pred kratkim manj obiskanih turisti─Źnih lokacij ter narave.

Popotnik prihodnosti bo namre─Ź raziskoval (doma─Źo) de┼żelo ter se pred mno┼żicami umikal v manj obljudene kraje in v naravo.

igrifikacija v turizmu po koroni
Primer igrifikacije v turizmu: unikatna igra pobega na najbolj ┬╗instageni─Źnem┬ź gradu v Sloveniji – gradu Kostel. 

Z aplikacijo ┬╗My way of escape to Slovenia┬ź Slovenska turisti─Źna organizacija vzpostavlja spletno izobra┼żevalno platformo za B2B uporabnike. Ta predstavlja kanal za posredovanje poglobljenih informacij v privla─Źni, igrivi obliki in stro┼íkovno u─Źinkovito alternativo osebnim stikom.

Personalizirane rešitve

Popotniki prihodnosti bodo vse manj potovali v skupinah in vse bolj iskali individualizirana do┼żivetja.

Igrifikacija jim lahko ponudi nabor samovodenih tur po dolo─Źeni geografsko zaklju─Źeni celoti; muzeji, mestne znamenitosti, zgodovinske atrakcije, naravne znamenitosti, lokalna gostinska ponudba. Uporabo ve─Ź njih, pa pove┼że z nagradami v smislu zbiranja to─Źk in pridobivanja popustov pri vstopninah, cenah spominkov, cenah jedi v restavracijah z lokalno prehrano.

Elementi igrifikacije se lahko vklju─Źijo v aplikacije, ki osamljenim popotnikom olaj┼íujejo na─Źrtovanje potovanj

Aplikacija Nexto obiskovalcem muzejev in znamenitosti ponudi obogateno multimedijsko izku┼ínjo, njihovim upravljavcem pa omogo─Źi edinstven vpogled v to, kar jih najbolj zanima.

Skrb za okolje in dobrobit lokalnega prebivalstva

Razmisliti velja o igrifikacijskih re┼íitvah, ki bodo dru┼żbeno in okoljevarstveno bolj ozave┼í─Źenim popotnikom prihodnosti omogo─Źale spoznavanje lokalnih problematik ter jih usmerjale k dejavnostim, s katerimi lahko pripomorejo k dobrobiti lokalnega prebivalstva.

Na primer vklju─Źitev restavracij, kjer delajo dru┼żbeno ogro┼żene skupine ÔÇô restavracija Druga violina v Ljubljani, kjer stre┼żejo mladi s posebnimi potrebami, vklju─Źitev trgovin, kjer je mo─Ź kupiti lokalno pridelano hrano ipd.

S tovrstnimi re┼íitvami bodo turisti─Źne destinacije uspe┼íno naslovile notranje motivacijske dejavnike popotnika prihodnosti, ki se bo ┼żelel med svojim potovanjem po─Źutiti dobro zavoljo empati─Źnega v┼żivljanja v soljudi.  

igrifikacija v turizmu po koroni
Prilo┼żnost za aplikacijo tehnik igrifikacije: izku┼ínje, ki popotnikom prihodnosti omogo─Źajo delovanje v dobrobit lokalne skupnosti, npr. sodelovanje pri odkupu lokalno pridelane hrane. 

Kviz o Sloveniji

Kako dobro pa ti pozna┼í Slovenijo? Re┼íi kviz in se nau─Źi ─Źesa novega o na┼íi mali koko┼íki.

Poznaš Slovenijo bolje od soseda?

─îestitke! Slovenijo pozna┼í bolje od ve─Źine. Zdaj pa izberi svojo najljub┼ío to─Źko in si jo pojdi ogledati ┼íe v ┼żivo.

Ups. Tokrat ni šlo. Prva opcija je, da kar takoj poskusiš ponovno. Druga pa, da greš raziskovat Slovenijo in kasneje rešiš kviz še enkrat.

marketing kvizi
Marketing kvizi kot orodje za boljše poznavanje uporabnikov
Preberi zapis

12 vprašanj za 12 regij Slovenije.

Vprašanje 1:
V kateri regiji lahko kolesarimo kar 500 m pod zemljo?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Gorenjska regija
Koroška regija
Zasavska regija
Obalno-kraška regija
Bravo!
Nop

Fun fact

Regija, kjer lahko kolesarimo 500 m pod zemljo, natan─Źneje po opu┼í─Źenih in skrivnostnih rudarskih rovih, je Koro┼íka. Gre za dobrih 5 km dolgo avanturo, pri kateri je edini vir svetlobe naglavna svetilka. Primerno tudi za otroke nad desetim letom starosti. Med ogledom boste lahko prisluhnili tudi najbolj skritim zgodbam podzemlja. Edinstven muzej si lahko ogledate tudi s kajakom.

Slap Rinka je eden najlepših, najbolj znanih in najbolj obiskanih slapov v Sloveniji. Na poti po Logarski dolini ponikne in na dan privre kot izvir Črne. Kasneje postane tudi del reke Savinje, zato velja za njen prvi izvir. Tik ob njem je "Orlovo gnezdo", manjši panoramski objekt, ki nudi izjemen razgled na slap.

Leseno kapelo, posve─Źeno Sv. Vladimirju, so leta 1917 v spomin umrlim ob gradnji ceste ─Źez Vr┼íi─Ź zgradili pre┼żiveli ruski vojni ujetniki.

Srce med vinogradi je ena najbolj znanih slovenskih znamenitosti. V oblake prepoznavnosti je pri┼íla predvsem zaradi slik na Instagramu. Najbolje se ga vidi iz turisti─Źne kmetije Dreisiebner. Po besedah Janka Dreisiebnerja je razlog za srce njegov o─Źe. Ob gradnji je prav on izrazil ┼żeljo, da naredijo ovinek v desno, tako da cesta ne bo tako strma.

Pegaz, mitološki krilati konj, je odkril nekaj edinstvenega. Ko je s kopitom udaril v tla, je na plan izbruhnila voda. Ta voda je z magnezijem najbogatejša naravna mineralna voda na svetu.

Najve─Źja izmerjena globina morja ob piranski Punti (rt Madona) je - 37.25 m. To to─Źko poimenujemo tudi "podvodni Triglav". Ker je Slovensko morje plitvo, se lahko hitro segreje ali ohladi.

Grad Kostel s pripadajo─Źim trgom predstavlja drugi najve─Źji grajski kompleks v Sloveniji. Takoj za celjskim gradom. Grad Kostel je zares impresivna utrdba, ki jo obiskovalec zagleda ┼że z glave ceste, ko se spu┼í─Źa proti hrva┼íki meji. Natan─Źneje proti mejnemu prehodu Petrina. Stoji na koni─Źastem hribu in se ponosno bohoti nad vijugasto reko Kolpo, ter pogleduje tako proti sosednji Hrva┼íki kot seveda notranjosti Slovenije. Od leta 2019 lahko impresivno zgodovino gradu spoznate tudi skozi interaktivno igro pobega.

V Dobrovniku, ki je od Murske Sobote oddaljen dobih 15 kilometrov, si lahko ogledamo Tropski vrt. Gre za mesto, kjer letno proizvedejo prek dva milijona orhidej. Poleg tega pa se lahko sprehodite med ve─Ź kot 350 razli─Źnimi rastlinami. Vsekakor priporo─Źamo obisk.

V Sloveniji imamo najvi┼íji dimnik v Evropi. Trboveljski dimnik namre─Ź meri kar 360 m. Zaradi svoje vi┼íine in veli─Źastnega razgleda je cilj ┼ítevilnih ljubiteljev adrenalina. Na spletu se najde ogromno foto in video materiala iz vrha dimnika. Na┼íe priporo─Źilo je, da si ga oglejte od spodaj ­čÖé

Pogumni pastir─Źek Jakob je ukanil zlobnega zmaja iz Postonjske jame. Kako? Legenda pravi, da je neko─Ź v Postojnski jami ┼żivl veliki grozni zmaj. Ker so se ga okoli┼íki prebivalci bali so iskali re┼íitelja, ki jih bo odre┼íil strahu. Na pomo─Ź je pri┼íel iznajdljivi pastir─Źek Jakob. Za obrok mu je prinesel z apnom napolnjeno tele─Źjo ko┼żo. Ko se je po┼íast po obedu napila vode, jo je razneslo. Jakobu so v zahvalo postavili kip, iz ostankov zmajeve ko┼że pa se┼íili torbo. Od tu izraz "torbarji". Ker je bil Jakob iz ┼ámihela pri Nanosu, na za─Źetku vasi nahaja tudi njegov kip.

Reka Ljubljanica v dol┼żino meri 41 kilometrov. Gre za reko sedmerih imen, ki iz ┼ítevilnih izvirov privre na dan na Vrhniki, pre─Źka celotno Ljubljansko barje in sredi┼í─Źe Ljubljane ter se pri naselju Podgrad izliva v Savo.

V prostorih bivšega maloobmejnega prehoda na Pristavi pri Novi Gorici lahko vidimo majhen, a izjemno zanimiv muzej. Gre za muzej tihotapstva, v katerem so na ogled najbolj pogosti predmeti in zanimive zgodbe povezane s "švercanjem". Poleg muzeja je dodatna popestritev še soba pobe

Powered by

DELI ZAPIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Marko Mau─Źec

Marko Mau─Źec

Ko je pred nekaj leti ustanovil enega prvih Escape roomov pri nas, si ni predstavljal, da bo njegovo ┼żivljenje postalo ena velika igra. Ob uspe┼ínem lansiranju nekaj slovenskih podjetij in mentoriranju start-upom ┼íe vedno najde ─Źas za nenhne izbolj┼íave uporabni┼íke izku┼ínje v sobi pobega Mindmaze.

KOMENTIRAJ ZAPIS

Bi tak┼íne in podobne vsebine naslednji─Ź kar v svoj e-nabiralnik? Prijavi se na Escapebox e-novice.

KONTAKT

Kontaktirajte nas za ve─Ź informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.┬á

Da pa bo na┼íe prvo posznanstvo ┼íe bolj u─Źinkovito in fokusirano, vas prosimo, ─Źe nam nekaj osnovnih informacij zapi┼íete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokli─Źete ali nam sledite na dru┼żabnih omre┼żjih.┬á

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za ve─Ź informacij, ponudbo ali uvodni sestanek.┬á

Da pa bo na┼íe prvo posznanstvo ┼íe bolj u─Źinkovito in fokusirano, vas prosimo, ─Źe nam nekaj osnovnih informacij zapi┼íete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokli─Źete ali nam sledite na dru┼żabnih omre┼żjih.┬á

BLOG

MEDIJI O NAS

Nalo┼żbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escapebox.si

­čÄë

┼Żelite e-vodi─Ź s primeri iz prakse?

Igrifikacija prodaje v RETAIL sektorju s primeri iz prakse!

─îe te zanimajo kvizi, potem potrebuje┼í ta PDF!┬á V njem vse informacije o na─Źinu izvedbe, poteku, cenah in u─Źinkih.