Kako in zakaj je Tesla kot glavni promocijski kanal za nova modela izbral igro?

Vsak teden
nova zgodba!

Prijavi se na najbolj igrive e-novice in enkrat tedensko bomo v tvoj nabiralnih dostavili sveže vsebine o igrifikaciji, dobrih praksah in občasno še kakšno igro. 

 

Podjetje Tesla je ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X uporabilo precej zanimivo promocijsko strategijo. Predstavilo jih je v priljubljeni igri Game for Peace, rezultat pa je bilo večje število testnih voženj in nakupov. Vas zanima, zakaj?

Avtomobilska branža je pri promociji novih modelov le redko izredno inovativna in nepredvidljiva. Če omenjeno v nekaterih primerih ne velja za fizične predstavitve in zunanje oglaševanje, pa se avtomobilske znamke na digitalnih kanalih po pravilu poslužujejo preverjnih taktik in strategij.

Pri Tesli so se strategije lotili na malce drugačen, kot je to običaj pri konkuretntih. Ob lansiranju modelov Tesla 3 in Tesla X na kitajskem trgu so namreč za glavni promocijski kanal izbrali kar priljubljeno igro Game for Peace, kitajsko različico PUBG mobile.

Glavni komunikacijski kanal promocijske kampanje: igra?

Vse skupaj se je začelo precej skrivnostno: z objavami, ki so uporabile ključnik #gameforpeace. Preden je igra na Kitajskem uspela ugledati luč sveta, je oblast ocenila, da je v njej preveč nasilja. Njeni ustvarjalci so morali spremeniti tako igro kot njeno prvotno ime PUBGmobile. Nastala je blažja oblika igre, ki se je po novem imenovala Game for Peace. Spodaj vidimo objavo na omrežju Twitter.

Kaj je igra Game for Peace oziroma PUBG mobile in zakaj ravno ta igra?

Game for Peace je kitajska različica igre PlayerUnknown’s Battlegrounds, ki je prilagojena kitajskemu trgu oziroma bolje, kitajski centralni oblasti. Ta namreč izvirne različice igre ni odobrila, zato je bilo podjetje Tencent primorano igro okrniti fizičnega nasilja.

Gre za battle royal igro – spletno igro za več igralcev, ki združuje elemente preživetja, raziskovanja in odstranjevanja elementov igre preživetja z igranjem zadnjega človeka. V igrah Battle Royale sodeluje na desetine do stotine igralcev, ki začnejo z minimalno opremo, nato pa morajo izločiti vse druge nasprotnike, hkrati pa se izogniti ujetju zunaj skrčenega “varnega območja”, pri čemer je zmagovalec zadnji igralec ali ekipa pri življenju.

Image result for tesla pubg collaboration

Nova modela Tesle v igri Game for Peace

Tesla je celotno kampanjo začel s skrivnostnimi sporočili na omrežju Twitter, ki so jih lokalni uporabniki hitro opazili in okrog njih sprožili debate in ugibanja.

Igralci lahko izberejo Teslo in jo z njo rešujejo izzive v igri. Na voljo so tudi vsi dodatki, barve in različne možnosti opreme. To omogoča, da si vsak igralec ustvari svoj unikaten model. Tako, kot smo nekoč lahko product placement opazili v filmih in serijah, je s popularnostjo video iger ta pristop prešel tudi v njihove vode.

Slavna izjava Elona Muska je, da Tesla denar za oglaševanje raje uporabi za kvaliteten izdelek . Ne glede na to, se s svojimi dosežki konstantno pojavljajo v vseh svetovnih medijih:

No, za partnerstvo s tako priljubljeno igro je Tesla zagotovo odštela kar nekaj zelencev. Kar se ji je seveda tudi obrestovalo. Še posebno, ker se je odločila za prav to dotično igro. Vas zanima, zakaj?

Razlog za promocijo avta v igri?

Igra PUBG s elahko pohvali z več kot sto tisoč igralci mesečno. Rekordni mesec je bil april 2020, ko je igro zgolj v tridesetih dneh odigralo več kot 900.000 igralcev.

In pozor! Povprečen igralec je 36 let star moški (tako kot povprečni poslušalec Apparatus). Vas zanima, kdo je povprečen kupec Tesle? 38-letni moški! Tako ciljanega oglaševanja s Facebookom ali Googlom zagotovo ne bi mogli dobiti.

Še več; večina igralcev med igro v Tesli preživi povprečno 1,6 ure na dan. Se spomnite še kakšne oglaševalske kampanje, v kateri bi idealna ciljna publika s produktom preživela toliko časa?

Še en dokaz, da so prav igre en od boljših načinov uporabnikovega spoznavanja z blagovno znamko.

Tesla in igranje iger

Podjetje Tesla je očitno izjemno naklonjeno videoigra. Njihovi avtomobile namreč zaznamuje funkcija, s katero se ne more kosati nobena druga avtomobilska znamka na svetu. Ko avto miruje se volan in tipke se spremenijo v igralno konzolo! Tako je, čakanje na parkiršču ne bo nikoli več dolgočasno.

Učinki kampanje

Točnih podatkov o atribuciji prodaje, sami prodaji oziroma poteku uporanbikov do prodaje zaradi konkrente promocije ni. Je pa uradni govorec podjetja Tencent po zaključku kampanje za Campaign Asia-Pacific poudaril: “Sodelovanje se je zgodilo ob pravem času s pravimi ljudmi, obe strani pa sta ga zelo hitro ponotranjili. S povezavo Tencenta in Tesle smo na področjih operativnih podatkov, tržnega indeksa, distribucije vsebine in komercializacije zabeležili močno rast obeh blagovnih znamk .”

tesla promocija v igri

Je prihodnost oglaševanje v igrah?

Marketing je ena od branž, ki nikoli ne počiva in se konstantno prilagaja ter išče inovativne načine za še boljše dosege in vključenost uporabnikov. Glede na izjemne rezultate bomo tovrstnih partnerstev videvali vedno več. Z veliko gotovostjo lahko sicer trdimo, da igre še nekaj časa – ali pa sploh nikoli – ne bodo glavni promocijski kanal večine blagovnih znamk. Medtem pa je kratkoročna prihodnost igrificiranih oglasov posem druga zgodba.

Uporabniki danes nismo več prikovani zgolj pred televizijske zaslone. S pomočjo telefonov, tablic in računalnikov smo praktično vedno povezani z družbenimi omrežji. Prav to je s svojimi novimi pristopi dodobra izkoristil Netflix. O tem smo že pisali v zapisu Igrifikacija v TV serijah – prihodnost televizije?.

Igrifikacija oglaševanja – gamification marketing – seveda ni nikakršna novost, postaja pa vedno bolj zanimiva in inovativna. Tesla je morda prva blagovna znamka, ki ji je uspel širši medijski odziv na kampanjo. Absolutno pa niso med prvimi, ki so se poslužili tovrstnih, bolj igrivih, pristopov. Tule najdeš še 7 dobrih primerov igrifikacije oglaševanja (tudi iz Slovenije), tule pa gamification trende za leto 2021.

Smo kakšno dobro igrifikacijo oglaševanja izpustili? Veseli bomo informacije v komentarju.

DELI ZAPIS

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Marko Maučec

Marko Maučec

Ko je pred nekaj leti ustanovil enega prvih Escape roomov pri nas, si ni predstavljal, da bo njegovo življenje postalo ena velika igra. Ob uspešnem lansiranju nekaj slovenskih podjetij in mentoriranju start-upom še vedno najde čas za nenhne izboljšave uporabniške izkušnje v sobi pobega Mindmaze.

KOMENTIRAJ ZAPIS

Bi takšne in podobne vsebine naslednjič kar v svoj e-nabiralnik? Prijavi se na Escapebox e-novice.

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

KONTAKT

Kontaktirajte nas za več informacij, ponudbo ali uvodni sestanek. 

Da pa bo naše prvo posznanstvo še bolj učinkovito in fokusirano, vas prosimo, če nam nekaj osnovnih informacij zapišete v spodnji obrazec.

Seveda nas lahko tudi kadarkoli pokličete ali nam sledite na družabnih omrežjih. 

BLOG

MEDIJI O NAS

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Escapebox, d.o.o.
Vojkova cesta 58
1000 Ljubljana
info@escaepbox.si