🎉 NOVO! Priporočilni kviz za spletne trgovine 🛍 Več info

Zakaj in kako oglasne igre pomagajo pri vključenosti uporabnikov pri oglaševanju

Oglasne igre v oglaševanju s svojo formo, zabavno noto in prijaznim, neinvazivnim formatom pripomorejo k bolj kakovostnem in predvsem vključitvenem komuniciranju s ciljnimi publikami.

Se kdaj sprašujete, ali vaše tržno komuniciranje moti potrošnike? Če uporabljate digitalno oglaševanje in tradicionalne marketinške prakse, potem bi se morali zamisliti. Kar 27 % internetnih uporabnikov v letu 2020 že uporablja Adblock in druge tovrstne sisteme za preprečevanje prikaza oglasov. Le Adblock Plus ima več kot 300 milijonov uporabnikov, ki si v večini aplikacijo naložijo zaradi motečih in vsiljiv oglaševalskih praks..

Ne samo, da gre pri nekreativnem oglaševanju za izgubo sredstev, temveč z vsiljivimi oglasi gradite nezadovoljstvo uporabnikov do vaše blagovne znamke. 

Image result for online ads clutter
Kje oziroma kaj je vsebina?

Uporabniki od blagovnih znamk zahtevajo vedno več, saj so izpostavljeni vedno širši komunikaciji. Povprečen uporabnik je dnevno izpostavljen od 6.000 do 10.000 oglasnim sporočilom! Rezultat stalne izpostavitve je izjemno konkurenčen prostor digitalnega marketinga z nenehnim zmanjševanjem donosnosti (ROI), kjer ni zmagovalcev.

Zakaj torej čas in finance posvečati digitalnim oglasom, ki jim vaša ciljna skupina posveti manj kot sekundo svoje pozornosti?

Čas je, da v svoje komuniciranje vpeljete igrifikacijo. Spremenite blagovno znamko v igro, uporabnike v igralce in poskrbite za večjo prepoznavnost in všečnost.

Online escape room igra: Pobeg v praznično Nemčijo
Online escape room igra: Pobeg v praznično Nemčijo

Oglasne igre obstjajo tudi v fizičnem svetu, ne zgolj digitalno

Ste ob besedi igrifikacija pomislili na igranje video igric? No, igrifikacija je več kot le igra. Namen igrifikacije je uporabnika motivirati, mu dodeliti pomembno vlogo, navdušiti in navdihniti z zgodbo, da ga bo želja po dosegi cilja gnala dalje. Do novih informacij, spoznanj in znanj.

Igrifikacija ne zajema le digitalnega sveta. K njej štejemo tudi razne sobe pobega, love na zaklad, reševanje interaktivnih kvizov, poučne igre, … skratka razne akcije, ki motivirajo in zabavajo.

oglasna igra Škratkova dežela
Oglasna igra Škratkova dežela

Če mislite, da je igrifikacija le za “hude gamerje” se motite. Igre so namenjene vsem starostnim skupinam in kar 46 % vseh, ki igrajo, so ženske. Povprečen igralec pa je star okoli 35 let in ima višjo izobrazbo. 

Torej lahko trdimo, da so vaši družinski člani, zaposleni in stranke v veliki meri igralci številnih iger.

Igrifikacija povezuje uporabnike z vašo blagovno znamko

Obstaja razlog, zakaj veliko igralcev mobilnih iger na teden za njih porabi več kot 5 ur – ker so zabavne!

Dobra mobilna igra svoje igralce zabava. Odlična igrifikacija blagovne znamke, pa svoje igralce ne le zabava, temveč deluje tudi kot močan medij za komunikacijo vaših vrednot, poslanstva in karakterja podjetja. Rezultati leta 2019 so pokazali, da igrifikacija pri uporabnikih skozi igro vzbudi čustveno navezanost na blagovno znamko. Tako igrifikacija spreminja uporabniško izkušnjo in ima močan vpliv na dojemanje blagovne znamke.

Interaktivni kviz znanja z real time scroingom
Interaktivni kviz znanja z real time scroingom

Igre spodbujajo dolgoročno vpletenost in zvestobo uporabnikov. Ne glede na to, kako dobra je vaša promocija, ta nikoli ne bo prekašala mnenj prijateljev in drugih porabnikov o vaši blagovni znamki. 

Potrošniki imajo kar 90 % večjo verjetnost kupiti vašo blagovno znamko, če jim jo bo priporočal prijatelj. Vsi radi tekmujemo v igranju. Možnost skupinskega igranja in deljenja uspehov, ki jih uporabniki dosežejo ob igranju vaše blagovne znamke, poveča pozitivno mnenje in izpostavljenost vašega podjetja.

Če se trudite s privabljanjem uporabnikov k uporabi vaše nove aplikacije, programa ali izdelka, premislite o načinih vpeljevanja igrifikacije. 

Že veste pri kateri blagovni znamki bi želeli preizkusiti igrifikacijo, vendar ne veste kako?  Če želite izvedeti še več o igrifikaciji in ali je ta primerna za vaše podjetje, si še danes rezervirajte brezplačen posvet!

Kaj so oglasne igre in kako pomagajo pri bolj kakovostnem oglaševanju?

Priljubljena oblika igrifikacije, ki se je poslužuje vedno večje število blagovnih znamk, so oglasne igre

Oglasne igre, angleško “advergames” v oglašvenaju so eno izmed orodij tržnega komuniciranja. Lahko bi jih označili za nekakšen hibrid med obliko prostočasne dejavnosti in inovativnim načinom komuniciranja ključnih sporočil blagovne znamke. 

stopenjski kviz neverjetne živali
Stopenjski kviz znanja Neverjetne živali

Oglasne igre seveda vključujejo vsebino in informacije blagovne znamke oziroma izdelka. Služijo predvsem prepoznavnosti znamke, njeni promociji, pa tudi povečanju prodaje, izobraževanju in informiranju. Razvile so se predvsem kot odgovor na nizko stopnjo klikov na običajne spletne oglase, ki jih uporabnik zaradi prenasičenosti pogosto prepozna kot vsiljive. 

Še več o oglasnih igrah si lahko prebereš v Lucijinem zapisu o oglasnih igrah.

Kako oglasne igre pomagajo pri oglaševanju?

Igrifikacija zajema uporabe tehnik, elementov in dinamike iger za povečanje motivacije in krepitev vedenja za doseganje določenega cilja. Tovrstne tehnike lahko ljudi spodbudijo, da uživajo v nalogah, ki bi se jim drugače zdele dolgočasne ali neprijetne, kot je na primer branje oglasne vsebine.

Oglasne igre pa so ena izmed tehnik vpeljave tržnega oglaševanja v igro.Cilj oglasnih iger je, da uporabniki skozi igro neposredno uživajo sporočila naše blagovne znamke in krepijo lojalnost. 

Oglasne igre po analizah, ki smo jih opravili po vsaki aktivaciji, pripomorejo k:

  • višji vključenosti uporabnikov,
  • boljših konverzijskih stopnjah (tudi do 75 % prijav na e-novice),
  • več delitvah (Word of mouth) na družbenih omrežjih,
  • višjem zadovoljstvu uporabnikov,
  • daljšem času, ki ga uporabniki preživijo na spletni strani,
  • boljšemu odstotku vračanja uporabnikov nazaj na spletno stran,
  • boljši podobi blagovne znamke.
Interaktivni kviz znanja

Primeri igrificiranih rešitev in oglasnih iger

Kot smo našteli, obstajajo razne oblike igrifikacije. Za vas smo izbrali primere igrifikacije blagovnih znamk in oglasnih iger, ki smo jih za naše stranke izvedli v preteklih mesecih.

Škratkova dežela

Oglasna igra Škratkova dežela sloni na priljubljeni mehaniki space invaders, kjer mora uporabnik z igralnim elementom (škratkom s košaro) pobrati kar se da veliko število igrač in si zagotoviti najvišje mesto na lestvici Top škratkov Pomagavčkov. 

Cilj igre je bil pobrati kar se da veliko igrač ter s tem najvišji seštevek točk, ob enem pa paziti, da te s kepami ne zaden škratek Nagajivček. Tri zadete kepe in igre konec.  Podjetje Lidl Slovenija pa je z zabavno aktivacijo na nevsiljiv način predstavilo široko ponudbo igrač, ki se vsakega novembra znajdejo na njihovih policah.

Učinke in proces razvoja igre si lahko ogledate v študiji primera.

Oglasna igra Škratkova dežela
Oglasna igra Škratkova dežela

Interaktivni kviz Braun časovni stroj

Ob 100. obletnici blagovne znamke Braun smo ustvarili unikatno doživetje potovanja v času Braun kviz časovni stroj. Oglejte si nekaj najbolj zanimivih izvlečkov kampanje.

braun kviz časovni stroj
Braun kviz časovni stroj

Igra je vsako obdobje zadnjega stoletja predstavila preko glasbe, športa, filma, znanih osebnosti … in seveda Braunovih izdelkov. Uporabniki so z vsakim pravilnim odgovorom razkrili delček skritega gesla, s katerim so nato lahko pribori uporabno nagrado.

Študijo primera najdeš tule.

Braun – popup soba pobega

S podjetjem Big Bang in blagovno znamko Braun smo pripravili prav posebno kampanjo v nakupovalnem središču Citypark. Postavili smo prvo pop-up sobo pobega in izzvali obiskovalce, da brivcu Narobetu v 15 minutah najdejo izgubljeni zlati brivnik.

braun escapebox
Pop up Escape Room za blagovno znamko Braun.

Obiskovalci so z blagovno znamko sodelovali več kot 15 minut! Prostovoljno. Brez motečih elementov ali prekinitev. Kratka, 15 minutna igrifikacija blagovne znamke Braun je poskrbela, da bi kar 90 % obiskovalcev sobe pobega zaradi tovrstne kampanje ob nakupu raje izbralo blagovno znamko Braun!

Kdaj ste nazadnje zabeležili takšno navdušenje nad vašo kampanjo?

Grad Kostel – Skrivna Bratovščina

Grad Kostel s pripadajočim trgom predstavlja drugi največji grajski kompleks v Sloveniji.  A še vedno je, tudi zaradi svoje lege, turistično prikrajšan za marsikatero aktivnost, ki bi obiskovalce na gradu zadržala dlje.

Da bi oživeli grad Kostel, smo za njegove obiskovalce pripravili pustolovsko dogodivščino, ki temelji na resničnih zgodovinskih dejstvih gradu Kostel in je zabavna za vse generacije

Castle Escape - Grad Kostel
Izobraževalna igra pobega na gradu Kostel.

Skrivna Bratovščina zajema 10 iger s katerimi morajo obiskovalci sestaviti 5 ključnih grajskih simbolov in jih na koncu uporabili v zadnji – zaključni – igri: Inavguracijski sobani! Vseh 11 iger se prične z zgodovinsko premiso, ki igralce popelje skozi zgodovino gradu in tako poskrbijo, za daljše zadrževanje na grajskem objektu, zabavno spoznavanje njegove zgodovine in najpomembenje – vtis obiska gradu v izjemno pozitivnem spominu

Če si želite pustolovsko obarvano popoldne, vam obisk toplo priporočamo!

Lidl – Neverjetne živali

Zbiranje sličic ob obisku trgovine ni nič novega. Dodan stopenjski kviz za preverjanje znanja, ki ga otroci osvojijo z zbiranjem sličic, pa je zadetek v polno!

stopenjski kviz neverjetne živali
Stopenjski kviz znanja Neverjetne živali

Stopenjski kviz Neverjetne živali je bil spletna nadgradnja fizične kampanje priznanega slovenskega trgovca. V kampanji, v kateri so otroci zbirali sličice živali, so želeli iste uporabnike navdušiti tudi z interaktivno in izobraževalno spletno aktivnostjo

Odzivi uporabnikov na kviz so bili zelo dobri. Konverzijska stopnja odigranih kvizov glede na vse obiskovalce, ki so obiskali pristajalno spletno stran kviza, je bila kar 70 %. Od teh, ki so kviz rešili, pa se je 75 % uporabnikov prijavilo tudi na naročnikove e-novice. Poleg tega, pa so uporabniki na spletni strani ustvarili kar 450.000 ogledov strani (pageviews) in v igranju igre preživeli več kot 9 minut.

#mojBosch UGC kampanja

Kakovostna UGC (user generated content) kampanja ustvari nepozaben most med uporabniki in blagovno znamko. Drzna #mojbosch kampanja, je pod svojo streho povezala verjetno največje število mikro vplivneževem pri nas – kar 200. Vsak izmed vplivnežev je za dva meseca prejel naključen Bosch mali gospodinjski aparat in z njim ustvarjal brez kakršnihkoli omejitev ali navodil. 

#mojbosch 2019

Od aprila 2019 do januarja 2020 smo na IG in FB omrežju tako zabeležili več kot 5000 uporab označevalca #mojbosch, ustvarili 34 mojbosch torkov na Big Bangovem instagram profilu, ki jih je ogledalo več kot 40.000 uporabnikov, zabeležili nekaj manj kot 10.000 obiskov spletne strani in za dve decimalni enoti povišali index prodaje Bosch malih gospodinjskih aparatov.

Že veste pri kateri blagovni znamki bi želeli preizkusiti igrifikacijo, vendar ne veste kako?  Če želite izvedeti še več o igrifikaciji in ali je ta primerna za vaše podjetje, si še danes rezervirajte brezplačen posvet!


Sorodne objave